5.

54 7 0
                                    

☆

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Maga sem gondolta volna, hogy hajnali kettőkor álomba sírja magát, és tizenegykor kel fel.

Igazából Minho is ezt tette, egy dologgal másképp: Ő hatkor kelt. Így most még mindig duzzadt karikás szemeit fedi el korrektorral félnégy előtt negyed órával, hogy az aktuális, talán randinak nevezhető találkozóra menjen az alkalmazottjával. Randi? Mégis miért mondja ezt? Ő neki másért dobog a szíve. Oh, de mennyire, hogy dobog. Már két fél szíve van, amit alig tud valaki is összetenni, hiszen a személy, ki most lemondta a találkozót, kettétörte.

Han Jisung. Az ő szerelme. De mekkora szerelme. Érte még a hegyeket is megmozgatná, a csillagokat lehozná!

Persze Han Jisung más után fut. Azután a nárcisztikus Bang Chan után. Minho képzeletben meg is forgatta szemeit.

Han Jisung egy fontos esemény miatt lemondta a találkozót. A cégnél, mely most eseményt rendez egy előléptetés miatt, megkell jelennie egy bálon. Ahová persze Christophert vitte, Minho helyett.

Már ha... Jisung nem is tud Minho titkáról. A titokról, melyet valakinek annyira elakarna mondani... világgá akarja kürtölni, mennyire szerelmes abba a férfiba. Plátói. Ch.

Hyunjin már a parfümjét fújja magára. Nem túlzott a mostani öltözékkel, úgy gondolta minek: egy oversized fehér póló, es kék szintén hatalmas farmerral tökéletes, és a fekete ronggyá hordott cipőjéhez is tökéletesen megy a póló fölé felvett kockás, fekete-fehér-szürke ing. 

Minho sem öltözött ki. Fehér feszülős hosszúujjú van rajta, egy fekete bőrnadrággal, mely vastag combjait jelentősen kiemeli. Felsőjére egy szintén fekete mellényt vett, és úgyszintén fekete csizmáját kopogtatja a kuplungon, az épp a házajtó zárát biztosító Hyunjinta várva.

- Szia. - száll be a fiatalabb Minho autójába. S bár kicsit félénk, de tetszik ez az oldala a főnökének is, ami nem olyan komor öltönyös, hanem barátibb.

- Szia. - mosolyog rá - Kösz, hogy eljöttél. - indulnak el végre.

- Én köszönöm, hogy eljöhettem. - mondja vissza. Valóban hálás volt neki, és ezt még tagadni sem lehetett.

- Ugyan. - legyint.

- Megkérdezhetem, hogy kivel jöttél volna?

Minho meghökkent erre a kérdésre. Az, amit pár órával ezelőtt gondolt, miszerint világgá kürtölné, hogy szerelmes Han Jisungba, mind megszűnt.

De most hazudjon neki...?

Mindkettőjüknek az lenne a legjobb...

Mondjuk ha csak diszkréten fejti ki, az sem baj.

- A kiszemeltemmel. - feleli egyszerűen.

- Van kiszemelted? Aszta. Azt hittem már feleséged is van. - nevet fel Hyunjin. Minho is mosolyog ezen - Apukának tűnsz.

WINE • HyunHoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora