4

344 21 4
                                    


Sabah uyandığımda gözlerim şişmişti. Eee tüm gece ağlayınca olan bu oldu. Gözlerimdeki kızarıkları kapatıcıyla kapattım. Sonradan hazırlandım evden çıkarken çok sevgili ikizim ateşi gördüm.

" Bak istemeyerekte olsa sizle aynı okula geliyorum, orda hiç kimse hiçbir bağımızın olduğunu bilmeyecek kimseye bir şey söyleme."

Gözleri büyük bir yıkım gördüm ardından nefret çokta umrumda değildi

" Sanki sen benim umrumdasın benim içinde iyi olur. Kendini bu kadar değerli görme."

" Ben zaten değerli biriyim ama kime göre kendi AİLEME göre başka birinden de değer beklemem zaten, gereksiz Sevgi ve samimiyet sevmem."

Aşağıya indim Büşra hanım kahvaltı hazırlıyordu.

" Büşra hanım ben okula gidiyorum adresi verebilir misiniz?"

"Kızım bir şey yemedin gel kahvaltı yapalım sonra kardeşlerinle beraber gidersin."

"Dünden sonra Demir bey ile karşılaşmak istemiyorum ayrıca onlarla pek kardeş olduğumu zannetmiyorum Büşra hanım."

"Kızım haklısın baban dün biraz fazla ileri gitti ama kendini tutamadı kesinlikle haklı demiyorum ama onuda anla lütfen bir kızı olsun çok istiyordu ve kızı onun soyadını almak istemiyor buna üzüldüğü için saçmaladı onun adına çok özür dilerim kızım."

" Büşra hanım gerçekten size karşı bir öfkem yok ama lütfen bu konuda bana kocanızı savunmayın o zaman sizde beni anlayın ben BABAMIN soy adını taşıyorum ve onu değiştirmeye hiç niyetim yok, kalbinizi kırmak istemiyorum ama biraz yanlız kalabilir miyim lütfen okula biraz erken giderim hem biraz kafamı toplarım."

" Tabi kızım ama en azından seni şoför bıraksa, lütfen beni kırma"

Kafamı salladım gerçekten büşra hanımı kırmak istemiyordum.

YAZARDAN SİNEM GİTTİKTEN 2 DK SONRA

Ev halkı sinemin bütün dediklerini duymuştu. Demir bey zaten dün söylediklerinden hemen sonra pişman olmuştu ama iş işten geçmişti. Kızına yakınlaşmak istiyordu ama bu hakkı daha ilkten batırmıştı.

Herkes sofraya otursada iştahları yoktu. Polat lafa girdi

" O aileyi bu kadar sevmesine dayanamıyorum artık."

Demir bey söze girdi

" Bende, kendi kızım benim soy adımı almak istemiyor bide yetmezmiş gibi o adama baba diyip duruyor deliricem."

"Ne taktınız kıza Nisa gibidir oda ha bir eksik ha bir fazla ne farkeder. Bırakın artık şu kızı biz bize yeteriz, hatta maden o kadar seviyor o aileyi gönderelim gitsin." Dedi Faruk ailesinin sinemi neden bu kadar sevdiğini anlayamıyordu

Demir bey söze atladı" asla bir daha ağzından Sinemi göndermek hakkında laf çıkmayacak o benim kızım ve hep benim yanımda olucak asla o aileye falan gönderilmeyecek." Sinirle sözünü bitirdi Demir bey

"Bak kardeşimiz hakkımda şu kız fln deme adı Sinem ve en önemlisi bizim kardeşimiz Nisa ilede alakası yo--" Polat tam lafını tamamlayacakken ömer sözünü kesti

" Nisa ile bir alakası yok geçen bana ders çalıştırdı gereksiz egosu fln da yok ayrıca çok iyi biri"

"Tek hareketinden bunu mu çıkardınız oda Nisa gibi başınıza gelenler yine başınıza gelince görürsünüz" deyip masadan kalktı tarık ardından Faruk ve ateşte çıktı...

SİNEM'DEN

Şuan okulda etrafa salak salak bakıyordum ve sinanın telefonunu açmasını bekliyordum.

SİNEM ( GERÇEK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin