0.9

21 8 6
                                    

iyi okumalar oylariniz ve yorumlarinizi bekliyorum 🙏💑🏻

"Aç mısınız?"

"evime gel, sana akşam yemeği hazırlayacağım!"

"ah ne tatlı çocuklarsınız siz~"

Şarkı söyleyen sesleri birbirine kaçırıyordu ve Felix'in Changbin'e tutunurken çıkardığı sızlanma sesini bastırıyordu. Changbin ne yapacağını bulmaya çalışırken düzensiz nefes alıyordu. bunu fark etti. histeri: hastalığın ikinci ve son belirtisi.

Changbin'in ebeveynleri, olaylar onların başına gelmeden önce onların gitmesini sağlamıştı. akıllarını kaybetmeden önce... ve son belirti ortaya çıkmadan önce. ölüm.

ilk semptom oldukça farklıydı, yorgunluk . ancak bu kişilerde şüphe götürmez bir şekilde ikinci semptom vardı. tenleri iğrenç hale geliyordu , rengi solmuş ve kuru. yorgunluktan enfeksiyona, enfeksiyondan histeriye kadar semptomların artması yalnızca birkaç saat sürdü. "Hey, hadi! korkma!" Chris sırıttı ve onlara doğru bir adım daha attı. "Felix, degil mi? Yorgun görünüyorsunuz, neden dinlenmiyorsunuz? Benim evim buradan çok uzakta değil."

"Bizden uzak dur," diye homurdandı Felix, İngilizce cevap verme zahmetine girmeden. Chris tehditkar bir şekilde onlara doğru bir adım daha attı. ikisinin gidecek hiçbir yeri yoktu. kaçacak yer yoktu.

Changbin boğuluyormuş gibi hissetti. böyle bitemezdi... bitemezdi. Beynini zorlayan Changbin sonunda gömleğini çıkardı, ağzını ve burnunu kapattıktan sonra Felix'e döndü ve ateş maşasını onun ellerine itti.

"Bunu kullanmak zorunda kalmayız diye umuyordum" dedi, sesi kumaşın arasından boğuk çıkıyordu, "beni takip et, olabildiğince yakın dur."

Felix'e cevap vermesi için yeterli zaman tanımadan koşmaya başladı, kalabalığa daldı ve tutarsız bir şekilde konuşmalar yapan insanların arasından geçmeye çalıştı. Felix'in ayaklarının onukinin dibinde olduğunu hissedebiliyordu ve satırı onları yakalamaya çalışan ellere doğru savuruyordu. Sonunda histerik insanlardan oluşan bariyeri aşarak rahat bir nefes aldı.

ama henüz ormandan çıkamamışlardı.

Aniden arkasından bir çığlık duyuldu ve Changbin döndüğünde Felix'in, kolunu sımsıkı tutan Chris'le mücadele ettiğini gördü. Maşayı kullanma çabalarına rağmen Chris onu elinde tutmaya kararlı görünüyordu.

Felix'in başının belada olduğunu gören Changbin'in gözleri kırmızıya dönmüştü. Ne yaptığını anlayamadan öfkeli bir çığlıkla Chris'in üzerine atıldı, bıçağı adama savurdu.

Bıçak koluna saplandığında Chris acı dolu bir çığlık attı ve Felix'in koluna tutuşunu gevşetti. Changbin, kandan daha fazla görmemek için bıçağı bıraktı ve Felix'in elini tutup hızla koşmaya başladı.

ormanla köyün buluştuğu yeri görebiliyordu. O kadar yakındılar ki keşke biraz daha karşıya geçselerdi. sanki parmak uçları ağaçların üzerinde geziniyormuş gibi hissetti, dikenli dallar yüzünü tırmalıyor. ağaçların arasından geçerken kalbi kulaklarında atıyordu. Felix'in nefesini kısa aralıklarla duyabiliyordu.

ağaç kökleri ve dalları onları yakalayıp tırmalamak için uzanmaya çalıştı ama koşmaya devam ettiler. Kalabalığın onları kovalamayı ne zaman bıraktığını bilmiyordu ama dehşete düşmüş iki çocuk ancak yorgunluktan düşeceklerini hissettiklerinde durdular.

"Başardık" dedi Changbin, titrek bir nefes vererek. bir ağaç gövdesine yaslanırken hıçkırıklara boğulmasına yalnızca birkaç dakika kalmıştı.

"Changbin..." Felix'in sesi zar zor bir fısıltıydı ve Changbin kendi kafasini dolduran düşünceleri yüzünden bunu zar zor duydu.

Ilk defa bu oluyordu , hayatında hiç Felix'i tehlikede gördüğünde hissettiği kadar korkmamıştı. İkincisi ise, başaramayacağını düşündüğünde Felix'in gözlerindeki saf dehşeti gördügundeydi. Felix bunu onun kadar hak etmemisti. hayatlarının ellerinden alınmasından, on sekiz yaşındaki herhangi bir çocuktan çok daha hızlı büyümek zorunda kalmalarından nefret ediyordu. sanki kendini ikna etmek istercesine sozlerini tekrarlarken gözleri kapalıydı: "Dışarıdayız... Güvendeyiz..."

"Changbin," dedi Felix daha ısrarcı bir tavırla. Sakinleşen Changbin'in gözleri yavaşça açıldı.

Felix kolunu ihtiyatlı bir şekilde tuttu ve Changbin'in etine saplanan açık çizik izlerini görmesi için uzattı. Kesiklere baktığındaysa kadehten koyu kırmızı şarap gibi dökülen parlak ve kırmızı kanı gördü.

ve Changbin gözlerini açmamış olmayı diledi.

sunflowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin