0.5

21 9 6
                                    

bolum sarkisi :still with you -jungkook
iyi okumalarr

Güneş ufukta yavaş yavaş batıyordu, bulutların önünde altın sarısı rengindeydi. gökyüzünü tozlu turuncular ve kırmızılarla renklendirdi, sonra bunlar solarak mor ve pembe pembelerin yumuşak tonlarına dönüştü.

Büyüleyici gün batımına rağmen Changbin sadece ışığın neden olduğu keskin gölgeleri fark ediyor gibiydi. Orman zemini boyunca tehditkar bir şekilde uzanırken neredeyse canlı gibi görünüyorlardı.

Chanbin, Felix'in dalgın dalları tekmelemesi dışında son birkaç saattir sessiz kaldığını fark etmişti. Felix'in bu kadar uzun süre bu kadar sessiz kalması nadirdi ve Changbin ona endişeyle bakmaya devam ediyordu.

Changbin kendine aksini ikna etmeye çalışsa da, devam etmesi için Felix'in pozitifliğine güveniyordu. sadece gölgeleri görmek yerine renkleri fark etmesine yardımcı olmak için. Sonuçta felix onun siyah beyaz hayatıni renklendiren tek şeydi.

Güneş görüş alanının ötesine geçerken Changbin içini çekti ve dönmeden önce Felix'in ona bir daha çarpmadığından emin olmak için Felix'e durmasını söyledi.

"Hey, hadi geceyi burada dinlenelim" dedi ve çantasını büyük bir ağacın dibine bıraktı. Felix yüksek sesle esnedi ve başını salladı.

"Köye varmamıza ne kadar kaldı?"

"Çok uzun değil, belki yarım günlük bir yürüyüş?"

"O zaman şimdi gidelim! Neden duruyoruz?"

"lix, durumuna bak. yarı uykulu halde yürüyorsun. son bir saat içinde kaç kez bir ağaca çarptığını biliyor musun?" Changbin bariz rahatsızlığını maskelemek için kıkırdayarak cevap verdi.

Felix'i bu şekilde görmeye alışık değildi ve neden böyle davrandığı konusunda kafası biraz karışmıştı. bir şey mi söyledi?

"ah kapa çeneni," Felix şaka yollu bir şekilde Changbin'i itti, Changbin'e yorgun olmadığını göstermek için gözlerini kocaman açmaya çalıştı, "bak, tamamen uyanığım."Çantanın yanında oturan Changbin başını sallayarak "Kes şunu, tüyler ürpertici bir baykuşa benziyorsun" dedi. Masum bir gülümsemeyle yanındaki boşluğa hafifçe vurdu ve Felix onun yanına çökmeden önce ofladı. Oturuncaya kadar gece havasının ne kadar soğuk olduğunu fark etmemisti, sonunda saatlerce hareket ettikten sonra hareketsiz kaldı.

Changbin, küçük olanın titrediğini fark etti ve hemen çantayı açıp battaniyeyi çıkarmak için harekete geçti. onu Felix'e verdi, o da alırken küçük bir tiksinti sesi çıkardı.

"Hala ıslak," dedi Felix burnunu kırıştırıp düşürerek, "eğer bunu kullanırsak hastalanma ihtimalimiz artar."

"Ya bu ya da hiçbir şey" dedi Changbin, Felix'in tüyleri diken diken olan kollarına bakarken kendini biraz suçlu hissederek, "battaniyeyi kullanmamayı mı tercih edersin?"

"Evet, onsuz da yapabilirim" diye yanıtladı Felix. Changbin başını salladı ve ayağa kalktı, battaniyeyi aldı ve kuruması için asabileceği kadar alçak bir dal aradı. ne yazık ki battaniyeyi yaymak için dalların hiçbirine doğru dürüst ulaşamadı, bu da canını sıktı.

Sonunda, birkaç başarısız denemeden sonra öfkeyle döndüğünde Felix'in eğlenerek baktığını gördü.

"Hey Lix, eminim burada kıçımı yırtmamı izlerken eğleniyorsundur, ama biraz yardıma ihtiyacım var, anlıyor musun?"

"Kesinlikle senin kıçını izlerken eğleniyorum." Felix sırıtarak yorum yaptı ve Changbin ıslak havluyu yüzüne fırlattı. "Tamam, tamam! Şaka yapıyorum!"

Felix ayağa kalkarken güldü, battaniyeyi ağaç dalına sabitlemeden önce alaycı bir şekilde Changbin'in yanağını çimdikledi.

Changbin onun eline hafifçe vurdu ve bir kez daha Felix'in yorumu yüzünden yanaklarının yandığını hissederek ağaç gövdesine yaslandı. yüzünün tamamının şok edici bir şekilde domatese benzediği gerçeğini maskelemek için gecenin karanlığına sahip olduğu için mutluydu.

Felix battaniyeyi düzeltmeyi bitirdiğinde Changbin "Hala üşüyorsun" dedi.

Felix sadece gülümsedi ve neşeli bir şekilde cevap verdi: "Gerçekten çok iyiyim şuan binnie."

Changbin uzandı, Felix'in uyumadan önce vücudunu ısıtmaya çalışmasını izlerken yumuşak yapraklar kulaklarında hışırdıyordu.

Changbin o sabah Felix'i dinlemediği için kendini suçlu hissetti ve bir şeyler bulmaya çalışırken beynindeki çarklar vınladı. Sonunda dudağını ısırıp içini çekti ve kollarını Felix'e açtı, "Sadece buraya gel."

Onlara ışık tutacak bir ayın olmaması önemli değildi, Felix'in gözlerinin parlaması Changbin için yeterliydi. Changbin'in açık kollarını görünce Felix'in yüzüne bir gülümseme yayıldı: "Binnie, ciddi misin?"

"Hadi ama bunu tuhaflaştırma."

"ah, asla yapmam! Sadece ısınmak için."Felix, Changbin'in yanına yerleşmekten çekinmeden başını Changbin'in omzuna yaslayıp gözlerini kapatırken Changbin kalbinin atmasına engel olamadı. Changbin'e döndü ve memnun bir iç çekişle kolunu Changbin'in beline doladı ve Changbin o an kalbinin atmayı bıraktığına yemin edebilirdi.

Changbin gökyüzüne bakarken "bilirsiniz, imparator penguenler ısınmak için toplanırlar" dedi. Aysız gökyüzü, üst üste binen bulutların arasında yer yer çatlaklardan utanarak görünen yıldızlar dışında zifiri karanlık görünüyordu.

"Şimdi kim tuhaf davranıyor?" Felix kendini beğenmiş bir gülümsemeyle cevap verdi, Changbin'in yüzüne bakmak için tek gözünü açtı.

Ancak Changbin bakışlarını gece gökyüzüne dikti, göğsünün düzenli nefeslerle inip inmesini sağlamaya çalışıyordu. Atmosferdeki değişikliği fark eden Felix, parmaklarını Changbin'in belinde aşağı yukarı gezdirdi, "Ne düşünüyorsun Binnie?""Sadece yıldızlara bakıyorum" dedi Changbin usulca. sonra gıdıklandi ve neredeyse Felix'in elini vuracaktı, "dur, bu gıdıklayıcı."

Felix kıkırdadı ama durmadı, "Ne gıdıklıyor? Bu?"

"Bunu yapmaya devam edersen hiç ısınmadan uyursun!" dedi Changbin, Felix'in elinden kurtulmaya çalışarak. Felix hemen durdu ve somurttu,

"manipülatör."

"Senden asla beni gıdıklamanı istemedim, kelimenin tam anlamıyla sadece yıldızlara bakıyordum!"

"falan filan."

"gerçekten."

Felix yumuşak bir gülümsemeyle Changbin'in çenesindeki yara izine dokunmak için uzandı, "iyi geceler binnie."
"iyi geceler Lix."


💫

bölümler yavas yavas uzuyor yeey

sunflowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin