7. Bölüm

314 23 7
                                    

Telefonun alarmı çalıp duruyordu. Offf nerde bu telefon. Heh buldum. Sinanla beraber bir buçuk saattir uyuyormuşuz. O kadar oldumu ya.

Sinan da ağlamaktan helak olmuştu ve hala uyuyordu. Eminim acıkmıştır da. En iyisi mutfağa gidip ona birşeyler hazırlayayım.

Mutfağın olduğu kata gelince salondan sesler geliyordu. Offf gelmişler. Kızım manyak mısın kendi evlerine gelmişler ne bekliyorsun?

Neyse kimseye farkettirmeden mutfağa geçtim. Abimin özel tarifi ile ona omlet yapıcaktım, insanın abisinin aşcı olması ne güzel şey ne.

Güzel bir omlet yaptım yanınada portakal suyu. Tam o sırada Ateş'in çığırtmasını duydum sesi buraya kadar geliyordu.

" Nee, hayatta olmaz ne demek bu evde kalıcak!"

"Oğlum sessiz ol duyacaklar şimdi."

"Duyarsa duysunlar be." İçeriye doğru kafamı uzattım.

"Sinan bir yere giderse bende onunla giderim." Herkes şaşırmıştı. Sanırım birden bodoslama girdiğim için, her neyse. Gereksiz Polat'ın öz ve öz babası Demir bey söze atladı.

" Hayır kızım yanlış anladın, Sinan tabiki kalabilir sen yeterki işte."

" Peki, bide kızım demezseniz sevinirim bana sadece babam ve annem kızım der."

Yüzünün an ve an bozuluşunu mutluluk ile izledim. Sana çok pis bilendim daha benden çok çekeceğin var. Kork benden. Tam gidecekken Toprak " O elindekiler ne?" Dedi

" Sinan acıkmıştır yemek yaptım o." Deyip yukarı çıktım. Odaya çıktığımda Sinan yeni yeni uyanıyordu.

"Neredeydin?" Sesi inanılmaz yorgun çıkıyordu.

" Canım ikizim için aşağı inip değerli vaktimi harcayıp yemek yaptım." Gözleri parladı

" Hadi elini yüzünü yıka da gel."

Kafa sallayıp lavaboya gitti, ben de yatağa geçip kuruldum. Biraz sonra gelip yanıma kuruldu başını omzuma yatırdı yemeğini yemeye başladı.

" Nasıl olmuş?"

" Her zamanki gibi şahane."

Biz ikimiz gülerken kapı kapandı Allahallah etrafa baktım cam açıktı herhalde o yüzden kapandı, neyse.

"Sinan seni zorlamak istemiyorum ama Nisa düştükten sonra ne oldu?" Derin bir nefes aldı.

" Babam dışında herkes evdeydi... o düşünce haliyle bayağı ses oldu. Herkes merdivenlere toplandı Nisa direk anneme sarılıp ağlamaya başladı. Onu benim ittiğimi söyledi annem beni dinlemeden direk suçladı."

Gözleri yine dolmuştu, İçim acıdı zorlandığı her halinden belliydi.

"Sonra onu alıp odaya geçti. Sonra Barış abim gelip neden böyle bir şey yaptığını sordu yapmadım dedim ama inanmadı.

Sonra Alp abim gelip neden böyle bir şey yapsın ki bu kız dedi ,Savaş ve Salih abim beni savundu kızı bilmiyor musunuz kendisi bir şey yapmıştır dediler ama Alp abim umursamadı. Mete yanıma gelip abi ben inanıyorum o kız kötü dedi, ama abimlerin annemin tavrına dayanamadım evden çıkıp O parka gittim devamını biliyorsun bana inanıyorsun değil mi?"

" Tabiki inanıyorum o nasıl söz."

" Hadi sen yat baya geç oldu bende birazdan gelip yatarım."

Kafa sallayıp yattı. Bende telefonuma baktım. Tam o sırada Alp abim aradı. Şuan ona çok kızgındım meşgule atıp onun yerine babamı aradım.

SİNEM ( GERÇEK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin