7

27 2 2
                                    

Y/n pov

Herään aamulla olin ihan hiessä koska olin nähtävästi nukkunut Tommin kanssa lusikassa. Koitan hivuttaitua pois lusikasta herättämättä Tommia ja onnistun siinä täydellisesti sillä Tommi kuorsaa yhä. Nousen ja lähden käymään viileässä suihkussa.

Kun olen peseytynyt kunnolla menen kaivamaan laukustani lökäreitä, Kaivelen laukkuani enkä löydä mitään muuta kun mustan mini hameen "Perkele" Kuiskaan. Minulla ei olkut muita vaihtoehtoja kun pistää Mini hame ja käydä pöllimässä Tommilta huppari.

Menen Tommin huoneeseen pelkässä mini hameessa ja Topissa. Nousen varpailleni jotta ylettyisin Vaattekaapille. "Tartteeko pikku prinsessa apua" säikähdän Tommia joka seisoo takanani "Joo apu kyllä kelpaa" sanon ja käännyn katsomaan Tommia. Tuo kurottaa minulle hupparin mutta ei anna sitä heti vaan roikuttaa sitä pääni yläpuolella vaan kiusatakseen "Tommi anna tänne" sanon. Nousen taas varpailleni pussaamaan Tommia jotta saisin sen hupparin.

Vihdoin Tommi ojensi minulle hupparin ja vedin sen heti päälle. Tommi katsoo minua hymyillen "Mitä sä tölläät" tiuskaisen "Ihan vaan sua katon onks sulla jotai sitä vastaan vai" Tommi sanoo hymyillen. "No ei mut" Tommi keskeyttää minut ja suutelee minua intohimoisesti.

Kiipesin Tommin syliin ja tuo kantoi minut keittiöön "Mitäs prinsessalle sais olla aamupalaks" Tommi kysyy ja pistää paitaa päälle "Noooo mulle käy ihan vaan kahvi ja älä pistä sitä paitaa päälle tai rikot lakia" Sanon. Tommi alkaa nauramaan "Nii kukas nää lait on kirjottanu Y/n" Tommi katsoo minua ja nauraa yhä "Ihan minä ne lait oon keksiny" Sanon hymyillen

Tommi alkaa tehdä aamupalaa ja minä istun keittiön tasolla. Tommin tehdessä ruokaa saan ilmoituksen puhelimestani ja se oli ainolta

Moi Y/n miten tommin kaa meneee

ihan hyvin tai siis enemmänki ku ihan hyvin

Uuuu no kiva kuulla mitä teitte

no puhuttiin kaikesta ja sit Tommin bändi kaverit tuli kylään ne oli kivoja :)

aaa okei tota kiva kuulla Henrik tuli puhuu mulle nii mun on pakko mennä

juuu moikka

Mitä Aino jätti mut luetulle eikä ees vastannu millää emojilla tää ei oo enää ainon tapasta. Tommi on kattamassa pyötää "Y/n mikä on näytät apealta" Tommi sanoo "Jooh ei mitää huolestuttavaa Aino vaa käyttäytyy vähä oudosti tai ehkä yli ajattelen tän kaiken" Sanon ja menen pöydän ääreen istumaan.

"Mulla on tänää studiolla treenit nii aattelin jos haluisit tulla mukaan" Tommi sanoo kun on saanut aamupalan syötyä. "Mä mielelläni tulisin mut mulla ei oo muita vaatteita ku tää hame ja huppari" Sanon ja pistän astiani tiskikoneeseen "Ei se haittaa mitää älä huoli jätkät ei oo pervoja" Tommi sanoo huvittuneena "No kai mä sitte voisin tulla" sanoin hymyillen.

Tommi puhuu puhelua jätkien kanssa ,odottaessa minulle tuli tylsää niin aloin tekemään mini lettejä Tommin hiuksiin. "Noni moro nähää kohta" Tommi sanoo "Vihdoin se puhelu loppu mulle tuliki jo tylsää" Sanon ja pusuttelen pitkin Tommin kasvoja "no joo mut Niko ja Joel ei tykänny että joku uus tulis meijjän treeneihin" Tommi sanoo "Hööh mut pääsenkö tulee studiolle" kysyn "Joo pääset" Tommi sanoo hymyillen. Pussaan Tommia ja nousen sitten pois tuon sylistä "Mä meen vaihtaa t-paitaan" Huikkaan ja menen Tommin vaatekaapille. Tommi tulee huoneeseen ja katsoo minua hetken ennenkun tulee auttamaan minua saamaan t-paidan.

"Tommi ulos mä vaihan" Sanon ja Tommi poistuu huoneesta sillä sekunnilla.  Vaihdan hupparista t-paitaan ja menen Tommin luokse "Miks ihmeessä sä omistat pelkästään mustaa vaatetta" Utelen tuolta "Koska musta sopii mulle enkä oo vaihtamassa toiseen väriin" Tommi sanoo ja pörröttää hiuksiani "Hei lopeta mun hiukset on nyt ihan sotkussa" tuskaisen ja tökkään Tommia kylkeen. Tommi käy hakemassa minulle harjan "Y/n istu johonki nii mä harjaan sun hiukset" Tommi sanoo ja menen sitten istumaan keittiön pöydän ääreen ja Tommi tulee taakseni ja alkaa harjata hiuksiani.

Aloin vaan jossain vaiheessa puhumaan Tommille kaikesta mitä on tapahtunut lapsuudessani ja lähiaikoina samalla kun tuo vain kuunteli ja harjasi hiuksiani. Kun Tommi sai hiukseni harjattua lähdimme eteiseen koska meidän piti lähteä studiolle. Vedin kengät jalkaan ja lähdin juosten ulos Tommin autolle, Tommi kävelee perässäni "Y/n me ei mennä mun autolla vaan me mennää Aleksin ja Ollin kyydillä" Tommi sanoo ja Osoittaa autoa "Ahaa"Sanoin ja menen autolle.

"Moi Olli ja Aleksi" Sanon iloisena kun menen takapenkille istumaan "Moi Y/n" Aleksi vastaa pirteänä. Olli ei vastannut minulle mitään mutta ei se toisaalta haittaa mitään, Tommi istuu viereeni. Minä ja Aleksi juttelemme koko matkan vähän kaikesta ja Tommi ja Olli ovat oikeastaan hiljaa koko matkan.

Kun pääsemme studiolle siellä olikin jo Niko,Joel ja Joonas. Menen hiljaa istumaan sohvalle ja Tommi istuu viereeni ja Aleksi toiselle puolelle minua ja Olli meni sitten istumaan Aleksin syliin. Olli ja Joonas lähti äänitys koppiin äänittämään bassoa ja kitaraa, joten huoneeseen jäi vaan minä,Tommi,Joel,Niko ja Aleksi he puhuvat keskenään kaikoista asia ei oikein kiinostanut minua joten menin Tommin syliin istumaan ja aloin letittämään tuon hiuksia.

Kun Joonas Ja Olli palaavat äänitys kopista on aika Joelin ja Nikon mennä. Istuimme täydessä hiljaisuudessa kukaan ei sanonut mitään se saattoi johtua siitä että olin paikalla niin päätin mennä keittiöön. Tommi nähtävästä lähti perääni koska tunnen pian tuon lämpimät kädet lantiollani. "Kulta miks lähit tuolt noin nopee" Tommi kysyy" Enh tiiä ei tuntunu siltä että kuulun joukkuun musta tuntuu siltä että jos en ois täällä teillä olis paljon kivempaa" sanon ja hyppään keittiön tasolle istumaan "Voi sua auttaisko joku" Tommi kysyy ja nojaa keittiö tasoon. "No miten sen ny sanois pusut ja suudelmat käy" sanon virnistäen ja kiedon jalkani Tommin ympärille. Tommi suutelee minua ja pitkään.

Meidän suudelan keskeytti se kun Niko tulee röminällä keittiöön "Tommi perkele oho anteeks ku keskeytin mut Tommi sun vuoro mennä rumpuihin äänittää" Niko sanoo katsoen meitä. Tommi pussaa minua poskelle ja lähtee sitten pois keittiöstä Niko perässään niin että jään keittiöön yksin.

Päätin vihdoin lähteä keittiöstä ja menin sohvalle Aleksin viereen istumaan, päätin sittenkin siirtyä koska Olli ja Aleksi vaihtoivat oikein kiihkeitä suudelmia joten en halunnut olla ihan siinä vieressä. "Olli ja Aleksi me tiietään että ootte yhessä ja kaikkee mut meidän vieras ei tykkää siitä kun pussailette just siinä niin olkaa yhtä kohteliaita kun Y/n ja Tommi ja siirtykää keittiöön pussailemaan" Joel sanoo ja selaa samalla puhelintaan, punastuin hieman ja yritin peittää kasvoni. Huomaan kun Olli ja Aleksi lähtevät keittiöön he näyttivät molemmat hieman vihaisilta Joelin takia.

Tommi palaa vihdoin äänityskopista  ja tulee minun viereeni istumaan ja melkein samaan aikaan Olli ja Aleksi palaavat takaisin "Mulla on ihan mahto idea lähetään baariin" Niko sanoo "Ei käy" kaikki sanoo oikeastaan samaan aikaan "Mitä miks" Niko kysyy ihmeissään "Koska ollaan oltu siellä nii usein jo" Joel sanoo. Haukottelen hiljaa "Tommi voijjaamme mennä kotiin tääl meni yllättävän kauan kello on muutenki jo yli yheksän" sanon hiljaa Tommi nyökkää vastaukseksi. "Olli ja Aleksi lähetää kotiin" Tommi sanoo ja nousee.

Sanon kaikille heipat kun olemme lähtemässä ja menin sitten ulos perässäni tuli Aleksi ja Olli, Tommilla kesti hetki ennenkun tuokin tuli autoon. Nojaan päätäni Tommin olkapäähän ja taisin matkalla nukahtaa koska herään siihen että minua kannetaan autosta ulos.

Menimme sisälle otin kenkäni pois ja juoksen makkariin. Riisun itseni silleen että minulla oli pelkkä Tommin musta t-paita ja menen sitten sänkyyn. Tommi tuli hieman perässäni makkariin vaihtaa itselleeni yö housut ja tulee sitten minun viereen makaamaan. Kiedon käteni tuon ympärille "Öitä rakas" sanon hiljaa "öitä mussukka" Tommi sanoo. Hetken maattuani tajusin että Tommi on jo nukahtanut ja nukahdan hetki sen jälkeen

(Helöy tota tätä tulee sillee joka toinen päivä koska mun pitää nukkua jne ja tää kirjotus menee yleensä aika myöhään nii joo)

vain sinun || Tommi Lalli x y/nWhere stories live. Discover now