Y/n pov.
Herään aamulla Tommin viereltä tuo oli niin mukavan lämmin että päätän mennä takaisin nukkumaan.
15min myöhemmin
Herään uudestaan mutta tällä kertaa minulla on kuuma eikä lämmin niin päätin nousta. Menin vessaan ja aloin meikkaamaan. Tommi tulee luokseni ja pussaan tuon poskea "Oho tota sulla on sun poskessa nyt huulipunaa" Sanon huvittuneena ja koitan pyyhkiä huulipuna jälkeä pois tuon poskesta.
Tommi katsoo minua hyvin tarkasti kun poistan tuolta huulipuna jäljen poskesta. "Mä niin rakastan sua" Tommi sanoo tyynesti ja katsoo minua. "Mäki rakastan sua ja ihan sikana" Hymyilen tuolle.
Tommi menee käymään suihkussa joten päätän olla hyvä tyttöystävä ja tehdä jotain hyvää aamupalaa. Menen keittiöön ja rupean kaivamaa aineita banaani lettuihin. Alan paistamaan lettuja ja kuulen ovikellon soivan. Juoksen ovelle pelkissä shortseissa ja topissa koska ketä kiinostaa miltä näytän tähän aikaan aamusta eihän kello ollut kun puoli kymmenen.
Avaan oven ja oven takana seisoi Olli ja Aleksi. Nuo katsoo minua hetken selvästi kysyen "Hei antakaa toisen olla ihan missä vaan vaatteissa toinen haluu" Tiuskaisen ja lähden etsimään istselleni paitaa. Menen keittiöön ja paistan letut loppuun.
Tommi tulee keittiön ovesta sisään pelkkä pyyhe lantiollaan "TOMMI VAATTEET" Huudahdan ja Tommi lähteen melkein juoksu askelin takaisin makkariin pukemaan . Aleksi rupee kikattamaan ja Olli vain hymyilee "Te ootte kyl ihan sika söpöjä yhessä" Aleksi sanoo hymyillen "No niin sovitte tekin mut kiitos" Sanon hymyillen.
Keittelen kahvia ja tunnen kuinka Tommin kädet ovat lantiollani ja tuon pää olkapäälläni. Tuo pussaa pari kertaa kaulaani joka todella sai perhoset vatsassani villiintymään ja kasvoni punottomaan. "Hei kyyhkyset aateltiinko me mennä sinne lintsille vai ei" Aleksi keskeyttää hetkemme. "Hä lintsille miks ei mulle koskaan kerrota minne me ollaan menossa" Kysyn ns.vihaisena. "Anteeks muruseni mutku se oli yllätys" Tommi sanoo hiljaa ja rauhoittavasti.
Hymyilen ja pistän aamupalan pöytään "Olli ja Aleksi ootteko syöny muutaku toisianne" Kysyn huvittuneena "No ei ainakaa tänä aamuna" Olli toteaa, Aleksi katsoo Ollia ja punastuu ihan huolella "Okei no tossa on aamupalaa" Sanon ja istun Tommin syliin, tuo pistää kätensä lantiolleni.
Katson kun Aleksi ja Olli ahmivat lettuja "syö säkin jotai rakas" Sanon Tommille "No okei sitte jos mun rakas nii haluu" Tommi sanoo hiljaa ja ottaa itselleen pari lettua. Tup alkaa syömään ja minä taas leikin tuon hiuksilla "Rakas sunki pitää syyä" Tommi sanoo "Eiku ei tee mieli ku mulla on vähä huono olo" Sanon hiljaa ja painan pääni Tommin olkapäähän.
Nuo saivat syötyä ja olivat jo melkein lähtemässä keittiön "Hei tässä talossa tiskit pistetään suoraan tiskipöydälle tai koneeseen" Tiuskaisen "Okei äiti" Aleksi sanoo ja menee laittamaan astioita koneeseen.
Nuo menevät olo huoneeseen ja minä menen vaihtamaan vaatteita. Vaihdan System of a downin paitaan ja leveisiin farkkuihin. Laitan hiukseni ponnarille ja vedän pienet hius suortuvat pois ponnaristani(en osaa selittää mut jos te tajutte te tajuutte). Menen olohuoneeseen ja hyppään Tommin syliin "Moi rakas" Tommi sanoo hymyillen "Moi" Sanon ja pussaan tuota.
Silittelen Tommin hiuksia "Tommi kai Y/n tulee meijjän euroopan kiertueelle mukaan" Aleksi kysyy varovasti "Mikä kiertue miks mulle ei oo kerrottu mitä helvettiä" Sanon hermostuneesti "No tota meillä alkaa kiertue ihan parin viikon sisällä ja se on just se euroonpan" Tommi selittää silitellessään minua. "Ihan oikeesti mulla on töitä enkä voi pitää nii pitkää vapaata"intän "Joo mä rakas tiiän mut eks vois ees yrittää ku tää ois tärkee kiertua ja ois kiva jos oisit mukana" Tommi sanoo rauhallisesti.
Soitan töihin ja kysyn että onko mahdollista jos voisin pitää pari viikkoa vapaata, työnantajani sanoi ihmeellisesti kyllä. "Noni mä lähen sinne mukaan" Sanon iloisena "JES" Tommi sanoo kovaan ääneen "Noni mut voijjaanko lähtee sinne lintsille" Kysyn "Joo todellaki" Aleksi sanoo ja nousee.
Menemme eteiseen, pistämme kengät jalkaan ja menemme ulos. Minä ja Tommi menemme etu penkille ja Aleksi ja Olli menevät vierekkäin takapenkille. Tommin käsi on reidelläni ja silitti koko automatkan joka tosiaan sai perhoset vatsassani tanssimaan Tommin on vain liian hyvä minulle.
Kun pääsemme linnanmäen parkki paikalle se oli jo aika täynnä mutta saimme kuitenkin auton ihan hyvään varjoiseen paikkaan. Nousen autosta ja meinaan kaatua koska nousin ihan liian nopeasti. Tommi tulee luokseni ja vetää minut lähelle itseään, katson tuota ja tuo vain hymyilee. Menemme hakemaan rannekkeet kioskilta, lähdemme kiertelemään pitkin linnanmäkeä ja etsimme ensimmäistä laitetta johon menisimme.
Päätimme Aleksin kanssa mennä ensin taigaan ja suoraan sanottuna pelotti ihan saatanasti. Jonotimme jonossa noin viisitoista minuuttia joka ei ollut kovin paljoa. Menimme ekoille paikoille. Puristin Alen kättä niin lujaa että tuon käsi muuttui punaiseksi.
Kun taiga lähti liikkeelle hellitin vähän otettani Aleksin kädestä kunnes taigan nopeus kiihtyi puristin Aleksin kädestä ja huusin kurkku suorassa koko matkan. Kun pääsimme vihdoin pois taigan kyydistä "Ei enää koskaan" Sanon kun kävelimme portaita ja menimme Ollin ja Tommin luo "oikeesti ei enää koskaan" Sanon uudestaan "paitsi ens kerralla" Olli sanoo huvittuneena "Mitä ihmettä" kysyn ihmeissäni "ei mitää ku yks vanha juttu" Olli sanoo halien Aleksia.
Menimme noidantaloon kaikki neljä. "Onks tää varmasti ihan hyvä idea" Tommi sanoo hermostuneen kuuloisena "No on on" Sanon innoissani ja vedän Tommia perässäni jonossa. Pääsimme vaunuun istumaan, laite lähti liikkelle ja se oli huvittavan kuuloista kun aikoiset miehet huusivat pelosta kun tuli noita lattiasta.
Nousemme laitteen loppumisen jälkeen ja kävelimme ihan rauhassa ulos "Mitä helvettiä toi oli ihan saatanan pelottava" Olli sanoi ihan kalpeana "voi teitä ei ollu ees pelottava laite" sanon huvittuneena. "Mennää puuvuoristorataan" Tommi ehdottaa. kaikille kävi joten menimme puuvuoristo rataan jonottamaan.
Olimme ihan jonon päässä ja pari fania tuli luoksemme "Moi Tommi,Olli ja Aleksi voidaamme saada yhteis kuva jos teillä ei siis oo kiire" nuo kysyvät "tottakai" Olli sanoo hymyillen hennosti. Nuo ottivat nopeasti yhteis kuvat ja antoivat faneille halit ja pääsimme sitten vihdoin puuvuoristo rataan.
Istuin Tommin kanssa yhteen vaunuun ja Allu ja Olli istuivat edellemme. Vuoristo rata lähti hitaasti liikkelle joten minua ei pelottanut kovin paljoa. Pidin Tommin kädestä kiinni mutta tällä kertaa en puristanut ihan liikaa.
Nousimme vaunusta vuoristoradan loputtua. "Nonni minnes sitte" Olli kysyy "Mennää magiaan" Aleksi ehdottaa "Ei käy en oo menossa" Tommi sanoo suoraan "No mulle käy mut Tommi voi jäädä kauhistelemaan penkille" Sanon silitellen Tommin kättä peukalolla. "No sit mennää" Aleksi totesi ja lähti juoksemaan ja Olli meni tuon perässä.
Jäimme Tommin kanssa kahden, lähdimme kävelemään hitaasti magialle. Pussaan Tommia hellästi kun pysähdyimme ja Tommi ei sanonut siitä mitään vaan hymyili vain hellästi. Kun vihdoin pääsimme magian eteen Olli ja Aleksi istuu jo magian edessä.
(NO hei tää jatkuu älkää huoliko yli huomenna koska huomenna tulee sitä toista tarinaa koska juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mut anygays bye gays)
YOU ARE READING
vain sinun || Tommi Lalli x y/n
Romance!¡varotukset!¡ -raakaa kielen käyttöä -seksuaalista sisältöä -viiltelyä