0.2

28 8 8
                                    


iyi okumalarr
bolum sarkisi : sex drugs etc

Felix üstlerindeki ağaçların cılız dallarının arasından özlemle gökyüzüne baktı. Yapraklar agaclari parça parça süslüyordu; canlı kırmızılar ve sarılar, kasvetli havalara uygun görünüyordu.

Bazen Changbin'in elini tutabilmeyi ve onların... dunyanin öbür ucube yalniz olabilecekleri bir yere gidebilmelerini diliyordu. tüm bunlardan uzaklaşıp. bu aptal hastalıktan uzak durmak. tüm sıkıntılarından uzak...

Hayali düşüncesiyle neredeyse kendi kendine alay ediyordu. başka bir kuvvetli rüzgar yanından geçip gitti ve gözlerini sulandırdı. ağaçların üzerindeki yapraklar rüzgârın hücumuna karşı çaresizce dallarına tutunmaya çalıştılar ama mücadeleyi kaybettiler, altın ve kehribar damlacıkları gibi etrafa düşüyorlardı. Gökyüzüne doğru kıvrılan bir şey gördüğünde kaşları çatıldı.

"Merhaba Binnie?" dedi ve sevdigi adamın çömeldiği yere dönerek onu işaret etti. Changbin kendi küçük dünyasındaymış gibi görünüyordu ama Felix'i duyar duymaz başını kaldırdı, "Orada duman var, gitmemiz gereken yön bu mu?"Gözleri Felix'in işaret ettiği yönü takip ederken şaşkınlıktan kurtulmuş gibi görünüyordu. bir duman akışının donuk gri bulutların arasında kaybolduğunu gördü ve sırt çantalarının fermuarını açıp haritalarını çıkarmak için harekete geçti.

Felix hızla hareket etti ve onun yanına çömeldi, ancak bakışları haritadan ziyade Changbin'in yan profiline odaklanmıştı.

Felix, Changbin'in stresten mi yoksa yiyecek eksikliğinden mi zayıfladığını bilmiyordu. belki ikisinden de öyleydi. Felix onun daha fazla yemesi icin farkettirmeden az yiyordu ama bunun hiç de faydası olmamış gibi görünüyordu.

elini rahatlatıcı bir şekilde Changbin'in omzuna koyarak çocuğun ona bakmasını sağladı. Felix, Changbin'in kırmızı gözlerini fark etti ve başını eğdi, "Hey, gözlerin kırmızı. iyi misin?"

"evet evet iyiyim. sadece yorgunum." Changbin onun gözlerine bakmadı, bunun yerine Felix'in omzunun üzerinden bir yere baktı.bunu çok sık yapıyordu, felix'in asla anlayamadığı bir şeydi. Changbin onunla göz teması kurmayı bırakmıştı. Her zaman onun kendisine baktığını hissedebiliyordu ama onu yakalamaya çalıştığı anda gözlerini kaçırıyordu. Changbin'in bunu yapmamasını diliyordu çünkü bu ona sadece boş umutlar vermekten baska bir sey degildi.

Changbin'in yalan söylediği açıktı ama onu zorlamadı. Changbin'in onunla yalnızca canı istediğinde konuşacağını biliyordu, bu yüzden yapabileceği tek şey onun yanında olmaktı.

haritaya dönmeden önce yavaşça omzunu sıktı, "peki dumanın bizim için bir önemi var mı?"

"eh, sayılır" Changbin parmağını ince kağıdın üzerindeki bir noktaya dokundurdu. Tabii ki, haritada sığınağa giden yol üzerinde küçük bir köy vardı, "bir veya iki gün uzakta bir köy var. Sanırım duman oradan geliyor."

"yolumuza çıkıyor mu?"

"Evet, ya etrafından dolaşabiliriz, ki bu da yolculuğumuza birkaç gün ekler, ya da kestirme yolu kullanırız. O zaman oradan sığınağa belki sadece bir gün kalır.""Tamam, buna ne dersin," Changbin sonunda yumuşadı, "köye gideceğiz ve oraya vardığımızda, etraftaki yolculuk boyunca bize yetecek kadar yiyeceğimiz olup olmadığına bakacağız. Yeterince yoksa ordan alacagiz, kulağa nasıl geliyor?"

"Gerçekten şu anda pazarlık yapmanın zamanı olduğunu düşünmüyorum," felix gözlerini devirdi ama yine de tereddütle kabul etti, "pekala, anlaştık."

"iyi" dedi ve sırıttı. Changbin haritayı çantaya geri koyarken sessizlerdi. Felix, az önce yaptığı anlaşmadan biraz endişe duyarak onu izledi. yüzünde muzip bir gülümseme belirdi.

"Merhaba Binnie?"

"hım?"

"Anlaşmaları nasıl imzaladıklarını biliyorsun değil mi?"

"eh, imzayla falan mi...?" Felix yüzünü buruşturdu. "lix burda kalem bulabilcegimizi sanmıyorum."

"hayır hayır hayır, oyle degil" felix başını salladı ve Changbin merakla başını eğdi, "bir öpücükle bir anlaşma imzalıyorsun."

Changbin neredeyse tükürüğünde boğuluyordu, "ne?"

"Bir öpücük, Binnie," Felix biraz alaycı biraz utangac bir sekilde gulumseyerek yanağına hafifçe vurdu, "sadece bir tanesi yeterli olur."

"ah kapa çeneni Lix."

"istersen kapayabilirsin." göz kırptı.

ayaga kalkti "Senden nefret ediyorum." O uzaklaşırken Felix' in dikkatini çeken sey ise changbin'in kızarmış kulaklarıydı.

sunflowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin