[Time skip →]
~Jisung pov.~
Sedím len tak na posteli. A zrazu mi pípne mobil.
BadBoyz
(gayz)Cat_Man🐱: Srry za trapass😅
HyUnGi🔥: Neva
Jisungie_Han🎀: Čo už. Stalo sa. 🙃Odložil som mobil a rozmýšľal som, ako sa začalo naše priateľstvo.
[Time skip ←]
~3. osoba~
V maličkej triede je obrovský hluk. Detská sa zoznamujú a tvoria nové stredoškolské priateľstvá. V strede toho obrovského kruhu sedí veľmi pekný chlapec. Všetci sa pokúšajú s ním rozprávať. Chlapec sa začne triasť po nejakom čase čo sa trasie a nikto si to nevšíma na plné hrdlo vyvreskne. Keď si to všimne chlapec ktorý sedí sám v rohu postaví sa a príde ku kričiacemu chlapcovi. Chytí ho za ruku a vyvedie ho z triedy. „Ďakujem ti." povedal chlapec ktorý kričal. „Začo ďakuješ? Mal by to spraviť každý." povedal podstatne nižší chlapec. „Hwang Hyungin." podal ruku vyžší chlapec nižšiemu. „Han Jisung." povedal mladší no keď chcel podať ruku druhému chlapcovi, niekto do nich vrazil. „Prepáčte, je mi to ľúto." povedal chlapec ktorý do nás vrazil. „Vporiadku." povedali Han aj Hyungin naraz. Hyungin sa začervenal a pozrel do zeme. „Lee Minho." povedal votrelec. Všetci traja sa na seba pozreli a v od tej chvíle sú najlepší priatelia.
[Time skip←]
~Jisung pov.~
Zobudil som sa na zvonenie budíka. Zistil som, že je prvý deň prázdnin.
BadBoyz
(gayz)HyUnGi🔥: Niekto von???
Cat_Man🐱: Srry som na dovolenke
Jisungie_Han🎀: Ja mozem 🙂
HyUnGi🔥: Tak na nasom mieste o 13:10
ZobrazenéProgram na dnes mám vybavený. Len neviem aké to bude, byť len s Hyunginom. Nikdy sme sami neboli dlchšie než 3 minúty. Už od začiatku. Išiel som sa teda nachystať hodil som si na seba prvé čo som chytil a išiel som sa umyť. Keď som vyšiel z kúpelky všimol som si, že už je 12:00. „Je čas na obed." povedal som si sám pre seba. Išielsom teda do mojej maličkej kuchynky a z chladničky som vybral nejaké cestoviny. Zjedol som ich a išiel som skontrolovať čas. Bolo 12:30. Keďže "naše miesto" je ďaleko začal som sa poberať. Zobral som mobil, slúchadlá, peňaženku a kľúče. Zamkol som byt a išiel som.
ESTÁS LEYENDO
I want to know you more.
Fanfic🎀Hwang Hyungin x Han Jisung🎀 Hyungin- Najvac hot 🔥 chalan zo školi. Všetky dievčatá aj chlapci sa o neho bijú. Han- Najviac cute 🎀 chalan zo školi. Všetci sa s ním chcú priateliť. A ich kamarát Lee minho tvoria najpopulárnejšiu skupinu na škole...