1.

37 4 2
                                    

                                                                                         y/n pov:

Oli kaunis lämmin päivä, kun olin parhaan kaverini Ainon kanssa uimarannalla Helsingissä. Aurinko pojotti silmilleni ja oli hyvin lämmin "Y/N TUU UIMAAN" Aino huutelee vedestä "juu kohta tuun"vastaan vaikka tiedänkin etten osaa uida kunnolla mutta enhän minä sitä Ainolle ole kertomassa

Otan aurinko rasva tuubin kassistani ja alan levittämään sitä,koska en todellakaan halua palaa. Katselen ympäri rantaa. Nään pienen mies porukan mutta yksi heistä jäi todella mieleen ja jos totta puhutaan saatoin tuijjottaa heitä hetkisen "Y/N TUUUU JO" hätkähdän hieman ja nousen vihdoin ylös ja menen veteen

"hyi saatana tää on kylmää" naurahdan hieman, vaikka vesi olikin kylmää niin päätin kuitenkin mennä syvemmälle. Aino rupeaa roiskuttaa päälleni vettä ja itse alan kiljumaan sen takia Aino vaan nauraa asialle . "LOPETA JO"huudan ja nauran samalla, mutta Aino senkun vain jatkaa veden roiskuttamista.

Päätän mennä syvemmälle veteen Ainoa karkuun. Menen niin syvälle että pääni on melkein jo veden alla, mutta saan vielä jotenkin henkeä. Minulle tulee pieni pakokauhu kun tajuan ettei jalkani osu enään pohjaan, lähden räpiköimään takaisin rantaa päin. Pääsin takaisin niin,että jalkani osuvat taas pohjaan ainakin jonkun verran. Aino katsoo minua hieman kysyvästi mutta sukeltaa sitten veden alle. hetken päästä, kun Aino ei ole vieläkään tullut pois veden alta alan hieman hätääntyä kun ajattelen mitä kaikkea hänelle olisi voinut käydä. Hätäiltyäni tunnen hellän tönäisyn selässäni ja käännyn ympäri ja se oli AINO "Aino vittun paska älä säikyttele tollee" melkein huudan Ainolle koska olen niin vihainen "Okei okei mut kato tonne rantaa noi miehet tuolla on bändistä" Aino kuiskaa. Käännän katseeni rannan suuntaan ja huomaan ne samat miehet joita katselin jo aijjemmin tänään. "mut mennää uimaan"Aino kääntää katseeni takaisin itseensä ja otti minua kädestä ja veti minut laiturille.

Seisoin ihan laiturin laidalla ja katson vettä.Veden tuijjottaminen loppui lyhyeen kun Aino työnsi minut sinne veteen. Alan heti hätiköimään ja räpiköimään vedessä, olisi vain pitänyt kertoa Ainolle etten osaa uida päässäni pyöri monia asioita. "APUA JOKU PLIIS VAA" huudan ennenkun pääni painuu veden alle enkä enään saa happea, tunnen kun vesi vaan täyttää keuhkojani hiljattain. Yritän hartaasti päästä takaisin pinnalle, mutta en vain saa itseäni enään pinnalle olen jo liian kaukana pinnasta. Aloin jo luovuttaa, kun käteni eivät enää jaksaneet kauhoa yhtäkkiä tunsin jonkun tarttuvan käteeni se oli vahva ote joten ei ollut varmasti Aino. Minut vedetään takaisin pinnalle, pinnalle päästyäni vaan pyörryn.

Alan heräillä jossain kohtaa siihen että joku antaa minulle teko hengitystä. Nousen suoraan istumaan ja alan yskimään ihan hirveästi kuulosti varmaan siltä että olin kuolemassa. Yskin hetken aikaa kunnes saan taas kunnolla henkeä. Hieron silmiäni, että osaisin hahmottaa että kuka minut oli pelastanut juuri kuolemalta. Katson viereeni ja se joka pelasti minut oli yksi niistä miehistä, punastun ihan  hirveästi ja peitän kasvoni. Tunnen hyvin sen, että minua tuijjotetaan onpa noloa. Joku pistää harteilleni pyyhkeen käänyin ympäri odotin sen olevan aino mutta se oli varmaan samasta porukasta, kun tämä mies joka oli juuri pelastanut minut. "m missä mun kaveri on" änkytän "sun kaveris tais lähtee sille tais tulle kiire johonki" Mies jolla on lyhyet ruskeat hiukset sanoo. Painan pääni käsiini "e ei vittu" minulla vierähtää tippa poskelleni mutta pyyhkäisen sen vaan nopeasti pois. Molemmilla puolilla itseäni istui kaksi ihan tuntematonta miestä ja aino oli jossain. Toinen miehistä oli blondi ja toinen brune,katsoin heitä vuorotellen kunnes päätin nousta ja lähteä pukemaan.

Palasin takaisin hetken aijan kuluttua ku olin saanut vaatteeni vaihdettua. Kävelin mies porukan luo katsoen maata, taputin yhtä miehistä olalle "anteeks onks liikaa kysytty et voiks joku teistä tulla viemään mut autolla kotiin koska tulin sen mun kaverin kaa joka vaa lähti" sanon vaisusti pitkä brune katsoi minua hetken ja hymyilee sitten lempeästi "Ei oo liikaa kysytty mä voin lähtee viemään sut" mies sanoo. Nostan katseeni tuohon ja hymyilen vaisusti "kiiti viel et pelastitte mut ei ois ollu kivaa hukkuu" naurahdan "no ei mitää ei ois ollu kiva ollu todistaa jonkun kuolemaa tällee sivusta, mut mennääks nyt jos oot siis saanu kaiken pakattuu?" mies kysyy, päädyn vaan nyökkäämään vastaukseksi. mies lähtee kävelemään autolleen ja kävelen vaan hänen perässään.





vain sinun || Tommi Lalli x y/nWhere stories live. Discover now