Burası texting değil bilginize!
Okula girer girmez yan taraftaki görüntü dikkatimi çekti,barış ve burcunun öpüştüğü görüntüydü bu.
Barış yine barışlığını yapmış,istediğini elde edince bırakmıştı beni.
Artık onun için çabalamayıp vazgeçeçektim.
Yarragimin baslari🥰🥰
Siz:ben arasa şans vermeyi düşünüyorum
Arda:ne
Halil:saçmalama
Berkan:kızım ne diyorsun sen?
Kerem:nerden çıktı şimdi bu?
Nisa:ecrin ne oluyor?
Kardelen:harbi amk neredesin yanına geliyoruz.
Kenan:sanırım ben neden olduğunu biliyorum.
Hepsi bir anda kantine toplaşınca gözlerimi kaçırdım,hepsi bir ağızdan bana bağırmaya başladı.
"Kızım nerden çıktı bu şimdi? Sen demedin mi beni rahatsız ediyor diye,toplu olarak uzaklaşma yemedik mi biz?"
Başımı öne eğdim,çok haklılardı.Ama artık bana değer veren biriyle olmak istiyordum.Gerçekten değer veren..
Hepsi bir ağızdan konuşmaya devam etti,suskun olan tek kişi varsa o da kenandı.
Ellerini göğsünde birleştirmiş öylece bizi izliyordu,gözümden yaş düştüğünü görünce yerinden kıpırdadı.
"Eeh! Tamam ama,bağırmayın kıza.Onun kararı bizi ilgilendirmez."
Kenan böyleydi işte,hayatınızda göreceğiniz en mal ve herşeyi şakaya vuran insandı.Ama zor zamanınızda o kadar çok ciddiyete dönüştürdü ki onu tanıyamazdınız.
"Ne tamam Kenan? Ben bunu rahatsız ediyor diye çocuğu dövdüm,hep beraber dövdük uzaklaştırma almadık mı? Bu ne oluyor şimdi amına koyayım!"
Halilin dediği şey ile kafamı kardelene döndürdüm,o da konuşmuyordu sadece bize bakıyordu.
Bu sefer Arda atladı lafa.
"Tamam! Kenan haklı çok gitmeyin kızın üstüne!"
Bu sefer kerem atladı lafa,ard arda konuşuyorlardı ve çoğunu anlamıyordum.
"Ne gitmeyin abi,yaptığı yanlış.Kafasını toplayana kadar konuşmayacağım ben."
Suskun olan Kenan bu sefer sertçe konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat 12'yi Çoktan Geçti.[ Texting ]
HumorMizahına ve ironisine yazılmış bir kurgudur,ciddiye almayalım. İçinde cinsellik ve ağır tonda küfür barındırıyor rahatsız olanların okumaması ricamdır.