Tommin pov
Y/n oli pistänyt minulle osotteen josta hakisin hänet, ehkä hän oli hankkinut uuden talon tai en tiedä mutta asiaan en kuitenkaan aijjo puuttua. Odottelen talon pihassa että Y/n ilmestyisi pihalle, hänella tuntui kestävän ikuisuus tai ehkä en vaan jaksa odottaa tuon tuloa.
Tähyilen auton ikkunasta ulos ja odotan että Y/n ilmestyisi paikalle.Aloin heti hymyilemään kun näin tuon hänellä oli kaunis sini valoinen kukka mekko joka todella sopi tuon kehon muotoon.
Y/n istui pelkääjän paikalle.Tuijjotamme hetken toisiamme kunnes Y/n pistää kätensä poskilleni ja alamme suutelemaan,Suudelma oli yksinkertaisesti täydellinen. Kuulemme koputuksen ikkunan takaa ja vetäydymme pois suudelmasta.
Y/n avaa auton ikkunan. "Moi Tommi ja y/n unohit sun kassin sisälle" Aino hymyilee ja ojentaa kassin ikkunasta. Huomaan miten Y/n punastuu "Joo kiitos ku toit" Y/n sanoo ja näyttää ihan tomaatilta.
"Muistakaa käyttää kortsua" Aino vinkkaa silmää "Joo joo äiti" Y/n pyöräyttää ja sulkee auton ikkunan ,Näämme kuinka Tuo juoksee hihittäen takaisin sisälle. "Anteeks Tommi Aino on vähä tommonen" Y/n katsoo minua ja on vieläkin ihan tomaatti "Joo ei mitää mut mennääns kattoo Jotai elokuvaa vai mennääks vaa puistoo" Kysyn. "mennää puistoon nukahan kuitenkin keskellä leffaa" Y/n sanoo, nyökkään vastaukseksi ja lähden ajamaan.
Pääsemme puistolle ja menemme istumaan syrjäiseen paikkaan mistä ei kulkenut paljoa ihmisiä. Istumma alas hengitän syvään ja alan puhumaan "Y/n mä todella tykkään susta ja rakastan sua ja haluisin olla sun kanssa jos et tunne samoin kyl mä ymmärrän ihan hyvin" Y/n katsoo minua ja alkaa hymyilemään "Tottakai mä tunnen samoin" Tuo sanoo ennenkun alamme suutelemaan.
Menemme viltille makaamaan ja katsomme toisiamme pitkään pelkässä hiljaisuudessa, kunnes kuulemme hirveää karjuntaa ja nousemme istumaan. "VITTU Y/N" näämme kun Y/n:nnän exsä tulee seisomaan eteemme "Ei ei tää ei oo sitä vaan ollaan ihan kavereita eks nii Tommi" Y/n katsoo minua pelko silmissään" Joo me ollaan vaa kavereita" yritän puhua mahdollisimman uskottavasti. "aijjaaa ja Y/n jos enään koskaan nään sut tän tyypin kanssa nii vittu sä lennät pihalle" Tuon exsä sanoo ja lähtee vain pois paikalta ette tiedä kuinka paljon halusin lyödä tuon exsää.
"Ehkä meijjän pitäis vaa mennä kotiin" Y/n sanoo ja katsoo minua sillä tavalla että meinaa ruveta itkemään. "Joo mennää vaa ootko varma että haluut mennä kotiis vai mennäänkö mun luo" kysäisen ja silitän tuon kättä peukalollani "Mun on pakko mennä kotiin tai oon muuten varmaa koditon koska toi mun exsä on vitun psyko ja aina kysyy missä oon ja mitä teen" Y/n sanoo ja katsoo kättään. "Voi sua mitä jos vaan sanot että meet Ainolle koska en todellakaan haluu että meet sen psykon luo" sanon
Päätimme lähteä minun luo ja Y/n sanoo vaan exsälleen että menee Ainolle toiseksi yöksi. Pääsimme kämpilleni joka oli vähän sekaisin mutta ei yhtä sekaisin kun Joelin kämppä koska se jos joku on sekaisin ei siis millään pahalla Jorille mutta se on vain totuus.
"Oho sulla on aika iso kämppä asutko jonkun kanssa"Tuo kysyy samalla kun tutkii asuntoani "En siis ihan yksikseni asun mutta mulla on vaa rummut mun siskon vanhassa huoneessa" Sanon hymyillen. "Sulla on sisko ihanaa" Y/n palaa luokseni. "Joo on se on kyl kiva tyyppi sun on pakko tavata se joskus" sanon ja menen olkkariin ja Y/n käveli perässäni.
Istuin sohvalle ja Y/n istui syliini osittain aloin hireromaan tuon jalkoja "Ai saatana" Y/n vingahtaa "oho anteeks ei ollu tarkotus satuttaa" Sanon ja päästän irti "Eiku ei sattunu mut oli vaa uutta" Y/n sanoo ja pussaa minua poskelle joka saa minut hymyilemään, päätin sitten jatkaa tuon jalkojen hieromista.
Hetken istuttuamme hiljaisuudessa "Pitäiskö meijjän kattoo jotai ja ootko muistanu syyä" Kysyn Y/n:nnältä "Joo voitaishan me jotai kattoo ja en oo syöny tänää mitään"Y/n sanoo "No sit sun pitää syyä"Totean. "Tota voijjaanko tilaa jotain koska en jaksa tehä ruokaa" Y/n sanoo "Miks sä tekisit ruuan kyl mä osaan kokkaa" sanon, Y/n vaan nyökkää eikä vastaa mitään
Päädyimme kuitenkin tilaamaan ruuan koska olimme laiskoja emmekä kumpikaan jaksanut tehdä ruoka. Odottellessa ruuan saapumista, Y/n istui hajareisin sylissän ja leikki hiuksillani se oli suloista. Kun ruokamme vihdoin saapuu Y/n kierähtää pois päältäni ja lähden hakemaan ruokia.
Vien ruokamme keittiöön ja pien Y/n ilmestyy sinne, hän painaa pienen pusun huulilleni ja hymyilee. "Kiitti ku tilasit ruokaa" Y/n sanoo ja istuu pöydän ääreen. Otan Y/n:nälle ja itselleni lautaset johon pistän molempiin kaksi palaa pitsaa.
Kun saimme syöty olimme molemmat ihan täynnä. Keräsin astiamme ja pistin ne tiskikoneeseen ,Y/n olikin jo kadonnut olo huoneeseen. Menen olo huoneeseen ja menen istumaan Y/n:nän viereen, Tuo kiipeää syliini hajareisin ja alamme suutelemaan intohimoisesti. Pistän käteni tuon lantiolle ja jatkoimme suutelua kunnes kuulin ovi kellon. Y/n katsoo minua ja nousee sitten sylistäni.
Menen avaamaan oven ja huomaan että koko loppu bändistä seisoi edessäni. "Tommii mitä miess" Joonas sanoo "Moro poro" Joel hymyilee. Y/n tulee olkkarista luokseni ja seisoo vaan takanani, tujjotan bändiä hetken aikaa ihan hiljaa. Aleksi työntää minut sivuun ja menee Y/n:nnän luokse "Moi oon Aleksi" Ale sanoi hymyillen. päästin sitten kaikki loputkin sisälle koska Aleksi nyt välttämättä halusi päästä sisälle.
Istuimme kaikki olkkarissa Olli ja Aleksi istui sylikkäin koska ei ollut muita istuma paikkoja, Joel istui minun ja Y/n:nnän vieressä Ja Nikoliina ja Porko istuu vierekkkäin. "Tota kuka tää sun kaveris on" Joel näköjään päätti rikkoa hiljaisuuden. Katson Y/n:nnää joka nyökkää "Tota tässä on mun tyttöystävä Y/n" sanon ja hymyilen hieman.
"MITÄH" Joonas huutaa "Porko elä huuda" sanon. Kaikki kyselee minulta ja Y/n:nältä kaikkea ja vastaamme niihin ihan totuuden mukaisesti. "Tota kauas aijjotte viipyä täällä ja miks ees alunperin tulitte tänne"kysäsen "Tota haluttiin tulla sanoo moi ja kyl me tästä kohta varmaa lähetäänki" Olli toteaa.
"Tota haluutteko kukaan pitsaa siel saattaa olla viel kolme palaa jäljellä" Sanon "MINÄ" kaikki pojista huus yhteen ääneen. "No ei voi muuta sanoo ku nopeet syö hitaat et kanttee juosta ja nopeesti sinne jääkaapille" Sanon ja sillä silmän räpäyksellä kaikki pojista on jo juoksemassa keittiöön. Y/n naurahtaa ja pussaa minua "On sun kaverit kyllä hassuja" Y/n sanoo hymyillen ja kuulemme riitelyä keittiöstä ja alamme nauramaan.
Vihdoin varmaan viidentoista minuutin jälkeen pojat palasivat keittiöstä Joel ja Olli jäivät ilma pitsa palaa he vaikuttivat surullisilta toisin kun Niko,Joonas ja Aleksi.
Pojat saivat pitsansa syötyä ja alkavat sitten valua yksi kerrallaan pihalle. Y/n nojaa olkapäähäni ja on jo puoliksi unessa, Silittelen tuon selkää hymyillen. Porko oli viimeinen joka lähti ja pamautti oven perässään kiinni. Y/n hätkähtää hereille ja katsoo minua "Mua väsyttää voidaamme mennä nukkumaan" Y/n sanoo ja haukottelee. "Joo siis mennää vaa voit lainaa multa sit mustaa t-paitaa yöks jos sulla ois mukavampi nukkua sillon" Sanon ja pussaan tuon otsaa "Joo se käy mut voiks kantaa mut en jaksa kävellä" Y/n painaa päänsä olkapäätäni vasten ja nukahtaa siihen paikkaan.
Kannan Y/n:nän makkariin ja herätän tuon vielä hetkeksi että tuo saisi vaihdettua vaatteet, poistuin tietenkin paikalta koska en halunnut että Y/n:nnäää ahdistaisi yhtään. Palaan hetken päästä huoneeseen ja Y/n oli nukahtanut ja nukkuu kuin tukki itse vaihdoin mukavempiin yö housuihin ja menen sitten Y/n:nän viereen ja vedin tuon lusikkaan ja aloin sitten itsekkin nukkumaan.
YOU ARE READING
vain sinun || Tommi Lalli x y/n
Romance!¡varotukset!¡ -raakaa kielen käyttöä -seksuaalista sisältöä -viiltelyä