iyi okumalarrr oy ve yorumlarinizi eksik etmeyin lutfen 🙏🙏💗
bölüm sarkisi : the code - nemoköy beklediklerinden daha küçüktü. haritada küçük görünse de, gerçek hayatta neredeyse minyatür gibiydi, diğer tarafta ormanın yeniden başladığı yeri neredeyse görebiliyorlardı. Duman hâlâ sabit bir hızla yükseliyordu ve Changbin etrafi şüpheyle izledi. bütün insanlar neredeydi?
"Ne yapacağız?" Felix, Changbin'in kulağına fısıldadı, omzunun üzerinden bakmak için eğildi. Changbin giderek tedirginleşiyor ve aşırı derecede endişeleniyordu ama korkusunu Felix'e göstermek istemiyordu çünkü bunun genç olanı daha da gereceğini biliyordu.
herkesin yiyecek artıkları için bile açlıktan ölmek üzere olan sırtlanlar gibi birbirine düşman olması nedeniyle kimseye güvenemeyeceklerini biliyordu. dudağını ısırdı ve iç çekti, "gerçekten yapabileceğimiz tek bir şey var. içinden geçmemiz gerekecek, ama olabildiğince hızlı hareket etmeye çalış. yarım günden fazla sürmez. diğer tarafa geç."
"Hadi gidelim o zaman."
ikisi birbirine baş salladı ve dalların arasından geçerek açıklığa doğru ilerlediler.
Sanki yıllardır yürüyorlarmış gibi hissediyorlarsı bu yüzden biraz zaman geçirmek için Changbin etraflarındaki evleri incelemeye çalıştı. ürkütücü derecede sessizdi ve tüylerinin diken diken olmasına engel olamadı.
evler gıcırdayıp adim attıkça etrafa toz saçıyor, küf ve mantarlar sarmaşık gibi duvarların kenarlarından yukarıya doğru tırmanıyordu. Terk edilmiş bisikletler kaldırımlara dağılmış halde paslanmış ve işe yaramaz duruyordu. bilim adamları tarafından hastalığa karşı geliştirilen herhangi bir tedavi kadar işe yaramazlardı.
neredeyse boş görünüyordu. neredeyse.
"Bir şeyler ters gidiyor, Binnie," dedi Felix fısıldayarak, sessizliği bozmak istemeyerek, "herkes nerede?"
Changbin yanıt olarak yalnızca omuz silkti. dumanın nereden geldiğini bilmiyordu ama bulmaya çalışırlarsa muhtemelen kötü bir yola sürüklenebileceğini tahmin edebiliyordu. Güneşin yakıcı sıcaklığı altında doğru düzgün düşünemediğini hissetti ve yola odaklanmaya çalıştı.
Felix'e bakmak için döndü ve genç olanın uzaklaştığını fark etti. bağırmak için ağzını açtı ama hemen kendini durdurduu ve yavaşça onun peşinden koşmaya başladı. "Ne yapıyorsun? Ortalıkta dolaşamayız!"
"Bak-" diye fısıldadı Felix, tozlu pencereden içerideki eve bakmaya çalışırken. içerisini görmek zordu ama sonuçta boş görünüyordu. "Belki de içeri girip bir şeyler yağmalayabilecek miyiz bir bakmalıyız?"
Changbin nefes aldı ve etraflarına baktı. vakit kaybetmemeleri gerekiyordu ama ilk etapta yağmalamayı öneren kendisiydi. "Tamam ama fazla kalamayız."
Felix ciddi bir şekilde başını salladı ve hemen evin etrafından dolaşarak kapıya doğru yöneldi. neredeyse kapının menteşelerinden ayrılıp düşeceğini fark etti ve yavaşça açtı. ya da en azından denedi. ama kapı düşüncelerinin tersine , endişe verici derecede yüksek bir gıcırtı sesi çıkardı ve ses duvarlardan yansıyarak, özellikle sessiz sokaklarda yüksek sesle yankılandığında , Changbin irkildi. Etrafına bakındı , Felix'i dürterek hızla evin içine soktu. Şans eseri etraflarındaki evlerden herhangi bir hareket gelmediği için kapıyı arkalarından kapattı. Zayıf güneş ışığı pencerelerdeki tozların arasından zar zor geciyordu odanın etrafını görmek zordu.
Felix'e bakarak sessizce "etrafta işe yarar bir şey var mı diye bakın" dedi, "burada gerekenden daha uzun süre kalmak istemiyorum."
"katılıyorum" felix yanıt olarak başını salladı, gözleri gerginlikle titriyordu.
Duvarın boyaya ihtiyaç duyan bazı kısımları dökülmüştü. Changbin odada işe yaramaz halde duran terk edilmiş mobilyalara baktı. İki kanepe yan yana dizilmişti, bu da Changbin'in üşümesine neden olmuştu. Burda bir ciftin yaşadığını, çaylarını yudumladıklarını ve sıcak, çıtırdayan bir ateşin rahatlığında birbirleriyle gecirdikleri zamandan keyif aldıklarını hayal edebiliyordu. bunun yerine şömine boştu, geriye yalnızca olası anıların fısıltısı kalmıştı.
gözleri şöminenin yanındaki duvara yaslanmış metal bir çubuğa takıldı. ateş maşasını almaya gitti, eliyle tarttı ve tatmin olmuş bir şekilde başını salladı. kesinlikle hiç yoktan iyiydi yaninda silah bulundurmalari lazımdı.
tam kolunun altına sıkıştırırken küçük bir kutlama sesi duydu ve başını kaldırıp baktığında Felix'in artık odada olmadığını gördü. Sesin geldiği yöne doğru yürüyüp mutfağı geçti ve çekmeceleri açtığından emin oldu, bir et satırı ve çekiç çıkardı; ikisi de nispeten kullanışlı görünüyordu.
sonunda Felix'i buldu ve yüzünde bir gülümsemeye neden olan manzarayla karşılaştı. Felix bir kilerin önünde duruyordu; ağzına kadar açılmamış paketler ve tanrı bilir kaç çeşit yiyecekle doluydu.
"Bak ne buldum" dedi Felix sırıtarak, heyecanını göstermek için etrafında hızla dönüyordu kucuk bir çocuk gibiydi. Changbin'in gözleri de sadece şansları karşısında değil, Felix'in mutluluğunu görünce de parlıyordu.
"şunlara bak, ne kadar yardımseversin!"
"Bunu sanki her zaman yardımcı olmuyormuşum gibi söylüyorsun."
"Anlamana sevindim," diye şakacı bir şekilde yanıtladı Changbin, Felix'in nezaketle (!) kafasına doğru fırlattığı uçarak gelen fasulye konservesinden kıl payı kurtuldu ve sadece kıkırdadı çantayı omzundan kaydırıp onu Felix'e verdi, "bunun içine mümkün olduğu kadar çok yiyecek koymaya çalış, sonra gidebiliriz."
Felix başını salladı ve işe koyuldu. Changbin parmağını dikkatli bir şekilde satırın bıçağı üzerinde gezdirerek keskinliğini test etti. Derisini hafifce kesip kanatırken yüzünü buruşturarak her şeyin iyi gitmesi icin sessiz bir dua etti.
arkadaslar watpaddim bozuk sanirim foto eklemiyorum cok uzgunm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sunflower
FanfictionHastalığın yayıldığı ve onları tehdit ettiği bir dünyada Changbin, bu durumdan kurtulduklarında Felix'e olan aşkını itiraf etmeye yemin eder ama dünyanın onlar icin başka planları vardır -changlix -tamamlandi