18

26 2 5
                                    

Tommin pov.

Näimme Ollin ja Aleksin istumassa magian edessä. Nuo tulivat meidän luokse "Mikä teillä kesti, jäittekö johonki puskaan panee" Olli kyselee, katson Ollia murhaavasti "Olli ei heitetä tommosta läppää tai et tuu näkee enää päivän valoo" Sanon katsoen Ollia. "Mm juu okei mut tota mennää sinne magiaan" Olli sanoo "Menkää te mä meen tonne penkille" Sanon ja menen penkeille istumaan.

Aleksi,Olli ja Y/n jonottavat magiaan. Minä istuskelen penkillä kunnes muutan mieleni, onnekkseni jono oli hyvin kyhyt niin pääsin suoraan vaan Y/n:nnän, Ollin ja Aleksin taakse "muutit mieles" Aleksi kysäisee "mm jooo" Sanon ja kietaisen toisen käteni Y/n:nnän lantiolle.

Pussaan Y/n:nnää hellästi ennenkun pääsemme magian kyytiin. Istun Y/n:nnän viereen, koska nuo toiset kyyhkyläiset menivät vierekkäin. Kun magia alkoi liikkumaan, se oli aluksi ihan mukava mutta loppua päin ei ollut niin mukavaa.

Kun vihdoin pääsimme pois magiasta hoipertelen lähimmälle penkille istumaan. Y/n tulee kikattaen viereeni. "En oo ehkä koskaan kuullu ku aikuinen mies huutaa noin paljon" Y/n kikattaa. "No en ihmettele vitun pelottava laite" Sanon. Olli ja Aleksi tulee luoksemme.

Nuo istuu viereemme "Sitte mennää swingiin" Y/n sanoo. "Jooo todellaki" Aleksi sanoo heti "En mä mieluiten" Olli sanoo "Hyi ei enää ikinä mihinkään pyörivään laitteeseen" Mutisen ja juon vettä jonka olin ostanut aijjemin tänään ja se vesi oli ihan lämmintä.

Aleksi ja Y/n lähtevät kahdestaan swingiin. Minä ja Olli jäimme hetkeksi istumaan magian eteen. Lähdemme Ollin kanssa kävelemään swingille ja päädymme kuitenkin ns.uhkapelikujalle ja jäimme sinne pelaamaan.

"Vittu sä oot paska näissä" Olli nauraa samalla kun pumppaa kuumailmapalloon ilmaa "pääkiinni kyllä mä sut vielä voitan"murahdan ja pumppaan kuumailmapalloon myös ilmaa."Jaaa voittaja on pelaaja yksi minkä palkinnon haluu" mistäköhän Allu pitäis" Olli miettii ääneen. "okei mä otan ton spiderman pehmolelun" Olli toteaa. juontaja ojentaa Ollille spiderman pehmolelun"oleppa hyvä ja hyvää päivän jatkoa" tuo toteaa.

Lähdemme Ollin kanssa swingille päin ja Olli kantaa mukanaan varmaan yli kolmeatoista eri spiderman pehmolelua. Y/n ja Aleksi tulee luoksemme "no teillä kesti kauan kävellä tänne ehittiin käydä swingissä jo kolmesti" Y/n toteaa "Olli rakas mitä tää kaikki on" Aleksi kysyy huvittuneena "No taisin rökittää ton yhen aika montakertaa ku uhkapelattiin" Olli virnuilee.

Katson Y/n:nnää ja ojennan tuolle pienen tiikeri pahmolelun "tää on ainoo minkä voitin" Sanon, Y/n:nnän kasvoille nousee hymy "kiitos rakas oot ihan paras" Y/n sanoo ja pussaa minua. "mihis sitte" Kysyn "mennään hurja guruun nii ei ois nii kuuma koska mä paahdun tänne" Y/n sanoo.

Alamme koko porkukalla menemään hurjagurulle. Jono oli hirvittävän pitkä joten jouduimme odottamaan noin puolisen tuntia että pääsemme hurjaguruun mutta jonotus oli todella hyvä ajatus.

Hurjagurusta päästyämme kaikki meistä olivat hyvin märkiä mutta erityisesti Y/n tuo valui vettä. "ähh huono päivä olla valkoinen paita" Y/n sanoo. Katson tuon paitaa, ja sehän oli melkein läpi näkyvä. Ojennan Y/n:nnälle nopeasti hupparin jonka olin ottanut huonon sään varalta.

Y/n vetää hupparin päälle "kiitos rakas" tuo sanoo hymyillen. "Paljos se kello on" kysyn "kohta kuus" Y/n sanoo ja pussaa minun poskea. "Lähettäiskö kohta puolii kotiin mut mennää vaa eka syömään" Kysyn "jooo" Aleksi sanoo. Olli vain nyökkäilee "joo vaikka" Y/n sanoo.

Menemme etsimään lähintä paikkaa mistä saisi syötävää ja päädymmä pizza buffettiin. "Noni ja pisin maksaa" Olli sanoo ja katsoo minua "no jahas" Sanon ja maksan kaikkien meidän ruokamme.  "Noni ja sit mennää" Y/n sanoo ja menee pöydän ääreen istumaan. Jätimme kaikki tavaramme pöydän ääreen ja menemme sitten hakemaan ruokaa.

Alamme kaikki syömään ja siinä vaiheessa Olli ja Aleksi alkavat kertoa kaikkia tarinoita böndistämme ja Y/n oli kuullut puolet niistä koska kerroin tuolle niistä.

Kaikki meistä sai syötyä ja olimme ihan ähkyssä. "Sitten vaan kotiin ku ollaan syötykki hyvin" Sanon ja nousen. Lähdemme autolle kävelemään joka tuntui yllättävän raskaalta kun oli syönyt itsensä ähkyyn.

Käynnistän auton ja menen itse ajajan paikalle ja Y/n tulee pelkääjän paikalle. Aleksi ja Olli jäi jotain säätämään vielä hetkeksi ja noin viiden minuutin päästä nuo tulivat autolle. Nuo istuivat alas "missäs te kävitte" kysyn ja katson takapenkkiläisiä "käytiin vielä ukossa" Aleksi sanoo hymyillen. "ukossa kävitte selkee mut nyt lähetään kotiin mä heitän teijjät suoraan koti ovelle kummas talolle mennää" Kysyn "Aleksin" nuo sanovat yhteen ääneen.

Aleksi yhdistää puhelimensa autoon ja alkaa soittamaan omaa musiikkiaan. Ajamme täydessä hiljaisuudessa paitsi että Olli ja Aleksi sepittää jotain takapenkillä.

Parkkeeraan Aleksin pihaan "noni oli kiva päivä ja nähään huomenna treeniksellä" Aleksi sanoo ja nousee autosta "Joo huomenna nähään" Totean "noni moro" Aleksi sanoo ja pistää auton oven kiinni. Ollilla kesti hetki kerätä tavaransa takapenkiltä ja nousi sitten itsekkin.

Lähdimme ajamaan takaisin kotiin, käteni oli koko matkan Y/n:nnän reidellä. Pääsimme kotipihaan parkeerasin oikeaan ruutuun ja nousin sitten autosta. Y/n nousee kanssa ja menimme sitten ovelle.

Kaivoin avaimeni taskuska ja avasin oven "naiset ensin" Sanon ja pidän ovea auki "Kiitos" Y/n sanoo ja menee sisälle ottaen kenkiään samalla pois jalastaan. Potkaisin kenkäni pois jalasta ja menin keittiöön.

Y/n tulee luokseni "oisko aika mennä nukkumaan" Y/n kysyy "No ois" Sanon haukotellen. Y/n ottaa kädestäni ja lähtee vetämään minua makkariin. Vaihdan vaatteeni mukavampiin ja Y/n tekee saman.

Menen sängylle makaamaan ja Y/n tulee puoliksi päälleni. suljen silmöni ja silitän tuon hiuksia.Tunnen tuon tasaisen hengityksen ja sitä seuraten itsekkin nukahdan

(noni anteeks ku kesti kauan et tätä tuli mut ei vaa ollu motii mut moroo)

vain sinun || Tommi Lalli x y/nWhere stories live. Discover now