Tommin pov
Y/n nukkui melkein koko elokuvan ajan hän taisi olla väsynyt työn teosta. Silittelin ja leikin tuon hiuksilla puolet elokuvasta eihän se elokuva ollut huono mutta en vaan jaksanut kiinnittää huomiota siihen.Huomaan kun y/n alkaa heräillä leffan loputtua joten lopetan tuon hiuksilla leikkimisen ja koitan näyttää siltä että olisin vain katsonut leffaa koko aika. Tuo katsoo minua ja tajuaa sitten että elokuva oli loppunut jo "omg enkai nukahtanu kesken elokuvaa" Y/n kysyy hädissään "Noo nukahit ennen sen alkua mut ei se haittaa" sanon hymyillen.
Alamme lähteä elokuvateatterilta"Haluuks mennä vielä johonki vai heitänkö sut kotii" kysyn ja katson Y/n:nnää, hän näyttä vähän kalpealta "öö voitaishan me vielä mennä johonki se kävis oikein mainiosti" y/n sanoo hieman ääni väristen.
Menemme autolle täydessä hiljaisuudessa. "noo mitäs haluisit vielä tehä" kysyn heti kun istumme autoon. Y/n katsoo minua hetken hiljaa mietteliään näköisenä "mentäiskö vaikka johonki puistoo se ois ihan kiva" tuo hymyilee. "Tottakai voidaan mennä mun viedään mun auto nopee mun kämpille ja mennään sinne puistoon kävellen"sanon hymyillen "joo tehää sillee" y/n sanoo ja lähden saman tien ajamaan.
Olemme nyt ajanut hetken kun radiosta rupeaa soimaan die another day feat.Rory. Onhan se ihan hyvä biisi vaikka iso apinalauma onkin tehnyt sen. Huomaan että Y/n hyräilee musiikin mukana joka saa minut hymyilemään mitenköhän y/n ei ole tajunnut että olen ollut tekemässä biisiä, ehkä hän on kuullut vain tämän biisin meiltä.
Ajamme taloni pihaan ja nousemme autostani. Katson Y/n:nää ja tuo katsoo minua, alan hymyilemään. "Öö mistä oot kuullu sen die another day?"päätän avata suuni, y/n katsoo minua ja punastuu hieman "oon kuullu sen pari kertaa kun paraskaverini Aino soittaa sitä luupilla ja onhan se nyt hyvä biisi" tuo sanoo hymyillen. "no onhan se kyllä mut lähetääks kävelee sinne puistoon" sanon, tuo nyökkää vastaukseksi ja lähdemme kävelemään puistolle.
Juttelimme koko matkan puistoon elämästä ja mitä kaikkea jännää se tuo perässään, nauroimme paljon kaikelle. Istuimme puiston penkille ja jatkoimme juttelua sain y/n:nälle kerrottua että olen bändissä. Oikeastaan koko loppu aika vain puhuimme siitä että mitä kaikkea bändissäni on tapahtunut koska onhan se ollut jo kauan kasassa.
Ilta on mennyt nopeasti puhuessa ja kun katson kelloa se on jo puoli kymmenen. "oho pitäiskö lähtee kotiin" kysyn y/n:nältä"noo varmaan pitäis" kuulen pettymyksen hänen äänessään. "Mä voin lähtee saattaa sua kotiin jos vaan matka seura kelpaa" sanon hymyillen. Y/n nostaa katseensa minuun ja alkaa hymyilemään"Tottakai matkaseura kelpaa aina ja haluun muutenki kuulla lisää siit bändistä mis oot" tuo sanoo. Naurahdan ja nousen ylös jalkani on hieman puutunut kaikesta istumisesta.
Lähdemme kävelemään takaisin ja juttelemme kaikesta mitä bändissäni on käynyt, kerron kaikkea hauskaa siitä kun jätkät ovat vetänyt kunnon perseet ja sitten vasta on ollutkin hauskaa. En ole pitkään aikaan nauranut niin paljon kun y/n:nnän kanssa nyt hän on tosi hyvää seuraa.
Matka tuntui kestävän ihan liian vähän aikaa kun olimme jo y/n:nnän talolla. Katsoin tuota ja tuo katsoi minua seisomme hetken hiljaisuudessa. Y/n tulee luokseni ja pidämme katse kontaktin tuo pistää kätensä olkapäilleni ja nousee varpailteen. Katson tuota kunnes huulemme kohtaa hänen huulensa olivat lämpimät ja pehmeät tuo pusu tuntui kestävän ikuisuuden. Y/n korjaa kurkkuaan ja vetäytyy kauemmas minusta "ööh mun on ihan pakko mennä sori tosta ei ollu tarkotus" y/n sanoo ja menee nopeasti sisälle. Katson tuon perään hämmästyneenä.
Lähden kävelemään kotiin miljoona kysymystä pyöri päässäni esim. tykkääkö y/n oikeasti minusta ja onko tämä edes totta. Pääsin vihdoin kotiin enkä saa tuota pusua pois päästäni vaikka kuinka yritinkin.
pari päivää myöhemmin
Y/n:nnästä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun pussasimme. Olen miettinyt minun ja Y/n:nnän kohtaamista, mutta on ollut vaikeuksia olla ajattelmatta mitään muuta tällä hetkellä. Minun pitäisi lähteä treeneihin ja mennä vielä sen jälkeen bisselle, mutta en ole vielä noussut sängystä.
Vihdoin kun saan itseni vedettyä ylös sängystä menen käymään suihkussa. Suihkun jälkeen kuvailen hiuksiani peilin edessä enkä saa millään hyvällä tuota naista pois päästäni taidan olla oikeasti rakastunut. Katson itseäni peilistä ja katson sitten kelloa herran jestas olen jo myöhässä. Juoksen makkariin ja rupean vaihtamaan vaatteita vedän ensimmäiset vaatteet mitkä löydän ja lähden eteiseen.
Lähden melkei ilman kenkiä mutta pistän sitten nekin jalkaan. Menen autolle ja lähden ajamaan studiolla ja radiosta alkaa soimaan die another day biisi tuo sen päivän mieleen taas. Pysähdyin matkalla kahdesti ensin Aleksin talolla ja sitten Nikon. Koko matka studiolle oli hyvin hiljainen paitsi että Niko selitti jotain kesän keikoista en oikein kuunnellut tuon höpinäitä kun ajattelin Y/n:nnää.
Pääsimme vihdoin studiolle, venyttelen ennen kun nousen autosta. "Tommi onks kaikki hyvin et nauranu yhellekkään nikon vitsille etkä puuttunu niihin ja olit muutenkin hiljanen" Aleksi kysyy hieman huolestuneena."No en tiiä oikee" vastaan lyhyesti, Aleksi vaan katsoo minua ja kaivaa sitten studion avaimet ja avaa oven meillä.
Treenien jälkeen
Treenit olivat ainakin omasta mielestäni mennyt ihan hyvin ,sitten pitäisi vielä lähteä bisselle mitenköhän sekin menee. Jakauduimme koko joukko kahteen autoon ja auto jako meni niin ,että yhteen autoon meni Niko,minä Ja Joonas ja toiseen autoon Aleksi,Olli ja Joel. Sovimme että tapaamme baarilla josta on tullut bändimme vakio baariksi.
Ajan matkan hiljaa mutta tällä kertaa nauran nikon vitseille. Matka sujui hyvin Porko ja Moilanen hoilasi biisejämme takapenkillä ihme kyllä he olivat vielä selvinpäin. Kun saavumme baarille Näimme kun loppu bändistämme seisoi jo baarin edessä.
"vittuh mä vedän kunnon perseet tänä iltana haistakaa vitun iso paska" Olli sanoo turhautuneena. "Joo ajattelin täysin samaa" vastaan tuolle. Menemme baarin tiskille koko porukan kanssa ja tilasimme paljon bissejä lasku oli iso mutta ei se mitään.
Olemme juoneet nyt jo hetken ja sen huomaa kun Joelilla alkaa nousta kusi kunnolla päähän. Joel nousee ja menee jonkun naisen luo, Aleksi on jo lähtemässä hakemaan Joelia takaisin, Kunnes hän huomaa että Joel ja tuo nainen lähtee baarin vessaan. Aleksi irvistää ja istuu takaisin alas.
Minulla on jo noussut kusi päähän saan kunnon mielen piston ja soitan Y/n:nälle. Y/n vastaa puheluuni "Moi Tommi miten menee, miks soitat nii myöhään" Y/n sanoo "Moi Y/n tota muistaks sillo ku pussattiin pari päivää sitte" Sanon. Y/n on hetken hiljaa kunnes vastaa "Tota kyllä muistan mut Tommi ooks vetäny jotai". Aleksi katsoo minua oudosti "Niiin jooo oon täs bändin kaa baarissa mut takasi siihen pusuun se oli nautinnollista" sanon "Selvä tota puhuttaisko sitte ku oot selvin päi ku tää on nyt ehkä huono puheen aihe" Tuo sanoo ja lopettaa puhelun.
Seuraavana Aamuna herään ihan krapulassa,enkä tiennyt miten tai millon pääsin kotiin.
(38 LUKIAA MITÄ SIGMAA👍🫶‼️😔)
YOU ARE READING
vain sinun || Tommi Lalli x y/n
Romance!¡varotukset!¡ -raakaa kielen käyttöä -seksuaalista sisältöä -viiltelyä