Tommin pov.
Aamulla herätessäni tunsin Y/n:nnän normaalia kylmemmän kehon käsiini kiedottuna. Pussaan pari kertaa tun niskaa ja kaulaa jotta tuo heräisi. Y/N mutisee jotain ja kääntyy kasvot minua päin. Tuolla on ollut koko yö huppari päällä en ihmettelisi jos tuolla on kuuma.
Y/n katsoo minua hetkisen unisen näköisenä "Huomenta rakas ootko valmis heräämään" Kysyn ja pussaa tuon otsaa. "En mä kiitos haluis vielä nousta" Tuo sanoo unisen kuuloisena."Mites tää huppari otettaisko se pois ku sulla saattaa olla kuuma" Kysyn tuolta ja tuo avaa äkkiä silmänsä ja katsoo minua hetkisen hiljaa."Mulla on kylmä ja tää huppari on lämmin" Tuo toteaa nopeasti.
Nyökkään parikertaa "minea tulee meille taas tänää, mut aattelin et voitais mennä pienelle shoppailu reissulle vaikka ennen sitä. Ku en kerran eilen ollu kotona" Sanon silittäen tuon selkää."Ainahan mulle shoppailu kelpaa" Y/n kuiskaa hymyillen."Ennen shoppailua sun pitää syyä joten teen sulle aamupalaa et päästään lähtemään" Sanon ja nousen sängyltä.
Menen vaatekaapille ja kaivan paidan ja farkut sieltä. Vedän ne päälle ja siirryn sitten keittiöön. Alan tekemään pientä aamupalaa kunnes kuulen ovi kellon soivan. Juoksen ovelle ja avaan sen, oven takana seisoo lempi homoparini eli Aleksi ja Olli ja Aleksin pikkusisko minea. "Moro" Aleksi sanoo "Ei teijjän pitäny vielä tulla vaa vasta neljän maissa" Kysyn ihmeissään. Minea olikin jo riisunut kengät ja ulkovaatteensa ja juossut makkairiin.
Olli ja Aleksi astuvat peremmälle ja katson heitä kysyvästi "Joo ei me vielä tultu viemään Mineaa ku tultiin vaa kattoo miten teillä menee" Aleksi selittää hieroen käsiään yhteen. "Ahaa no kiva tietää me oltiin lähtee Y/n:nnän kanssa shoppailee heti ku saadaan aamupala syötyy" Sanon ja siirryn keittiöön.
Saan pari leipää valmiiksi ja kahvin keitettyä. Menen makkariin hakemaan Y/n:nnän syömään mutta tuo olikin nukahtanut Minea kainalossaan. Kumarrun hieman ja pussaan Y/n:nnän otsaa hellästi. Tuo haukottelee ja availee silmiään. "Rakas ois sitä aamupalaa nii päästäis lähtee" Kuiskaan.
Poistun makkarista ja menen keittiöön odottelemaan Y/n:nnää. Tuo vihdoin saapuu makkarista täysissä pukeissa kauniissa mustassa mini hameessa ja villapaidassa. Y/n kaataa itselleen kahvia Joonas mukiini joka oli hyvin hauskan näköistä kun tuo ei edes tajunnut että mukissa oli porkon kuva.
Olli ja Aleksi tulevat keittiöön. Hörpin kahvia muumimukista ja katson kun Y/n syö. Kun saimme syötyä ,nousen ja pistän kaikki astiat koneeseen ja kone aloittaa pesemisen. Käyn hakemassa nukkuvan Minean makkarista joka ei pitänyt siitä että tuota herätettiin, joten joudun antamaan tuolle tikkarin ettei alkaisi itkemään.
Ojennan Minean aleksille ja nuo lähtevät heti kun saivat pikkuisen puettua. Y/n tulee eteiseen sanoo viimeiset heipat noille ennen kun he lähtevät. Alan pistämään kenkiä jalkaan ja haen auton avaimet. Y/n sai kengät jalkaan joten me molemmat astumme ulos.
Menemme autolle, menen kuskin paikalle ja Y/n menee pelkääjän paikalle niinkuin matkustaja prinsessa onkin. Pistän toisen käteni ajaessa Y/n:nnän reidellä ja aina välillä hivutan sormani tuon hameen alle ja silitän hieman tuon reittä puristaen. Vilkaisen Y/n:nnän kasvoja välillä ja tuo on ihan punainen ja olihan tuo reaktio ihan toivottava.
Kun pääsemme kauppakeskuksen parkki paikalle nostan käteni tuon reideltä ja tuo huokaisee helpottuneen kuuloisena. Nousemme autosta ja lähdemme sitten kävelemään pitkin kauppa keskusta.
Ensimmäinen kauppa johon menimme oli jonkun sortin vaatekauppa. Y/n menee selaamaan jotain paitoja ja ottaa niistä pari mukaansa, seisoskelen tuon takana koska olemme naisten osastolla enkä tullut ostamaan itselleni mitään kuitenkaan.
YOU ARE READING
vain sinun || Tommi Lalli x y/n
Romance!¡varotukset!¡ -raakaa kielen käyttöä -seksuaalista sisältöä -viiltelyä