8. Ver mi... bude to lepšie

16 2 0
                                    

~Jisung pov.~

Pozeral som sa na tú ženu ako na ducha. Neveril som, že ju niekedy ešte uvidím. „Čo tu chceš?" povedal Hyungin a vystrel sa tak, že sa skoro dotýkal plafónu (tak sa to teda mne - nízkemu - zdalo). Pozeral som sa na toho citlivého chlapca, ktorý sa pokúšal byť silný. Nikdy som nechápal ako zvládal toľkú ťarchu. Ja sa z rodičmi raz za čas stretávam a mám s nimi "ako taký" vzťah. No on? On bol čierna ovca už od narodenia. Od kedy som ho spoznal som vedel, že tento chalan nevie čo znamená rodičovská láska. Zrazu som si však uvedomil, že tam všetci len ticho stojíme a pozeráme sa na seba. Vysoký muž, žena podobná mužovi a... Ja. „Nemala by som sa to spítať aj ja teba čo tu robíš o tejto hodine?"povedala žena kľudne. „Hráš sa na matku?" „Ja sa nehrám, ja som... Tvoja." „Pch, už dávno nie si moja mama." povedal si svoje Hyun a nasadil tú najviac vážnu tvár akú sa mu podarilo.

[Time skip→]

~Hyungin pov.~

Sedíme všetci pri konferenčnom stole. Tá žena a Sung majú čaj a ja horúcu čokoládu. Jisung ju vie najlepšie spraviť a vie, že ju milujem. Chvíľku sa ešte roztápam nad chuťou čokolády a potom si uvedomím, že sa na mňa obaja pozerajú s úsmevom. „Hyunie, prečo si taký zlatý pri všetkom čo robíš?" povedal Sungie a ešte viac sa usmial. Tá žena sa prekvapene pozrela na Jisunga. „Vy dvaja spolu-." „Nič nemáme." povedali sme obaja naraz no teraz som sa začervenal aj ja. „Ou, to je dobré pretože... Sungie nie, že by si nebol dobrý chlapec...ale... Hyun potrebuje ženskú ruku." „TY MI NEBUDEŠ HOVORIŤ ČO MÁM SAKRA ROBIŤ!!!" vykríkol som na plné hrdlo a vyskočil som zo sedačky tak, že som sa celý oblial mojou milovanou čokoládou. „Som tvoja mama a-" „TY NIE SI MOJA MAMA A ANI NIKDY NEBUDEŠ! OKAMŽITE VYPADNI!" „Hyunie, kľud." „NEBUDEM KĽUDNÝ, KÝM TU BUDE TÁTO ŽENSKÁ." „TAK PO PRVÉ, SOM TVOJA MATKA A PO DRUHÉ, TI MUSÍM NIEČO OZNÁMIŤ!" povedala namosúrene a nahlas si uchlipla z čaju. „Čo je to zase nejaká pracovná ponuka." povedal som už kľudne aj, keď celý od čokolády. „Nie, ide o to, že..."

I want to know you more.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant