3.kişi ağzından
Belini kopartmak üzere olan Keremin elinin üzerine elini koydu Nisa , acımasa bir şey söylemeyecekti ama aralarında ki öpüşmenin ve tutkunun içinde kaybolmuş kerem fazlasıyla sıkıyordu Nisanın belini.
Dudaklarının birbirine olan teması yüzünden konuşamayan Nisa ise Keremin omuzlarına doğru bastırdı tırnağını . Kerem o an ki temasın verdiği şehvet ile daha sıkı bastırdı dudaklarını.
" Biz buradan çıkamayız..." dedi gözleri hala Nisanın dudaklarında olan Kerem , hayatında ilk defa bu kadar doruklara çıktığını hissediyor adeta Nisanın dudaklarında nefes alıp veriyordu.
" İlkimizin Kenanın banyosunda olmasını istemiyorum." Dedi net bir şekilde , ama kendini de durduramıyordu.
" Naptın kızım ya! Bu ben olamam ." Dedi Nisanın belinde daireler çizerken , sonrasında şahvetin verdiği şey ile tekrar kavradı belini.
"Deli ettin beni." Dedi burunları birbirine değerken.
Nisa ağzını açıp bir cümle söyleyecekken kapının çalması ile kafasını döndürdü telaşla , Kerem ise Nisanın belini daha çok sıktı.
Bahtaniyeyi vücuduna sarmış boynuna doladığı rulo peçete ile kapıyı tıklanan Kenan ağlamak üzereydi.
" Napıyorsunuz içerde siz yine ya ! Evimde neler oluyor Allah bilir." Dedi ağlamalı sesi ile , sahte gözyaşlarını sildi.
" Berkan salağı içerde uzanmış tiktok izliyor Semih bıçaklarıma bakıyor hani beni düzeltecektiniz lan! Yarrağım ile bakışsam daha mutlu olurdum." Dedi ağlamaya başlamadan önce.
" Nisa ve Kerem sevişiyorsanız şuracıkta ağlarım! Açın da izleyeyim nolur. Gıkım çıkarsa yarrağımı kessinler." Nisa gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken Kerem de iç çekti.
"Kenan oraya gelirsem ben keseceğim ama yarrağını! Siktir git oğlum tuvaletteyim." Dedi itiraz eden ses tonu ile.
" Valla de! Sevişmiyoruz de gideceğim!" Nefes verdi Kerem bir defa daha.
"Seviniyoruz Kenan! Gel de bak. Allah Allah! Ne sevişmesi oğlum siktir git ya!" Dedi isyankar bir şekilde , Keremin ağzını ilk defa bu kadar bozuk duyan Nisa ise şaşırıp kalmıştı.
Kenan mızmızlanarak kapıdan çekildiğinde Kerem de nefes verip çekildi Nisadan.
Kapının önünde Kenanın olmadığına emin olduktan sonra çıktılar.
-
Yarragimin baslari🥰🥰
Kenan:ya nolur gelin
Ecrin
Kardelen
Ya kumsal bile gelsin
Max 1 kere görmüşümdür ama gelsin
Adını yeni öğrendiğim bir tek adını bildiğim semihin yeni aşkı ecem bile gelsin
Valla ciddiyim
Gebercem
Kardelen:ya hazırlanıyorum amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat 12'yi Çoktan Geçti.[ Texting ]
HumorMizahına ve ironisine yazılmış bir kurgudur,ciddiye almayalım. İçinde cinsellik ve ağır tonda küfür barındırıyor rahatsız olanların okumaması ricamdır.