1

760 28 2
                                    


"Sinem koş acele et. "

"Off bi sus ben ne yapıyorum Sinan ?"

"Yaa kızım daha da hızlı koş abim şimdi bizi yakalıyacak."

"Ben sana dedim sarı yerine yeşil olsun en azından şu çektiğimize değerdi. "

"Ne yapı--- HASSİKTİR"

"HASSİKTİR "

"İşte şimdi sizi yakaladım küçük fareler...."

İşte şimdi bittik

20 DK ÖNCE

'Sağ yarım"

"Efendim sol yarım'

Canım ikizimle birbirimize böyle sesleniriz.

"Benim canım sıkılıyor gel bişe yapalım."

" Ne yapalım "
"Benim aklımla güzel bir fikir var."

Gözleri şeytani bir şekilde parladı. Ben bu bakışı biliyorum kesin bir bok yiyecektik ama hadi hayırlısı.

" Şimdi Salih abim biliyorsun ki dün geç geldiği için uykuda ve top patlasa uyanmaz"

"Eeeeee"

" Bence hazır geçenden kalma sprey varken çok sevgili abicimizin imajını azıcık değiştire biliriz"

" Benim ikizimsin diye diyorum çok zekisin"

"Onun doğrusu ikizimsiz diye demiyorum olmasın"

Ellerimi belimde bağlayıp arkamı döndüm. Tripli bir şekilde " öyle olsun" dedim.

" Oyyy benim nazlı sağ yarim seninki doğru olsun senden değerli mi?" Deyip yanağımı sert bir şekilde öptü.

" Neyse şimdi hangi renge boyayalım."

" Tabiki sarı"

" Hazır bir işe giriyoruz en uçuğunu yapalım yeşil yada turuncu yapalım."

" Bak sağ yarim abartmayalım , hem bu boyalar yıkanınca çıkıyor dimi gider ayak daha da boka batmayalım.

" Yok yok eminim çıkıyor"

" Heh iyi o zaman hadi plan başlasın"

25 DK SONRA

Şimdi ne mi yapıyorduk çok sevgili abimin ahırdan farksız odasını temizliyorduk.

Kendiside şuan banyodaydı. Bende ne yazık ki babam evde olmadığı için kaçamıyordum.

Canım babam her zaman her koşulda yanımda olurdu...

Ayyy bana ne oluyor adam sanki öldü tövde tövbe Allah geçinden versin. Kesin reglim yaklaşıyor.

Tam camları silmeye başlayacaktım ki babam evet evet BABAM geldi.

Bezi direk yere atıp aşağı inmeye başlayacaktım ki abim duştan çıktı. Bi Hint dizilerindeki gibi bakıştıktan sonra hızla koşmaya başladım tabi abimde peşimden koşmaya basladı.

"BABA BABA NEREDESİN"

Salonda her zamanki koltuğunda otturuyordu.

Direk gidip kucağına atladım hemen beni sardı.

"Babam beni kurtar "

Babam gülerek " Yine ne yaptım gönlüm"

Yaa eridik. Gönlüm,yüregim benim ismimin anlamı. O yüzden babam bana hep böyle seslenir.

SİNEM ( GERÇEK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin