Tommin pov. btw täs sit niinku oksennetaan tai siis nii
Kun herään aamulla kuulen pientä supatusta ja hihitystä vierestäni, Y/n ja Minea ovat näköjään heränneet ennen minua. Minea oli nukkunut koko yön minun ja Y/nnnän välissä pienessä kippurassa. "Ollaan ihan hiljaa ettei Tommi setä herää" Y/n kuiskaa Minealle, Lapsi hihittää ja kuiskaa jotain. Nuo nousee sängystä ja lähtevät keittiöön, jättäen minut yksin.
Päätän hetken päästä nousta ja mennä auttamaan Y/n:nnää tekemään aamupalaa koska Minea on yleensä hyvin energinen aamuisin. Kun nousen ja menen keittiöön nään kuinka Y/n pitää Mineaa sylissään ja valmistaa itselleen leipää. Minea oli normaalia rauhallisempi kuin normaalisti mahtoi johtua Y/n:nnästä.
Y/n ojentaa Minealle leivän ja menen noitten luokse. "Huomenta rakas" Sanon ja pussaan Y/n:nnää "Huomenta kulta" Y/n sanoi hymyillen. "Hyiii älkää pussailko se on ällöttävää" Minea valittaa suu täynnä leipää. "No anteeks mutku Tommi setä ja Y/n on vaan nii rakastuneita sä tajuut sen kyllä sitte tulevaisuudessa" Y/n selittää. "hyi yök pojat on ihan ällöjä" Minea sanoo suu täynnä leipää "Syö suu tyhjäks ja sit puhu" Sanon ja pistän kahvin keittymään.
Y/n laskee Minean penkille istumaan ja tekee sitten itselleen leipää "rakas otatko leipää" Y/n kysyy silitellen kättäni "Joo voin toki ottaa" Sanon hymyillen hennosti. Pussaan Y/n:nnää "Hyi oikeesti lopettakaa toi on ällöttävää" Minea valittaa. Hymähdän ja silitän Y/n:nnän selkää joka tekee minulle leipää.
Katson Y/n:nnää joka työntää leivän suuhuni. "Nonni" Y/n toteaa. Istumme pöydän ääreen ja syömmä aamupalan rauhassa yleensä Minea tekee ison numeron aamupalan syönnistä. "Mitäs haluut tehä sitte ku ollaan syöty" Kysyn Minealta joka työntää puolikasta leipää suuhunsa kokonaisena. Minea mussuttaa leivän loppuun "MENNÄÄ HOPLOPPIIN" Tuo lapsi huutaa täyttä kurkkua, Aleksi ja Minea on kyllä hyvin erilaisia vaikka samasta perheestä onkin.
Söimme aamupalan loppuun ja menin kaivamaan Minealle vaatteet hoploppia varten. Y/n tulee luokseni "Sain Minean pysymään paikoillaan se kattoo Mylittleponya" Y/n kuiskaa virnistäen. Minean vaatteiden löytö saa nyt odottaa. Työnnän Y/n:nnän hellästi seinää vasten ja alamme suutelemaan. "Y/N" Huuto kuuluu olo huoneesta "voi jeesus mä meen hoitaa" Y/n sanoo ja silittää poskeani. Tuo lähtee olkkariin ja etsin Minealle ne vaatteet.
Menen olo huoneeseen ja heitän Minealle vaatteet ja tuo lähtee niitten kanssa johonkin vaihtamaan. Menen sohvalle Y/n:nnän viereen istumaan. Tuo tulee osittain istumaan syliini, Y/n pussaa minua hennosti hetkisen se pusu kestää kunnes kuulemme pienten jalkojen töminää tulossa olkkariin päin.
"MENNÄÄN JO"Minea huutaa "No joo jooo" Sanon ja nousen sohvalta. Minea tulee ja tarraa kädestäni ja raahaa minut eteiseen. Y/n tulee hieman perässämme ja Minea pommppi ilosta kun pääsee hoploppiin. Menemme kaikki autolle ja minun pitää pistää Minealle turvavyö kiinni. Menen ajajan paikalle ja Y/n tulee pelkääjän paikalle. Lähdemme ajamaan hoploppille, hivutan ajomatkan aikana käteni Y/n:nnän reidelle. Nään kuinka tuo katsoo ikkunasta ulos naama aivan punaisena.
Kun saavumme hoplopille varmistan että kaikki on mukana ja päästän Minean sitten ulos autosta. Minea kirmaa jo edeltä sisälle ja minä jään vain katsomaan perään. Y/n nousee autosta ja tulee luokseni, pidämme käsistämme kiinni ja menemme sisälle. Näämme Minean yrittämässä ottaa kenkiään pois "Minea tänne päin eka tarttet rannekkeen" Huudahdan ja sillä hetkellä Minea olikin jo vieressämme.
Ostan rannekkeet kaikille meistä koska meidän pitää vahtia Mineaa. Päästimme Minean leikkimään yksin hetkeksi aikaa koska tiesimme että tuo löytäisi kavereita sieltä. Pari tyyppiä joilla oli merciä päällä tuli minun ja Y/n:nnän luokse kysymään yhteis kuvaa ja sanoin tietenkin kyllä.
Hetken päästä Minea ryntää luoksemme joku toinen tyttö mukanaan ja niitten perässä kävelee vanhemman näköinen poika luoksemme "Tommiiii saanko jäähile juoman" Katson Mineaa hetken epäröiden "Noh katotaan sitte ku oot leikkiny tarpeeks" Sanon "Okei" Minea sanoo innoissaan ja lähtee ystävänsä kanssa juoksemaan takasin tuonne sokkeloon.
Noin tunti siinä istuttuamme Minea tulee luoksemme "Mun kaverin piti lähtee nii tulkaa leikkii hippaa" Minea toteaa ja eihän tuolle lapselle voi sanoa ei "Okei okei mä oon vaikka eika jääny" totean ja nousen. Minea lähtee Y/n perässään juoksemaan sokkeloon ja lasken ennen kun lähden niin kymmeneen.
Leikimme hippaa noin kaksikymmentä minuuttia ennenkun Minea väsyi ihan tarpeeksi. Menimme takaisin kahvila alueelle ja ostin Minealle jäähilejuoman niinkun tuo halusi. "Mentäiskö vaikka mäkkiin syömään" Ehdotan "Joo mennää haluun lastenaterian" Minea toteaa ja kävelee minun ja Y/n:nnän edessä.
Menemme autolle ja vähän pelkään autoni puolesta koska Minealla on jäähilejuoma ja jos se nyt vaikka kaatuisi. Pistän taas Minealle turva vyön ja menen sitten etu penkille. Lähdemme ajamaan lähimpään mäkkäriin. Menemme mäkkärin sisälle ja Y/n kantaa Mineaa reppuselässä. Löydämme itsepalvelu kassat ja alamme tilaamaan.
Tilaamme kaiken, saamme numeron millä meitä kutsutaan sitten kun ruokamme on valmista. Menemme pöytään istumaan ja odottelemaan ruokamme saantia. Kun vihdoin ruokamme on valmista käyn hakemaan tarjottimet.
alamme syömään ja söimme aika nopeaa ehkä alle viidessätoista minuutissa. Menemme takaisin autolle ja lähdemme ajamaan takaisin kotia päi. Kun pääsemme kotiin hyppäämme kaikki yhdessä sohvalle ja Minea minun ja Y/n:nän väliin koska tuon mielestä pussailemme liikaa.
Alamme katsomaan Mylitteponya joka on ilmeisesti Minean lempi sarja. Sarjan katsomis hetkemme loppui nopeasti kun Minea ilmoitti että tuolla on huono olo ja melkein oksentaa. Juoksen hakemaan Minealle ämpäriä ja ehdin juuri täydellisesti ennen kun Minea oksensi. Tuon oksennus on sinivihreää sen jälkeen kun tuo oli juonut jäähilejuoman.
Huomaan että Y/n oli lähtenyt paikalta ennen kun Minea oksensi. Lähden etsimään tuota, löydän Y/n:nnän istumassa huoneemme lattialta "Rakas mikä on"kysyn hieman huolissani kun istun y/n:nän viereen "Noku mulla on oksentamisen pelko nii en pysty olee minean lähellä nytte vaikka kuinka haluisin" Y/n toteaa surullisena. silittelen tuon selkää hetkisen ja menen sitten tarkistamaan Minean vointia.
Menen olkkariin ja otan Minealta ämpärin ja käyn huutelemassa oksennuksen pois ämpäristä. "Minea sun on parasta nukkuu tääl olkkarissa tän yön koska kumpikaan musta tai Y/n:nnästä ei haluta tartuntaa jos sulla sitten onki jotai" Sanon ja silittelen Minean päätä "Okei Tommi setä voitko tulle nukkuu tänne ku mua pelottaa nukkua yksin" Minea kysyy ja katsoo minua anovalla katseella, nyökkään vastukseksi.
Menen takaisin makkariin "Y/n rakas mä meen ton Minean kanssa olkkariin nukkumaan nii kai sä pärjäät" Kysyn Y/n:nältä. "Jooo kyl mä pärjään" Tuo sanoo hiljaa. Otan lakanat ja yhen peiton ja tyynyn että saisin itselle paikan nukkua olo huoneen lattialle. Pussaan Y/n:nnää ennen kun lähden takaisin olkkariin.
Teen itelleni lattialle pedin ja peittelen Minean sohvalle. Käyn pesemässä vessassa hampaat. Haen lasillisen vettä olohuoneeseen aamua varten Minealle joka nukkui jo sikeästi, käyn tarkistamassa miten Y/n:nnällä menee ja tuokin nukkuu jo. Painan itsekkin sitten oääni tyynnyyn ja nukahdan.
(Moi lapseni tota voitte arvata kahesti että mitä kuuuntelin ku kirjotin tätä (Everybody bloodbros versio) no kai arvasittekin ja mun sormesta alko kans vuotaa verta ku kirjotin tätä mutta moikku doikku pookies)
YOU ARE READING
vain sinun || Tommi Lalli x y/n
Romance!¡varotukset!¡ -raakaa kielen käyttöä -seksuaalista sisältöä -viiltelyä