1.0

18 8 17
                                    

iyi okumalar oy ve yorumlarinizi bekliyorum 🙏❤️
bolum sarkisi : La tristesse du diable - Meimuna

Changbin, Felix'in kanayan koluna bakarken kalbine iğnelerin battığını hissetti. Nefes almak ona aci veriyordu . sonra gözleri, durumuna rağmen sakin görünen Felix'inkilere kilitlendi.

"Binnie, beni tırmaladilar(?), bu da hastalanma riskiyle karşı karşıya olduğum anlamına geliyor..."

"Hayır, Lix her şey yoluna girecek bir sorun yok öyle bir şey yok." Changbin'in sesi titredi, gözlerinden yaşlar akacak gibiydi.

"Binnie, hadi ama" Felix tekrar denedi, "bu senin için güvenli değil-"

"hayır felix" dedi changbin umutsuzca, "kesik almış olman hastalığa yakalanacağın anlamına gelmez."

"Biliyorum ama burada gerçekçi olmalıyız."

"lix, yemin ederim, temizleyeceğiz. iyi olacaksın, tamam mı?"

"Binnie..." Felix onu gerçekliğe döndürmeyi denedi, Changbin'in onu dinlemesini sağlamaya çalışırken sesi sakin ve düzdü. Changbin hayal kırıklığıyla yumruklarını sıktı.

"Felix sus!" sonunda bağırdı, sesi yaprakların hafif hışırtılarinin arasından yükseldi. Changbin daha önce Felix'e sesini hiç yükseltmemişti ve hemen zamanı geri alabilmeyi diledi. ama bagirmisti ve artık durmak için çok geçti. "nasıl bu kadar sakinsin? etrafımızdaki hiçbir şey seni etkilemiyormuş gibi davranıyorsun! sana bir şey olsaydı ne kadar , ne kadar mahvolacağimi anlıyor musun? ve buradasın, sanki umursamıyormuş gibi davranıyorsun!"

Changbin'in sözleri üzerine Felix'in gözleri öfkeyle kısıldı; bu, Changbin'in çocukta uzun zamandır görmediği bir duyguydu. "Umurumda değil mi?" Changbin'in hararetli bakışları altında küçülmesine neden olarak alayla konuştu, "umrumda olmadığını mı düşünüyorsun?"

"Changbin, yaptığım her şey senin için. Hiçbir zaman ağlamadım çünkü senin için güçlü kalmak istedim. Her lanet gece uyumak için ağladığında seni rahatlattım çünkü senin yanında olacak birine ihtiyacın olduğunu biliyordum." Felix Boğazında bir yumrunun büyüdüğünü hissetti sesi çatladı, "Seni seviyorum Changbin. Ama umursamayan tek kişinin ben olduğumu söylüyorsun? Hiç bana iyi olup olmadığımı sordun mu? Bana sarılmıyorsun bile .Yoksa beni rahatlattın mı ben mi bilmiyorum, sadece benden uzaklaştın ve birdenbire beni önemsiyormuş gibi davranıyorsun, Changbin, kahrolası gözlerimin içine bile bakamıyorsun!"

Changbin, Felix'in sesindeki acıyı tonu duyduğunda gözlerinden yaşların aktığını hissetti. Felix'in ondan bir adım geriye gittigini gördü ve neredeyse göğsünün parçalanacağını hissetti, "seni hayal edebileceğinden daha fazla önemsiyorum Felix. seni seviyorum..."

"Ah evet?" Felix tersledi, "Bunu söylüyorsun ama bunu hiç kanıtladın mı? Beni sevdiğini kanıtlayabilir misin?"

Changbin ona baktığında etraflarındaki her şey durmuş gibiydi ve Felix de dik dik ona bakıyordu. Changbin yağmurun ne zaman başladığını bilmiyordu ama damlacıklar noktalar halinde yaprakların yumuşak fısıltılarıyla birleşerek etraflarında hafif bir ritim oluşturuyordu.

aralarında yalnızca bir metre mesafe vardı ama sanki çok çok daha fazlasıymış gibi geliyordu. yağmur aralarında bir duvar örmeye çalışıyormuş gibi davranıyordu.

Changbin birbirlerinden dünyalar kadar uzaktaymış gibi hissetti.

"beni sevdiğini kanıtlayabilir misin?" Felix tekrarladı ama bu sefer sesi yalnızca sessiz bir mırıltı olarak çıktı. Changbin hatırlayabildiğinden beri ilk kez onun gözlerinin içine bakarken yumuşak ve kararsızdı. yutkundu ve bacakları kendi kendine hareket etmeye başladı.

Aralarındaki mesafeyi kapatıp Felix'in tam karşısına geldi. Yüzleri arasında ancak birkaç santim vardı ama Changbin bu kez göz temasını kesmedi ya da geri çekilmedi. felix de öyle.

Boy farkına rağmen Changbin, Felix'in çok küçük, çok genç ve çok masum göründüğünü düşündü. Changbin her zaman Felix'in asla duyguları hakkında konuşmak istemediğini varsaymıştı, Felix hiçbir zaman Changbin'in sormasını beklememişti bu yüzden Changbin'in onun sorunlarını sormadan anlatmasini beklemenin sorun olmayacağından emindi. Felix buna mecbur bırakılmayacak kadar masumdu, sorumluluğu hissedemeyecek kadar masumdu.

Felix'in saçını yüzünden çekmek için uzandı, bakışları kendi eline kaydı ve saçını yavaşça Felix'in yanağına doğru sürükledi. başparmağını Felix'in güneşte öpülmüş yanaklarında çok güzel görünen çillerinin üzerinde gezdirdi.

Yağmura rağmen, bulutların arasından utangaç bir şekilde görünen bir güneş ışığı onlara doğru indi ve hafif ışıltısıyla felix'in neredeyse tanrıça gibi görünmesini sağladı.

Ah, kimi kandırıyordu? felix bir tanrıçaydı.

ve kendisi ise her şeyi batırmıştı.


💫

niye boyle oldu bilmyrm sormayin..

sunflowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin