1. Priateľstvo na veky

41 2 0
                                    

~Jisung pov.~

„Han, Haaan. Zobuď sa. Uuu~." povedal niekto, kto sedel vedľa mňa. „Čo je?" povedal som rozospato a pozrel som sa okolo. Bol som v triede. No žiadny spolužiak okrem mojich priateľov (Hyungina a Minha) tam nebol. „Už zvonilo, môžme ísť." zasmial sa Minho. „Ou, prečo ste ma nezobudili skôr?" „Bol si rozkošný." povedal po tichu Hyungin. Usmial som sa na neho, postavil som sa a za chvíľu už sme stáli pred školou. „Ako sa vám páčil posledný deň školy?" spýtal sa Minho s tým, že čakal od nás odpoveď ako "super", "konečne to už skončilo" alebo "škoda, že školský rok netrvá dlchšie". „Neviem, spal som." povedal som ešte prispato. „Dalo sa." povedal Hyungin a krivo sa usmial na Minha. „To akože nič viac?" povedal sklamaný Minho. „Čo od nás čakáš?" povedali sme s Hyunginom naraz, pozreli sme sa na seba. Všimol som si ako sa začervenal a potom sklonil zrak. Minho sa len podozrievavo pozeral. „Myslel som si, že ste na ženy. Teda aspoň ty Hyungin." Hyunginovi začervenali líca tak, že vyzeral ako rajčina. „Ja, n-no..." „Nič nemusíš vysvetlovať, bol to len joke." zasmial sa Minho. No Hyunginovy nebolo úplne do smiechu.

~Hyungin pov.~

Nevedel som čo mám povedať. Vedel som, že sa červenám. Musím uznať, Jisung mi bol simpatický, ale bol to kamarát a ja na kamarátou nerád kujem pikle. „Ach, bože. Čo je so mnou?" hovoril som si v hlave počas toho trápneho ticha. Len tam tak stojíme a pozeráme sa na seba. Trápne ticho ako vždy prerušil Minho.

~Minho pov.~

„Chlapci, už musím ísť. Je čas nakŕmiť mačičky." povedal som len aby som mohol ujsť s tejto trápnej situácie. Mám Jisunga rád, rád viac ako kamaráta. A keď vydím ako sa tvária tý dvaja, keď sa na seba pozrú. Nemyslím si, že Hyungin je veľká konkurencia. Tý dvaja sa vživote nerozprávali dlhšie než 3 minúty. Priznám sa, že v tom mám prsty aj ja. Pomaly som sa zvrtol na päte a odišiel.

~Jisung pov.~

„Prepáč hyung, ale aj ja už pôjdem." povedal Hyungin a otočil sa mi chrbtom. Keď už som ani jedného z priateľov nevidel, išiel som domov aj ja.

I want to know you more.Where stories live. Discover now