3

795 41 14
                                    

Birinin başımda beni uyandırmaya çalıştığını duyuyordum ama gözlerimi açamıyordum.

" Abicim hadi uyan artık ne uykucu çıktın. "

Alp abim beni uyandırmaya çalışıyordu çünkü çoğunlukla o bana abicim derdi.

" Yaa abi biraz daha "

Abimin heyecanlı sesini duydum neden heyecanlanmıştı ki

" Abi mi , abi dedin dimi?"

" Alp mi diyim abi tabiki de abi diyicem. "

Sinirli bir soluk sesi geldi.

" Sinem hadi kalk kahvaltı yapıcaz. "

Abim niye sinirlenmişti ki. Gözümü açıp etrafa baktım. Ama burası nere-- tabi ya olanlar bir bir aklıma geldi. Ve şuan karşımda Alp abim değil Polat vardı. Moralim iyice bozuldu ve sanırım bu yüzüme yansıdı.

" Ne oldu ALP abini mi bekliyordun. Üzgünüm ama o yok ve bundan sonra da olmayacak kendini alıştırsan iyi edersin. Artık Alp diye bir abin de yok."

Sinirli sinirli konuşması benide sinirlendirdi.

" Evet ALP ABİMİ bekliyordum ve Alp abim benim abim ve her zaman abim olucak. Hatırlatırım hafta sonlarını full onlarla geçiricem" sinirden iyice kızarmıştı.

Cevap vermesine vakit vermeden lavobaya girdim. Rutin işlerimi halledip aşağıya indim. Sadece Polat ve Ömer 'in ortası boştu. Bu üzdü neyse kahvaltıya oturup yemek yemeğe başladım. Yaklaşık beş dk sonra herkesin şaşkınlıkla bana baktığını gördüm. Ne oldu açıkta bir yerim mi var. Toprağa hayırdır anlamında kafamı salladım.

" Sen diyet yapmıyor musun?"

" Ben gerizekalı mıyım niye diyet yapıyım hayatımda hiç yapmadım"

Şaşkınlıkları daha da arttı. Faruk yarı alaylı sordu

" Sonra kilo alırsın sevgililerin seni beğenmez"

" Sevgililerim yok saçma sapan işler ayrıca niye birileri beni beğensin diye yemek zevkimdem mahrum kalıyım ben senin gibi keriz miyim?"

Söylediklerime o kadar takılmış ki kendisine keriz dediğimi farketmedi. İşte keriz. Neyse çok şükür bu günde doyduk. Şimdi odama gidip keyif yapabilirim.

" Ellerinize sağlık Büşra hanım ben odamdayım ve sizden rica ediyorum Polat bey odama gelmesin onun gelmesindense muşmula suratlı tarığın gelmesini tercih ederim teşekkürler. " O sırada polatın yüzünün an ve an bozuluşu beni aşırı mutlu etti.

Tam merdivenlerde tarığın çığırtmasını duydum. " O bana muşmula suratlı mı dedi" resmen mahalle karıları gibi çığırttı ya kulaklarım işlevini yitirdi.

Hiç takmadan odama girdim ve telefona baktım .Çüşş 1372 mesaj ne be. Hemde tek gruptan tabikide bizim kuzenler grubu.

Mesajları yaklaşık 30 DK üstün körü okuduktan sonra mesaj yazmaya başladım.

💵 GÖK AİLESİNİN GELECEK NESİLLERİ 💵

Siz: oha be ne boş yapmışsınız oku oku bitmedi.

Momo: oha ölmemişsin Sinem abla tüh,ama biz senin helvanı kavurmuştuk.

Celil abi: Sinem gerçekten helvanı kavurmuştular ve tadı inanılmaz güzeldi.

Üçüzümsü: ama merak etme sevgili üçüzüm vasiyetini yerine getirdim helvan dondurmalıydı.

Siz: Lan siz ne kadar alçak ne kadar düzenbaz ne kadar haysiyetsizmişsiniz.

SİNEM ( GERÇEK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin