¹⁷

276 24 182
                                    

Berkan's
(FLASHBACK)

Evde telefonumdan mobil oyun oynarken elimden telefonun alınması ile yatakta doğruldum.

"Anne! Napıyorsun ver çabuk."

Telefonumu alıp çekmeceye koydu ve daha sonra çekmeceyi kilitledi,kilidi de cebine koyduktan sonra bana döndü.

"Yok oğlum öyle,sosyalleşeceksin biraz.Bugün yan komşumuz nilsu hanım ve eşi rıza bey gelecekler bize yemeği,bir kızları varmış adı da kumsal mıydı neydi.Onunla konuşursun biraz hem onlar da buraya yeni taşındılar yoktur arkadaşları falan."

Dedikleri ile başımı yastığa geri koyup ağır bir nefes aldım.

"Anne ben sosyalleşme vakfımıyım? Banane kumsal mıdır nedir o kızdan.Ayrıca ben gayet sosyal bir insanım,barış var ecrin var semih var Kerem var-"

"İyi öyle olsun,o kızla konuşmasan telefonunu unut."

Annem yavaşça odadan çıktığında arkasından seslendim.

"Çok kötüsün!"

-

Kapının çalması ile annem beni kapının önüne dikti,kapıyı açtığımda beni beyaz kot şort ve askılı siyah bluz giymiş bir kız karşıladı.

Adı neydi ya?

Annem ve babam hoşgeldin muhabbetleri yaparken adının kumsal olduğunu bildiğim kızı annesi belinden cimcikledi.

"Ah!"

Annesinin kulağına eğilip benim duyabildiğim bir fısıltıda konuştu.

"Anne napıyorsun ya!"

Annesi gözleriyle beni işaret ettiğinde sırıttım,zar zor gülümseyip bana döndü ve elini uzattı.

"Kumsal ben,berkandı değil mi?"

Bende elimi uzattıp ona doğru eğildim ve annemlerin duyamayacağı bir fısıltıda konuştum.

"Berkan ben,ama çok uzun geldiyse yakışıklı Berkan diyebilirsin."

Yüzünü ekşittip o da kulağıma fısıldadı.

"Haha ve ha,sen hep böyle komikmiydin yoksa sonradan mı böyle oldun?"

Annemlerin bizi salona doğru itmesiyle tekli koltuklara oturduk,annemler her türden konuşurken kumsal yanaklarını şişirmiş sıkıntıdan tavanı inceliyordu.

Annemin cümlesiyle ona döndüm.

"Oğlum mutfakta misafirlerimize aldığımız hoşgeldiniz hediyesi vardı alıp getirirmisin?"

Hoşgeldin hediyesi ne ya? Gelmişseler gelmişler bizene.

Başımla onaylayıp mutfağa doğru giderken kumsalın annesinin söylediği söz ile onlara geri döndüm.

Saat 12'yi Çoktan Geçti.[ Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin