12. Si pre mňa ako droga

15 2 0
                                    

~Hyunjin pov.~

~Nové správy od používateľa Cat_man🐱~

Cat_man🐱: Hwang Hyunjin, cakaj pomstu!!!!

~Jisung pov.~

~Nové správy od používateľa Cat_man🐱~

Cat_man🐱: Aj tak budes moj

...................................................................................

„Vydel nás!!!" skríkli sme obaja naraz. „Jisung, ja..." „Nič nehovor..." prerušil som ho. „... ,sme v tom spolu." začali sme panikáriť. Vedeli sme čoho je schopný...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ale to tak celkom, nebola pravda...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Minho pov.~

Bol som v depkách a tak posledná možnosť čo zostávala... OŽRAŤ SA (😀👍🏻). Hneď potom ako som doma odložil kufor som sa znovu vybral von. Vošiel som do prvého klubu ktorý som zbadal. Bolo to tam hnusné, ozajsný bordel, ale za mojich podmienok mi to bolo jedno. Sadol som si ku baru a objednal niečo tvrdé na doporučenie. Bolo skoro ráno aj tak bol preplnený tento klub, ak sa to tak dalo nazvať. Kôli plnosti som na svoj drink čakal pekne dlho, zatiaľ sa okolo mňa obšmietali ženy. Bolo mi to jedno... Som gay... U mňa má iba jeden človek šancu... Han Jisung, ten ktorý má rád Hwang Hyunjina - toho ktorý pred mojim odchodom bol vždy ten druhý. Tak čo sa tak zrazu zmenilo?
Svoje myšlienkové pochody, v ktorých som sa pomaly utápal som zapil drinkom ktorý mi len pred pár sekundami podal barman. Drink som vypil na ex. Začal som vydieť všetko hmlisto. Zvuky som počul až moc dobre. Cítil som sa v obklopení žien tak prirodzene ako nikdy. Keď som si na hmlisto pred očami zvikol mal som pocit, že zvládnem všetko. „JA - DOSTANEM - JISUNGA - SPÄŤ."

I want to know you more.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora