11

28 2 1
                                    

Y/n pov.

Herään aamulla hirveissä vatsakivuissa, juoksen vessaan ja melkein oksennan koska minua sattuu niin paljon vatsaan. Alan itkemään vessan lattialla, en saa itseäni liikkelle enään koska kipu on niin kova.

Olen itkenyt nyt jo lähes kaksikymmentä minuuttia vessassa, kuulen pienen koputuksen vessan oveen "sisään" sanon ääni täristen. Tommi astuu vessaan ja istuu viereeni "Rakas mikä on" Tommi kysyy silittäen selkääni. "Sattuu vatsaan aika paljon" Sanon hiljaa ja kaivaudun tuon kainaloon. "Tarviiko mun pikku prinsessa särkylääkettä" Tommi lässyttää, lyön tuon kylkeä hellästi "Voisin kyllä ottaa" Sanon pidättäen naurua.

Tommi nousee ja ottaa minut syliin. Tuo kantaa minut keittiöön ja laskee minut keittiön tasolle. Tommi kaivaa minulle särkylääkkeen ja lasillisen vettä. Pistän särkylääkkeen suuhuni ja kulautan vedellä särkylääkkeen veden avulla alas.

Istuskelen keittiön tasolla ja heiluttelen jalkoja, Tommi tekee aamupalaa vieressäni. Tommi on täysin ilman paitaa ja aivan helvetin komeahan hän onkin ilman paitaa ja osaa kokata täysi unelma. Taisin tuijjottaa tuota vähän liian kauan, koska hän saikin aamupalan jo valmiiksi.

"Rakas tuu syömään äläkä vaan tuijjottele mua" Tommi sanoo huvittuneena. "No joo joo sit ku saan suudelman" Sanon päättäväisesti hymyillen, tuo pyöräyttää silmiään ja tulee luokseni. Alamme suutelemaan intohimoisesti ja kiedon jalkani tuon ympärille. Huomaamme kun auto kaartaa Tommin pihaan ja hieman sen jälkeen koputuksen ovessa.

 Irrottaudumme suudelmasta. "Mä käyn avaamassa nii mee sä pistää paita päälle" Sanon ja katson Tommia "Paraski puhuja sulla on vaa lyhyet shortsit ja mun kaulasta venytetty musta t-paita" Tommi sanoo. "meet ny vaa" Sanon anovalla äänellä. Tommi murahtaa ja menee hakemaan itselleen paitaa.

Laskeudun keittiö tasolta ja menen avaamaan ovea, oven takana seisoi Olli ja Aleksi molemmat hymyillen ja Olli näyttää yllättävän pirteältä. "Moi Y/n" nuo sanoo melkein yhteen ääneen "Moi Ale ja Olli" Sanon. Tunnen kuinka Tommi kietoo lämpimät kätensä ympärilleni takaa päin ja pieniä suudelmia niskaani joka sai minulle perhosia vatsaan.

Olli ja Aleksi katsoo minua ja Tommia hymyillen "Öö rakas Olli ja Aleksi on tääl" kuiskaan. "Joo kyl mä tiiän mitäs ne täällä tekee" Tommi kysyy hiljaa mutta ei riittävän että nuo eivät olisi kuulleet. "Me tuotiin Minea hoitoon koska mä ja Olli tarttetaan vähän yksityis aikaa jos tiiät mitä tarkotan" Aleksi sanoo nojaten Olliin.

Katson Tommia hieman kysyvästi "Aa olisit voinu ilmottaa aikasemmin asiasta millä aattelit maksaa" Tommi murahtaa hieman vihaisen kuuloisena. Huomaan kuinka Aleksin jalan takaa kurkkaa pikku tyttö alan heti hymyilemään kun nään niin suloisen näyn. Tuo tyttö katsoo minua hetken ja juoksee sitten halaamaan minua joka saa minut vielä enemmän hymyilemään.

"Tommi kuka tää on" Tyttö kysyy halaten minua. "Tää on mun tyttöystävä Y/n ja Y/n tää on Minea Aleksin pikku sisko" Tommi toteaa. Nostan Minean syliini hymyillen. "Aattelin maksaa sulle joko rahalla tai hotelli yöllä riippuu kumman haluutte" Aleksi sanoo ja huomaan kuinka tuo katsoo minua ja Mineaa. "Hotelli yö kelpaa hyvin" Sanon ennenkun edes päätimme mitään Tommi vain nyökkää. "Hotelli yö se sitten on" Aleksi sanoo hymyillen.

Pidän Mineaa joka letittää hiuksiani sylissäni ja kuuntelen kun nuo aikuiset miehet tappelee jostakin "Nyt olkaapa hiljaa aikuiset miehet älkää tapelko" Tiuskaisen. Tommi, Aleksi ja Olli hiljenevät "Noni kiitos ja Aleksi ja Olli te voitte jatkaa matkaanne johonki" Sanon ja silittelen Minean selkää.

Olli ja Aleksi sanoo heipat ja lähtee sitten. Menen Minea sylissäni olkkariin ja istun alas "Mitäs pikkunen haluis tehä" Kysyn tuolta, Minea katsoo minua hetken ja juoksee sitten eteiseen hakemaan pikku reppuaan johon oli pakattu leluja. Tommi istahtaa viereeni ja kietoo toisen kätensä ympärilleni silleen että tuon toinen käsi koskettaa toista rintaani. Läppäsen tuon kättä "Tommi täällä on lapsi paikalla ei nyt" Sanon hiljaa ja katson kun Minea järjestelee Lps lelujaan lattialla.

vain sinun || Tommi Lalli x y/nTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang