²¹

229 18 180
                                    

FLASHBACK

"Tamam amına koyayım! Gelmiyormuşuz birbirimize iyi falan.Bitsin gitsin."

Halilin bağırarak söylediği şey ile ezginin ağlaması çoğaldı,aramızda en duygusal oydu zaten.

Arda boynunu diğer tarafa döndürüp nefes aldı,sonra kendine engel olamayıp halile kafa attı.Hafif sendelenmiş halil acıyla burnunu tutunca Berkan onun yanına koştu.Semihte ortamı sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Ne yapıyorsunuz amına koyayım durun bi!"

Semihin dediği şey ile bende ortaya dalmamak için zor duran barışın elini tuttum.

Elini tutmamla elini bir anda sertçe geriye çekip bana ters bakış attı.Yaptığı haraketle yutkundum,gözlerim Nisa ile buluştu.O da berkanla tartışan kereme durması için yalvarıyordu.

Kardelen de ezgiyi sakinleştiriyordu,ezginin panik atağı vardı.Ailesi yüzünden de kavgalı ortamları pek sevmezdi.

Kısık sesle söylediğim söz ağzımdan zor çıktı sanki.

"Bitsin..."

Hepsinin bakışları bana döndüğünde boynunu eğmiş yeri izleyen Kenan kafasını kaldırıp bana kaşlarını çattarak baktı.

"Ne?"

Halilin dediği cümleyle bu sefer bende başımı kaldırıp sesli bir şekilde bağırdım.

"Ne,Ne? Bitsin diyorum.Hiçbirimiz birdaha konuşmayalım."

"Ecrin haklı! Görmeyeyim yüzünüzü!"

Halil yerde duran şişeyi tekmeleyip yanımızdan ayrıldı,yanımda duran barışa baktım.

Sadece ikimiz kaldık.

"Sende siktir git tamam mı? Her zaman yaptığın gibi siktir git."

Onu orada bırakıp sınıfa girdim.

-

(.) Grubu oluşturuldu.

Berkan:ne bu şimdi

Kenan:boş boş tiplere girmeyin yine

Kerem:barışmak için sikim solik şeylerinizse almayayım çok mutluyum böyle.

Kardelen:mutluluğunda boğul ozaman.

Barış:çok uzatmayın söyleyin noldu

Siz:önemli olmasa oluşturur muyuz amk

Halil.

Saat 12'yi Çoktan Geçti.[ Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin