0.3

20 8 14
                                    

iyi okumalarr
bölüm şarkısı : friends - chase atlantic

Changbin ve Felix dumanı gördükten sonra hızlı bir şekilde çalıştılar, her şeyi paketlediler ve geride hiçbir şey bırakmadıklarından emin oldular. Sırılsıklam battaniye dışında toplanacak bir şey yoktu. Changbin battaniyeyi Felix'i dehşete düşürerek sırt çantasına tıktı.

"Binnie, bu çantayı mahvedecek" diye şikayet etti, Changbin'in arkasına uzanıp çantanın fermuarını açmaya çalışırken. Changbin onun ulaşamayacağı bir yerde durdu ve Felix'e dilini çıkardı. Felix güldü ve başını salladı, "ver onu bana seni koca adam-çocuk!"

Felix'in gülüşünü görünce Changbin'in kalbi hızlandı. Felix'i güldürmeyi seviyordu, sanki kendi icin enerji kaynağı gibiydi.

kısacası cok fena etkilendi ve farkındaydı.

Felix'in itirazlarına rağmen sırıtarak arkasını döndü ve dumanın olduğu yöne doğru yürümeye başladı.

"Pekala, ama çanta nemli küf falan kokmaya başladığında beni suçlama," diye homurdandı Felix, Changbin'e yetişirken. kolunu Changbin'in kolundan geçirdi , Changbin ona şaşkınlıkla baktı. Felix onun bakışını fark etti ve omuz silkti, "hava soğuk, sen sıcaksın."

"Sıcak mıyım?" Changbin şaşkınlıkla, oldukça üşüdüğünü ve sıcak olmasını beklemediğini söyledi. Felix'in şefkatli dokunuşuna aldırdığı söylenemezdi.

"ah evet, benim hatam" felix kıkırdadı, "ateşli olduğunu kastetmiştim."

Changbin kahkahalara boğuldu, kollarını çözdü ve Felix'e el salladı, "Lix, lütfen. Ateşli olduğumu biliyorum, bana söylemene gerek yok."

"ooh, bak kim aniden kendine güven patlaması yaşadı," diye şaka yaptı Felix, "ben de öyle."

"Dürüst olmak gerekirse Lix," diye cevapladı Changbin, "eğer daha iyi bilmeseydim, bana karşı büyük bir aşık olduğunu söylerdim."

Felix masum bir tavırla, "İyi ki bunu daha iyi biliyorsun Binnie," dedi.Bunun üzerine Changbin'in yüzü düştü, neşeli hali yerini kasvetli bir ifadeye bıraktı.

Felix'in cazibesine kapılarak sık sık sohbetlerinde kendini kaybediyordu. böyle zamanlarda Felix'in de onu aynı şekilde sevebileceğine inandırarak neredeyse kendini kandırıyordu. sonra ise Felix onu gerçekliğe geri döndürecek bir şey söylerdi.

paraşütsüz bir paraşütçü gibiydi, bu deneyimi tekrar tekrar yaşamak zorunda kalmıştı. uçmanın coşkusu ve düşmenin acısı.

Felix ruh halindeki ani değişimi fark etmedi ve ağaçtan aşağıya doğru sürüklenen bir yaprağı yakalamak için önden koştu. rastgele çocuksu enerji patlamaları yaşardı ve Changbin buna karşın gülümsemesini tutamazdı.

Felix'in ona asla kasıtlı olarak zarar vermeyeceğini biliyordu, Changbin sadece mükemmel aşk gibi aptalca bir düşünceye tutunarak kendine zarar veriyordu.aynı hızda birkaç saat devam ettiler ve banyo molası gerektiğinde yalnızca birkaç dakika durdular. Onlar ilerledikçe bulutlar dağılmış ve ağaçlar birbirinden uzaklaşarak güneşin tüm görkemiyle parlamasına izin vermişti.

Changbin yürürken ensesinden aşağı ter damladığını hissedebiliyordu. durmadılar, köye ne kadar çabuk varırlarsa o kadar iyi oldu. ancak sığınağa vardıklarında güvende olacaklardı ve o zamana kadar boşa harcanan her dakika daha büyük bir ölüm şansı demekti.

Acı verecek kadar acıkmıştı ve Felix'in de arkasında yavaşladığını, kurumuş boğazlarını düşünmemeye çalışırken kısık ve hırıltılı nefesler verdiğini duyabiliyordu. elini güçlü güneş ışığından korumak için basina koydu ve gökyüzüne baktı ve güneşin alçak bir açıda olduğunu, yani öğle vaktini birkaç saat geçtiğini fark etti.

"Sanırım biraz mola verip bir şeyler yiyebiliriz," diye seslendi ve hızla Felix'e doğru döndü. Ani dönüşü, hemen arkasından yürüyen Felix'in ona yetişmesine neden oldu. Felix'e bakmak için olan dönüşü, hızlı temposuna ayak uydurmak için tam arkasında yürüyen Felix'in ona çarpmasına ve ikisinin de yere düşmesine neden oldu.

Changbin'in nefesi kesilirken acıyla bir inleme sesi çıkardı. nefesini yeniden kazanmaya çalıştı ama Felix'in yakınlığı bunu zorlaştırıyordu. Felix, kendisini yukarı itmek için ellerini Changbin'in başının her iki yanına koyarken sadece güldü.

Görünüşe göre Felix, Changbin'in yalnızca birkaç santim yukarısında havada asılı kalmasından etkilenmemişti. Changbin'in yüzündeki ifadeye ve durumlarının aptallığına gülmekle daha çok meşguldü.

"ah... lix, inebilir misin?" dedi Changbin sonunda, Felix'in kahkahasına fazlasıyla kapıldığını fark ettiğinde.

"Ah doğru! Özür dilerim." Changbin'den inerken kıkırdadı ve Changbin'e elini uzattı. "Hey, sen kızarıyor musun?"

Changbin daha fazla utandığını hisetti .Az önce olanlardan dolayı kalbi hâlâ düzensiz atıyordu ve Felix'in bu konuda nasıl bu kadar sakin olabildiğini anlayamıyordu.

"Hayır, saçmalama. Bütün gün sıcakta yürümekten dolayı kızarmışım sadece." Felix'in elini görmezden geldi ve ayağa kalktı, göz temasından kaçınmak için kıyafetin tozunu alıyormuş gibi yaptı. Felix cevap veremeden, kavurucu sıcaktan korunmak için ağaçların gölgesine doğru ilerledi. "Hadi şimdi biraz yiyelim de sonra yola devam edelim."

Changbin Felix'e bakmadı. ama eğer öyle olsaydı, genç olanın çabuk inkar etmesi karşısında gururunun biraz söndüğünü görebilirdi.

sunflowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin