"Başka yerlere de bakabilirsek çok güzel olur aslında. Burası biraz küçük gibi." Yazgı'nın kibarca sorduğu bu soruya emlakçı gülümseyerek cevap verdi.
"Olur tabii ki. Kriterlerinize uygun birkaç yer daha var, onlara da baktıktan sonra içinize en çok sineni söylersiniz. Ona göre halletmeye çalışırız."
"Çok güzel olur, teşekkür ederiz."
"Ne demek, görevim bu benim." Emlakçı eliyle bize kapıyı işaret edip geçmemiz için kenara çekildiğinde kapıdan çıktık. Bu ev güzeldi ama küçük olmasından mı anlayamadığım bir şekilde bir şeyler içime sinmemişti.
Evden çıkıp emlakçının yakınlarda olduğunu söylediği başka bir eve yürürken diğer bir yandan etrafa göz gezdiriyordum. Burası Bediz'in oturduğu mahalle olduğu için buraya oldukça sık gelirdik Yazgı ile, ancak sanki daha yeni keşfediyordum etrafı. Diğer binaları incelemek, boş dairelere bakmak hiç aklımın ucundan geçmemişti. Şimdi ise burada, bu mahallede ev bakıyorduk. Aynen öyle, Yazgı'nın teklifini günlerce süren derin düşüncelerin ardından kabul etmiştim.
Tabii ki de bu teklifi kabul etmek kolay olmamıştı. Bir yandan dedemin evinde kaldığım ve onu her gün görme şansım olduğu için çok tereddüt etmiştim, sonuçta başka bir eve taşındığımda onu bu kadar sık kontrol edemeyecektim. Diğer bir yandan bunu hak edip etmediğimi çok düşünmüştüm. Dedemin bu durumdayken gerçekten bunu yapmalı mıydım? Bu ona haksızlık olur muydu? Bunun gibi bir sürü soruyla boğuşmuş ve bu durumu Yazgı ile paylaşmıştım. Yazgı ise aksine hayatıma devam etmemin ve kendi istediğim şeyleri özgürce yapmamın dedemi memnun edeceğini söyleyerek beni ikna etmeyi başarmıştı.
Emlakçının yönlendirmesi ile yeni bir apartmana girmeden hemen önce arkama doğru baktım. Tam olarak Bediz'in apartmanın sağ çaprazında kalıyordu bu bina. Apartmana girdiğimizde sadece girişinden bile büyülenmiştim. Çok büyük bir apartman değildi, içi aşırı derecede geniş de değildi ancak ferah görünüyordu. Yazgı da benimle aynı şekilde düşünüyor olmalıydı ki kocaman gözlerle etrafı inceliyordu.
"Burası çok eski bir apartman değil, zaten modern yapısından da anlaşılıyordur. Size göstereceğim daire ikinci katta. İki tane asansörü var: biri büyük biri ise küçük. Gelin sizi üst kata çıkarayım," diyerek bizi asansörlere yönlendirdiğinde onu takip ettik. Birlikte asansöre binip ikinci katta durduk ve asansörden çıktık. Asansörden indiğimiz gibi bizi iki tane daire karşılıyordu. Anlaşılan kattaki tek daireler tam da önümüzde duran dairelerdi. Emlakçı sağ taraftakine ilerleyerek kapıyı açtı ve içeri geçmesiyle biz de onu takip ettik.
Daire tam anlamıyla muhteşemdi. Açık, ferah ve ... çok güzeldi. Tam olarak bize göre olduğunu hissetmiştim. Burası olmalıydı, seçeceğimiz ev burası olmalıydı. İçeriye girdiğimiz gibi bizi sol tarafta bir dolap ve sağ tarafa uzanan minik bir koridor karşılıyordu. Bir tarafı cam olan bu birkaç adımlık yeri geçince sol tarafta oldukça büyük ve geniş camlarla bir salon vardı. Camları aralayınca balona çıkıyor olmalıydı. Salonun hemen sağ tarafında ise çok geniş olmayan ancak çok tatlı bir mutfak bulunuyordu. Yazgı salon olacak yerin tam ortasına gelip etrafı ve camlardan dışarıya bakarken ben de dümdüz ilerleyerek içeri kısma doğru yürüdüm.
Beni minik bir koridor ve toplamda üç tane oda ve bir tane de lavabo karşıladı. Öncelikle sol taraftaki odaya doğru ilerleyerek odayı inceledim. Oda çok büyük değildi ancak çok küçük de değildi. Gayet yeterli büyüklükteydi. Boş odadan çıktığımda ortadaki odaya girdim. Bu oda diğer odalar kadar aydınlık ve ferah değildi. Küçük bir camı vardı ve içeri pek güneş ışığı almıyordu. Yine de geniş bir odaydı, burayı çalışma odamız yapabilirdik. Odadan çıkıp en son, en sağdaki, odaya girdim. Bu oda da aynı sol taraftaki oda gibiydi. O yüzden pek fazla incelemeden odadan çıkıp lavaboya da göz gezdirdikten salon tarafına doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ringi
Teen FictionBen Kiraz Özyurt. Türkiye'de yaşayan sayılı kadın boksörden biriyim. Yaklaşık on iki yıldır hız kesmeden devam eden bu boks maceramda sayısız şey yaşadım. Fakat hiçbiri uzun zaman boyu hazırlandığım uluslararası bir maçtan önce yaşadığım olaylardan...