‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
𝙱𝚊𝚗𝚊 𝚜̧𝚊𝚜̧ı𝚛𝚖𝚊 𝚋𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚙 𝚊𝚢𝚗ı𝚢ı𝚖...
𝙰𝚖𝚊 𝚒𝚌̧𝚒𝚖𝚍𝚎 𝚋𝚊𝚜̧𝚔𝚊𝚜ı 𝚟𝚊𝚛.
𝙱𝚎𝚗 𝚘𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚘𝚛𝚔𝚞𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖.𝐋𝐞𝐯 𝐓𝐨𝐥𝐬𝐭𝐨𝐲.
‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
Yumuşak ve konforlu yatağımdan uyanmama neden olan saçımda gelip giden el ile gözlerimi elin sayibini öğrenmek için araladım.
"Uyandırdımı kızım?"
Yok hayla uyuyorum.
Babam elerini saçlarımdan çekince yataktan doğrulup başlığa yaslandım. Sabahki tartışmada ona babam demiştim ama sanırım kargaşada unutulmuştu.
"Önemli değil."
Babam oturduğu yatağımdan bana o şefkatli gülümsemesini yüzüne yerleştirip elerimden tutu.
"Seninle konuşmam gerekenler var."
Babam derin bir nefes alırken tutuğu elerini güvenle sıktım.Atilla'nın bana olan davranışı ve Caner'in beni görmezden gelmesi ilgili olan bir konuşma başlatacağını az çok anlamıştım.
"Atilla abin Ezel ile iyi şeyler yaşamadı..." Babam kaşlarını çattı. "Aslında hepimiz Ezel ile iyi şeyler yaşamadık. Yanış anlamanı istemem kızım ama seni öğrenmeden önce o bu aileden di. Atilla ve Caner'in bu davranışı yüzünden diğerlerinden kendini uzaklaştırma, onlarla tanışma şansını kaybetme. Berkcan nın bu halerine de kafanı yorma olurmu?" Babam sanki benim yanlış anlamam için iki kere düşünüp öyle konuşurken, Ezele benim kızım dememe si beni mutlu etmişti.
Bu bençilik mi?, Yosa kıskançlık mı? bilmiyorum ama babamın ve annemin kızı benim.
Aynı zamanda, aşiretin tek kızı da benim.
Dur lan şu ana odaklanmalıyım.
"Arabada dediğim gibi ben hayla onları tanımak istiyorum. Atilla ve Caner yüzünden onlara önyargılı davranmam. Berkcan benden uzak duruyor ama o dağa ergenlik döneminde ve ben anlayışla karşılıyorum onun bu hallerini.
Pişman olduğunda kapım daima ona açık olacak."Babam bana tebessüm etti ve sanki şimdi şöyleyecekleri yüzünden sonmuştu bu tebessümü.
"Onunla hiçbir zaman baba-kız olamadık."
Benle ol baba.
"Yada annen ile anne-kız olmadılar."
Ben olurum.
"Abilerinle abi-kız kardeş yada kardeşlerin ile abla-kardeş olamadılar."
Kardeşte, abla da olurum onlara.
"Deden, babaannen, amcaların, yengenler hatta büyük kuzenlerin bir yana küçük lere saygısı yoktu. "
Saygı gösterene saygım sonsuz.
Babam gözlerini benden kaçırdı.
Baba ne oluyor, ne oluyor?
"Ama işte aileden biriydi ve tek kız torundu.
Ne kadar bizi istemesede, bizi insanlara rezil yada kötü gösterse de, ailemizdekileri koruruz, kolarız, hatta kusurlarını saklarız, o nekadar bizi istemesede bizi onun arkasındaydık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret Ailem.
Fiksi Remaja17 yılını yetimhane de geçiren Asel, yaşadığı zorluklar yüzünden; sevdiklerinden başka kimseye duygularını pek göstermeyen ciddi biri olmuştur. Peki 18 olmasına 5 ay kala ailesi onu bulursa ablasının gidişiyle buzlaşan kalbini çöze bilirler mi? ...