iyi okumalarrrr
oy ve yorumu unutmayalim lutfen motive ediyor 😭💗
bolum sarkisi : tnbh - compassFelix bir an için odasına geri döndüğünü, kuşların neşeyle öttüğünü uyandığını ve güneşin ışığının perdelerin aralıklarından sızıp yüzünü ısıttiğını hayal etti.
bunun yerine güneş ışığı ağaçların dalları arasından süzülüyordu ve Felix aşağısındaki topaklı toprak ve kayadan oluşan yatağını (?) hissetti. Bulutların eksikliği, gökyüzünün günün erken saatlerinde hala solgun olan taze mavisini göstermesine olanak tanıyordu. Felix sonunda gözlerini açtı ve kendini hayallerindeki huzurlu mutluluktan isteksizce kurtardı.
ancak henüz hareket etmedi. Sırtını Changbin'in göğsüne yaslamıştı ve Changbin kolunu sıcak bir şekilde beline dolayarak Felix'in hareketini kısıtlıyordu. Felix ne zaman bu hale geldiklerini bilmiyordu ama buradan kalkmak istemediğinden kesinlikle emindi.
Changbin'in kalp atışını hissedebiliyordu ve gözlerini kapatarak istikrarlı ritmin onu uyutmasına izin vermeye çalışıyordu. Böyle zamanlarda Felix, onların olduklarindan daha fazlası olduğuna kendini inandırabiliyordu.Changbin uyanmadan ve gerçekliğe geri dönmeden önce tek istediği bunun gibi birkaç dakika daha olmasıydı.
ne yazık ki dünya kendini bugünde cömert hissetmiyordu.
zaten asla olmadı.
Changbin homurdandi, nefesi Felix'in ensesine çarpıyor ve tüylerinin diken diken olmasına neden oluyordu. Felix, Changbin'in kolunun beline dolandığını, vücutlarını birbirine yaklaştırdığını hissetti. İç çekmeden önce yüz hatlarını nazik bir gülümsemeyle süsledi, Changbin bunu sadece yarı uykuda olduğu için yapıyordu.Felix, Changbin'in kollarını birbirlerine bakacak şekilde çevirdi, birbirlerinden yalnızca birkaç santim uzaktaydılar. Changbin'in gözleri bu hareket karşısında hafifçe açıldı, gözleri hâlâ uykululuktan dolayı ağırdı.
"Günaydın uyuyan yakışıklı" dedi Felix usulca, kaşını kaldırarak. Changbin'in gözleri bir saniyeliğine genişledi, ardından kolunu kaldırıp doğruldu.Felix, Changbin'in vücudunun sıcaklığını hemen özledi ve Changbin ayağa kalktığında homurdandi, "Hadi ama, rahattım!"
"Lix, uyumanın bir seçenek olmadığını biliyorsun," diye azarladı Changbin, Felix'e kalkması için işaret ederken artık kurumuş battaniyeyi daldan çekip çantaya tıktı. Felix ayağa kalktı, hâlâ kendi kendine homurdanıyordu ve vücudundaki ısıyı korumak için nafile bir çabayla kendine sarıldı.
"aç mısın?" Felix'in sorusu üzerine Changbin başını salladı, "o zaman yürümeye başlayalım. köye yolculuk sadece yarım günlük."
"Bir kereliğine aynı fikirdeyiz." Changbin sırıttı, çantayı sırtına attı ve bölgeyi taradı.
ve böylece, iki oğlan tanıdık olmayan yola devam ederken, güneş de gökyüzündeki tanıdık yoluna devam etti. Felix, Changbin'in peşinden gitti, bir kez daha kendi dünyasına kapılmıştı. gözleri çevreyi taradı.
belki de bu, insanların yaptığı her şeyin, ağaçların kesilmesinin, geride kalanların yok edilmesinin ve öldürülmesinin bir tür intikamıydı. belki de bu, insanların yaptığı her şeyin, ağaçların kesilmesinin, sağdaki ve soldaki her şeyin yok edilmesinin ve öldürülmesinin bir tür intikamıydı. verilen zarardan habersiz. Artık zararı karşılama sırası doğaya gelmişti.
Felix bir ağacın dibinde, yerden bir parça kır çiçeğinin fırladığı küçük bir alan fark etti. canlı renkleri ağacın karanlık gövdesinde göze çarpıyordu. Felix normalde çiçekleri severdi ama bu çiçeklerdeki bir şey sanki onunla alay ediliyormuş gibi hissettiriyordu.
İnsanların yaşadığı dehşete rağmen yaban hayatı güzel bir şekilde rahatsız edilmedi.
bunun saçmalık olduğunu biliyordu. sonuçta onlar sadece çiçeklerdi. buna onlar sebep olmuş gibi değildi. ama Felix kendine rağmen bir öfke patlaması hissetti. o çiçeklerin olup bitenlerden habersiz kalabilmelerine duyulan öfke. masum insanların bu duruma düşürülmemesi gerektiğini en azından sadece Felix'i ve Felix'in güvenliğini düşünen Changbin gibilerini.
Felix 'in sanırım ona aşık olmasının bir nedeni de bu olabilir. Etrafında hissettiği koruma ve tam rahatlık duygusu. Yumruklarını sıktı ve Changbin'in bunu fark etmediğinden emin olarak gidip çiçeklerden birkaçını köklerinden kopardı. uzun sapları sanki toprağa geri dönmenin yolunu bulmaya çalışıyormuş gibi sarkıyor.
Changbin'in arkasına geçerek kendini saplarda yarıklar açmaya ve çiçeklerle bir zincir oluşturmaya adadı. Hizlica güzel bir şey yapmak.
"binnie!" son çiçeği ilkine bağladıktan sonra elindeki çiçek tacına bakarken yüzünde küçük bir gülümsemeyle seslendi. Bunu yürürken yaptığı göz önüne alındığında, şaşırtıcı derecede iyi yapılmıştı. Yapraklardan birkaçı sanki Felix'in nezaketsiz tutumuna misilleme olarak sarkmıştı ama sonuçta güzel bir şeydi.
Changbin döndü ve gözleri şaşkınlıkla genişledi, "vay be Lix, bu gerçekten çok güzel!""Neredeyse senin kadar güzel." Felix göz kırparak Changbin'e yetişti. Changbin gözlerini devirdi ve tekrar yürümek için harekete geçti ama Felix kolunu yakalamak için elini uzatarak onu durdurdu. "Bekle, giy onu."
"Ne yani neden giymiyorsun?"
"Çünkü bunu senin için yaptım."
"lix-" changbin itiraz etmeye çalıştı.
"bunu benim için yap, oldukça güzel lütfen?"
Felix somurttu, çiçek tacını sanki en değerli varlığıymış gibi göğsünün önünde tutuyordu. Kısa bir bakışmanın ardından Changbin nihayet iç çekerek pes etti ve Felix mutlu bir şekilde zıpladı.
Uzandı ve çiçek tacını yavaşça Changbin'in başına koydu. İkisinin gözleri kilitlendi ve Changbin'in dokunuşuyla kızardığını gördüğüne neredeyse yemin edecekti. yanaklarında sıcaklık yükseldi ve aralarında biraz boşluk bırakmak için hızla geri çekildi.
çiçek tacı bir tarafa doğru kayarak Changbin'in gözünü kapattı. Felix bu görüntü karşısında kahkahalara boğuldu.
"çok sevimli görünüyorsun!
Changbin, düzeltirken monoton bir şekilde, "Gözümün neredeyse dışarı fırlaması gerçeğini eğlendirebilmene sevindim," dedi ama Felix onun gözlerindeki parıltıyı görebiliyordu. "...teşekkür ederim, muhteşem."
Yürümeye devam ederlerken Felix "Sana yakışıyor" diye sırıttı. Changbin cevap vermek üzereydi ki bir şey gördü ve Felix'i durdurmak için kolunu uzattı.
Changbin'in yanından geçen Felix, kalın ağaçların yavaş yavaş dağılarak hedeflerine doğru yol aldığını fark etti.
Sonrasinda ise küçük bir açıklığın içinde yer alan köz göründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sunflower
FanfictionHastalığın yayıldığı ve onları tehdit ettiği bir dünyada Changbin, bu durumdan kurtulduklarında Felix'e olan aşkını itiraf etmeye yemin eder ama dünyanın onlar icin başka planları vardır -changlix -tamamlandi