15

22 2 2
                                    

Y/n pov.

Herään Tommin lämpimästä ja ihanasta halista. Tuo ei ollut vielä herännyt joten päätin hivuttautua vessaan, kun pääsin vessaan katsoin itseäni peilistä ja olin ihan hirveä sotku. Aloin ottamaan meikkejäni pois ja lakkasin samalla myös kynteni.

Kävin vaihtamassa vaatteet ja menin sitten takaisin vessaan. Aloin meikkaamaan ja kiharsin hiukseni. Kun olin saanut kaiken tehtyä oli mennyt jo aika kauan ja Tommi ilmestyi taakseni "Moi muruseni" Tommi sanoi ihanalla aamu äänellä ja halasi minua takaapäin. "Huomenta rakas" Sanon hymyillen.

Kännyn, nousen varpailleni ja pussaan Tommia."Rakas mennäänkö aamupalalle" Tuo kysyy minulta. "Joo pitäis varmaa mut pue säki päälle"Kikatan. "No joo joo mut mä meen suihkuun ennen ku mennää mihinkää"Tommi huomauttaa "okei mä meen mä meen" Sanon ja menen makkarin puolelle ja lysähdän sängylle.

Katson puhelimeni ilmoituksia ensimmäisen kerran pitkään aikaan ja huomaan että minulla Oli tullut Aleksilta viestiä

Pikkumies🦅🏳️‍🌈

Moi Y/n miten yö hotellissa meni?

Ihan hyvin tehtiin kaikkee kivaa ja se paikka missä syötiin oikeesti miten ehit varaa kaiken tämmösen?!

Noo pitkä juttu mut miten meni piditteko kivaa;)

ALLU!!! ei tommosta saa kysellä noin vaa

No sori sori mut ihan oikeesti?

No joo ehkä vähän

Oho no hyvä vaa saan Jorilta ny 5euroo :)

Mitä ihmettä ootte ihan lapsellisia ku lyötte tommosesta vetoo >:/

No aijjaa mut pitäkää kiva loppu aika siellä ja nähää treeniksellä!

Joo nähään ja mun pitää muutenki mennä kohta puoliin syömään aamupalaa.

Moro

Heippa

Tommi tulee vihdoin pois suihkusta ja pukee päälleen "Noni oisko pikku prinsessa valmis aamupalalle" Tommi kysyy. Nousen sängyltä "Joooo olen olen" Kipitän tommin luokse ja pussaan tuota nopeasti ennenkun pistän kenkäni jalkaan. "Sit mennää" Sanon jä lähden juosten hotelli huoneesta.

Rämppään hissin nappia Tommia odotellessa, Kun tommi vihdoin tuli luokseni pääsimmekin jo hissiin. Painoin nappia alimpaan kerrokseen olimme hetken odotellut kunnes hissi pysähtyi kolmanteen kerrokseen ja hissiin astui samat tytöt joista toinen katsoi minua taas vinoon ja toinen hymyili.

Kun vihdoin pääsimme aulaan niin menimme aamupala buffettiin. Syömme hyvin tuhtin ja hyvän aamupalan.

Lähdimme takaisin huoneelle ja hississä tuli kyllä vähän pussailtua kun ei kukaan sinne tullut niin se oli täydellinen mahdollisuus. Kun hissi pysähtyy viidenteen kerrokseen lähden juosten huoneemme ovelle. Tommi tuli perässäni juosten ja jopa ohitti minut.

Tommi avasi huoneemme oven niinkuin mikä herras mies nyt onkin. Menen sängylle makaamaan "Ai että ku on täynnä" Sanon halaten tyynyä "Joo hyvä ku söit prinsessa mut meijjän pitää lähtee että ehitään treenikselle" Tommi huomauttaa ja pakkailemaan. "mmh onks kello nii paljon" Kysyn "Onhan se jo lähempänä puolta kahtatoita" Tommi sanoo ja pakkaa.

Makaan sängyllä sen aikaa kun Tommi pakkaa tekemättä mitään"Noni prinsessa nyt ois pakattu et voidaan lähtee" Tommi sanoo silittäen jalkojani. "juuu mennää" Sanon ja nousen istumaan.

Menemme pistämään kengät jalkaan ja Tommi ottaa molempien kassit mukaansa "Ei sun tarttis mun kassii kantaa" Sanon "No otin jo" Tommi sanoo hymyillen. "no huomaan mut sit vaa mennää" Sanon ja avaan hotelli huoneen oven.

Lähdemme tällä kertaa ihan kävellen hissille kun nyt ei oikein jaksanu juosta. painan hissin nappia ja odottelemme ihan rauhassa, nojaan odotellessa Tommiin koska nyt ei oikein itse jaksanut seistä.

Menemme hissiin ja painamme hissin nappia alimpaan kerrokseen ja hissi taas pysähtyy kolmanteen kerrokseen ja samat tyypit tulevat toinen taas katsoi minua vinoon ja toinen hymyili.

Kun jäimme alimmassa kerroksessä kävimme palauttamassa avaimet ja menimme autolle. Tommi viskaisi laukkumme takakonttiin ja meni sitten ajajan paikalle. Lähdimme ajamaan studiolle ja Tommin käsi oli koko matkan ajan reidelläni joka sai minulle perhosia vatsaan.

Kun pääsimme studiolle menimme suoraan sisälle olimme ensimmäiset siellä joten menimme sohvalle vain makoilemaan ja studion sohva on kyllä mukava. Vihdoin Olli Aleksi ja Niko tuli samalla oven avauksella ja Joonas hieman heidän perässään. Nousemme Tommin kanssa istumaan mutta kiipesin kuitenkin tuon syliin.

Joel vihdoin saapui studiolle mutta joku seurassaan. "Tässä on mun tyttöystävä Anna" Joel esittelee meille kauniin blondin naisen. "Mitä vittua et ees kysyny et voiks se ees tulla tänne ennen ku toit ainaki Tommi kysy ennenku toi sen muijjan" Aleksi sanoo ensimmäisenä "Nii ja ja ei oo varmaa yhtä mukava ku Tommin muijja" Olli lisää. Joonas ei liity mitenkään keskusteluun. "Vittu ei ees oo yhtä seksikäs ku Tommin muijja" Niko sanoo, Minun ja Tommin katseet siirtyivät suoraan Nikoon.

Nousen äkkiä pois Tommin sylistä "Mä meen tonne" Sanon nopeasti ja siirryn keittiöön. Menen keittiön nurkkaan ja tunnen kuinka minulle on syntymässä paniikki, peitän korvani jotten kuulisi noitten tappelua. Nään kuinka ovi avautuu ja sulkeutuu, tunnen hellän silityksen selässäni. Nostan katseeni ja siinä vieressäni istui Anna.

Alan itkemään ihan kunnolla "Shh shh ihan rauhassa mä oon nyt tässä sun tukena" Anna rauhoittelee minua "s saan mä halin" Änkytän hiljaa "saat" Anna kuiskaa. Halaan tuota hieman rutistaen "a anteeks ku tää on sun ensivaikutelma noi on oikeesti ihan kivoja" Sanon ja nojaan päätäni Annan olkapäähän "shh  älä pyytele anteeks asiaa mihin et voi vaikuttaa" Anna silittelee hiuksiani.

Huomaan kuinka keittiön ovi taas avautuu ja sulkeutuu sieltä tuli Aleksi tällä kertaa. "Moi" Aleksi sanoo hiljaa ja istuu toiselle puolelle minua "Moi Ale" sanon hiljaa yhä nojaten Annan olkapäähän "Anteeks Anna ku ei oltu nii vastaan ottavia sua kohtaan mutku Joel ei ilmottanu mitää et tänne tulis muitaku me ja Y/n" Aleksi selittää "Joo ei se mitään kyl mä ymmärrän" Anna sanoo silittäen yhä päätäni.

Pyyhin kyyneleet poskiltani ja nousen koska en kuule enää riitelyä olohuoneesta. Katson sohvaa kohti sohvan keskellä istui Joonas yhä samassa paikassa kun ennenkin Tommi istuu yhdessä nurkassa ja Niko toisessa kun Joel taas seisoo keskellä olohuonetta, Olli istuu Joonaksen vieressä. Menen Tommin syliin istumaan ja painan pääni Tommin olkapäätä vasten.

Anna ja Aleksi ilmestyy jossain vaiheessa paikalle. "Nii siis mitä me tänne tultii tekee" Tommi kysyy "No aateltiin kuule ihan että oltai yötä studiolla" Joel sanoo. "Jahas missä aattelitte että nukutaan" Tommi katsoo Joelia "Kaikki toi ilmapatiat ja sä ja Y/n nukutte täs sohvalla" Joel sanoo.

Istuskelen Tommin sylissä kun tuo silittelee hiuksiani"Jori sä oot mulle vitosen velkaa" Aleksi päättää avata suunsa "Hä miks oisin" Joel kysyy ihmeissään "Koska Tommi ja Y/n" Aleksi aloittaa, nousen ja pistän käteni Aleksin suun eteen "Pääkiinni kaikkien ei tartte tietää asiaa" Sanon ja otan käteni pois aleksin suulta "Aaa joo anteeks" Aleksi sano.

Joel näyttää hyvin mietteliäältä hetken "SIIS TE PANITTE" Joel huudahta "Shhhhh Joel pääkiinni" Tiuskaisen "Joo joo äiti" Joel sanoo apeana ja istuu jollekin tuolille "Te panitte" Joonas vihdoin puhuu "Joo ja Jori mä en oo teijjän äiti" Sanon.

Hengitän syvään ja menen takaisin mukavaan asentoon Tommin syliin "Katotaan jotai leffaa ettei tästä ny tulis ihan tylsää" Joonas sanoo. "Jooo mut mikä leffa" Niko kysyy "Oisko vaikka oopenheimer" Joel sanoo "JOOO" kaikki noista huutaa yhteen ääneen.

Alamme katsoa Oopenheimeriä, istuskelen Tommin sylissä yhä miettien mitä Niko minusta sanoi. Tunnen Tommin rauhoittavan hengityksen ja alan hengittämään sen tahtiin jotten alkaisi panikoimaan uudestaan. Elokuva ei ollut niin kiinostava joten päätin sulkea silmäni ja yrittää nukkua. Noin viidentoista minuutin jälkeen sain vihdoin unta

(HEIPSSSS MITEN TEIL MENEE ALAN KIRJOTTAA YHTÄ TOISTA TARINAA ETTÄ AIKA SÖPÖÖ MOIKKAA<333)

vain sinun || Tommi Lalli x y/nOnde histórias criam vida. Descubra agora