0.4

21 9 18
                                    

iyi okumalarr <3
bolum şarkısı: space song - beach house

"Sadece bir kutu ton balığımız mı kaldı?" Felix, Changbin'in çantasını karıştırırken inanamayarak bağırdı.

Changbin, "bir kutu ton balığı, yarım kutu fasulye" dedi, "ve iki şişe su."

"Bu bize ancak bir gün yetecek! Eminim dün gece bundan daha fazlası vardı!" Felix gözlerine inanamadı, anlaşmayı yaptığında yeterince yiyeceğe sahip olacaklarından o kadar emindi ki, ama bu onlara fazladan bir gün bile dayanamazdı!

Changbin'in haklı olduğu gerçeğinden keyif almasını bekliyordu ama ona baktığında sadece endişe gördü. Elbette Changbin'in kararlılığının onları içinde bulundukları oldukça endişe verici durumdan uzaklaştırmasına izin vermeyeceğini bilmeliydi.

"lix, sana bunu günlerdir söylüyorum. Uzun yolculuk boyunca bize yetecek kadar yiyeceğimiz olmayacak," diye açıkladı Changbin ayağa kalkarken ve elini uzattı, "hadi, zaman kaybetmeyelim. Muhtemelen yapabiliriz. Akşam çökmeden birkaç kilometre daha ilerleyelim, olur mu?"

Felix başını salladı Changbin'in uzattığı elini tutarak yavaşça ayağa kalktı, dumanı takip ederek sıkıcı yollarına devam ederken arkasında takip etti.

Bir yanı Changbin'in bir şeyler söylemesini diliyordu. Eğer hızlı hareket etmezlerse açlığın hastalıktan önce onlara yetişebileceği gerçeğinden onu uzaklaştıracak herhangi bir şey.

Felix'in aklı her zamanki gibi dağılmaya başladı. geçmiş günlere ve anılar zihninde depolanmıştı. eğer bu onların eski hayatları olsaydı, Changbin şöyle bir şey söyleyebilirdi: "ha, sana her zaman haklıyım dedim. Tanrım, çok akıllıyım."

"binnie!" Changbin kendisinin ve komşusunun evlerini ayıran duvara tırmanırken Felix'in sesini duydu .

Felix, Changbin'lerin evinin bitişiğinde kimin yaşadığını bilmiyordu ama gece yarısı arka bahçelerine gizlice giren iki genç oğlandan kesinlikle hoşlanmayacaklarını biliyordu. Changbin duvarın üstüne oturmuş, Felix'e bakarken bacakları diğer taraftan sarkıyordu.

"Birinin başkasının arka bahçesine bu şekilde gizlice giremeyiz!" Felix tekrar itiraz etti, "Yakalanacağız!"

Changbin kısık bir ses tonuyla "yakalanmayacağız" diye yanıtladı, "söz veriyorum."

"nereden biliyorsun?" Felix fısıldadı. Cevap yoktu ve Felix bunun yerine Changbin'in dönüp duvarın diğer tarafına atlayıp gözden kaybolmasını izledi. Felix irkildi ve duvara doğru koştu, "binnie? changbinnie?"

Bu çocuk benim ölümüm olacak, diye düşündü Felix , derin bir nefes alıp peşinden atlayıp kendini yukarı çekerken. spor salonunda geçirilen ekstra saatler açıkça amaçlarına hizmet etti.

Duvarın kenarına geldiğinde diğer tarafta Changbin'in yüzünde geniş bir gülümsemeyle kendisini beklediğini gördü. bu açıdan bakıldığında heyecanlı, masum ve mutlu bir çocuğa benziyordu.

"bana güveniyor musun?" Changbin gülümsedi ve Felix'in aşağı atlamasına yardım etmek için elini uzattı.

Felix yine de elini tutarak, "Bu Aladdin filmi değil, seni aptal," diye güldü.

"Sanırım alabin'i kastediyorsun" dedi Changbin.
Felix, "Kesinlikle bunu kastetmedim" dedi. Aşağı atlamadan önce tereddüt etti ve Changbin'in kollarına doğru sendeledi.

"woah, sakin ol Lix," Changbin kıkırdadı ve onu yabancı bahçeye çekmeden önce Felix'e dik durması için zar zor zaman tanıdı.

Changbin aniden ileri atlamak ve bahçenin dikdörtgen bölümündeki muşambayı çekmek için elini bıraktığında Felix'in gözleri bunun farkına vararak genişledi.

Yüzme havuzunun durgun suyu ay ışığı altında parlıyordu ve Felix'in ağzı açık kaldı, "Kesinlikle yakalanacağız! Ne düşünüyorsun?"

"Eğlenmek istediğimi düşünüyorum" diye yanıtladı Changbin, gözlerinde muzip bir parıltıyla Felix'in elini tekrar nazikçe tuttu ve onu havuzun kenarında kendisiyle birlikte durmaya teşvik etti. Felix öyle yaptı ama Changbin'in ne planladığını anında anladı, "bekle!" ve çok geçti

Changbin onu suya ittiğinde sudan gelen soğuk anında kemiklerine sızdı ve zorlukla nefes alıp sonunda suyu yuttu. Felix sonunda yüzeye çıktı, gözlerindeki suyu uzaklaştırmaya çalışırken bigazina kaçan suyu tükürmeye çalışıyordu. Changbin de peşine atladı hemen ardından başka bir su dalgası yüzüne çarptı.

Changbin Felix'in karşısına çıktı, gözleri heyecanla parlıyordu, "iyi misin, Lix?"

"Senden nefret ediyorum!"

Felix soğukkanlılığını yeniden kazanmaya çalışırken Changbin'in kahkahası gecenin sessizliğinde yankılandı. her ikisinin de kıyafetleri vücutlarına yapışmıştı ve Felix ıslak saçlarını parlak gözlerinin önünden çekti.

İkisi soğuk gece havasında titrerken neredeyse göğüs göğüse duruyorlardı ve ay ışığı onlara soluk bir parlaklık saçıyordu. Işıkta Felix, Changbin'in yüzünün her detayını, çenesindeki küçük yara izine kadar görebildiğini hissetti.ve eğer dürüst olması gerekirse Changbin cennet gibi görünüyordu.

"Hava soğuk," diye fısıldadı Felix, Changbin ise göz temasını kesmeden yalnızca başını salladı. Felix bakışlarının Changbin'in dudaklarına düşmesini engellemeye çalışırken etraflarındaki ruh hali değişmişti. isterse onu öpebilecek kadar yakındaydı, tek yapması gereken başını aşağı eğmekti.

doğal olarak elinden gelen tek şeyi yaptı.

Paniğe kapıldı ve yüzmeden önce doğrudan Changbin'in yüzüne su attı.

Her ne kadar bir kısmı bundan pişman olsa da, Changbin'in arkasından "Bunun için seni yakalayacağım!" diye bağırdığını duyunca gülmeden edemedi.

"Beni havuza atmanın intikamı olarak düşün!"

Yaklaşık bir saat sonra ikisi Changbin'in odasında titriyordu. Changbin yatağa oturdu, sırılsıklam kıyafetleri yatağına batmıştı. Felix onun önünde durdu, havluyla saçını kurularken Changbin'e baktı, "Bu çılgıncaydı! Hala yakalanmadığımıza inanamıyorum!"

"Sana söyledim, değil mi? Benden asla şüphe etmemelisin," Changbin gömleğindeki suyu sıkarken kibirli bir şekilde cevapladı, "Zaten yakalanmazdık, seungmin ve ailesi tatilde. ev daha iki hafta boş."

"Ne?" Felix şaşkınlıkla kollarını başından indirerek konuştu. Daha sonra havlusuyla Changbin'e vurdu, "Bunu bana neden daha önce söylemedin seni pislik! Tüm bu süre boyunca çok korkmuştum!"

"Peki, bunun eğlencesi neredeydi?" Changbin gülümsedi, Felix'in havlusunu yakaladı ve Felix'i bacaklarının arasında duracak şekilde çekerek "hepsi heyecan için."

Felix neredeyse kalp krizi geçiriyordu.

Havluyu Changbin'in yüzüne fırlattı ve gülümsemesini gizlemek için döndü. "Peki bu akşam hangi filmi izliyoruz?" Changbin ikisi için kuru kıyafetler almak üzere dolaba doğru yürürken sordu.

"Düşünüyordum da... Aladdin? ve biraz dondurmaya ne dersin?"

"tabii ki. kim olduğumu düşünüyorsun?"

"Bu bir plan."

Ah, Felix o zamana geri dönebilmeyi ne kadar da isterdi.

sunflowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin