3.

24 3 2
                                    


Y/n pov

Herään aamulla aikaisin siihen, eksäni ravistelee minut hereille "Vitun huora kuka vittu se jätkä oli joka toi sulle sen kassin häh?! Ootko löytäny jo uuden mitä helvettiä" hän huutaa täysiä naamaani "vittu Kimi rauhotu nyt en ees tiiä sitä jätkää yhtää paremmin se vaa pelasti mut hukkkumiselta ja mun pitää lähtee kun mulla on vähä kiire" sanon rahallisena ja työnnän Kimin pois päältäni ja nousen.

Noustuani tunnen kovan nyrkin lyönnin keskellä selkääni. "MITÄ HELVETTIÄ" huudan kivusta "minne vittun sä luulet meneväs" Kimi sanoo ja työntää minut seinään. "vitun psyko päästä irti" yritän rimpuilla pois tuon otteesta, harmi kyllä Kimi on minua pidempi ja vahvempi. Hän alkaa suudella minua kiihkeästi, vihasin sitä yli kaiken ja varsinkin Kimiä "Vittu lopeta jo ja päästä irti" huudan ja potkaisen tuota. Juoksen vessaan ja lukitsen oven perässäni hengitän raskaasti ja päässäni vain pyörii.

Vessassa hetken rauhotuttuani alan pukea kunnon vaatteita. "Y/n rakas sä et voi olla ikuisuutta siellä vessassa" Kimi kuikuilee vessan oven takana "VITTUUKO SÄ HALUUT MULTA SAATANAN PSYKO VOISITKO VAAN PÄÄSTÄ MUSTA YLI JO VIHAAN SUA YLIKAIKEN" Huudan vessasta ja alan meikkaamaan.

Kuulen kun Kimi lähtee vessan oven takaa joten voin siis poistua vessasta. Astuessani ulos vessasta katson ympärilleni, koska Kimi on arvaamaton hyvä että jätin hänet ei ollut hyvä poikaystävä tämä.

Juoksen makkariin ja otan puhelimen ja avaimen. Istun hetkeksi sängylle ja katson kelloa, huokaan syvään ja menen eteiseen. Vedän kenkiä jalkaan  ,kun kuulen nuo tutut askeleet ja käännyn ympäri. Kimi lyö minua suoraan poskelle . "Vittu sä oot psyko miten ikinä pystyinkää olla sun kaa? mä lähen" Sanon itkuisena ja astun ovesta ulos

Juoksen työ paikalleni koska en tosiaan halua myöhästyä .Minulla on muutenkin Ainon kanssa samaan aikaan työvuoro niin mukava nähdä häntäkin.

Vaihdan työ asuuni ja menen sitten kassalle, koska minua ei tarvittu keittiössä. Nojailen Tiskiin ja odottelen ,että joku tulisi. Kuulen kellon kilinän ja nostan katseeni ja ihme kumma se oli Tommi.

"Moi y/n"Tommi sanoo lemeästi hymyillen "Moi Tommi tuleeko sulle sama ku viimeks?" Kysyn ja yritän hymyillä mutta poskeeni sattuu jos hymyilen. "Joo se käy ja mun nimenhän sä tiiätki jo" Tommi kaivaa lompakkoaan "Joo ja se olis 4,50" naputtelen hinnan ja ojennan Kortinlukian. Tommi maksaa ja ojennan tuolle kahvin ja kuitin "Kiitos" Tommi hymyilee ja menee istumaan johonkin sivupöytään.

Vihdoin työvuoroni loputtua menen vaihtamaan pois työ astustani .Olen ihmeissäni koska en ole nähnyt Ainoa koko päivänä ,meillä piti olla tänään sama työvuoro mutta en nähnyt häntä, Mutta ainakin yksi hyvä asia tästä päivästä on se että pääsen näkemään Tommia.

Lähden takaisin kotiin,koska minun pitää käydä suihkussa ja vaihtaa sopivammat vaatteet, että voisin näyttäytyä julkisella paikalla. Olisi ihan hirveää jos näyttäisin luola peikolta.

Pääsen kotiin hieman epäröiden menen sisälle toivon niin ettei Kimi ole kotona "Haloo?" Huudan eikä vastausta kuulu. Suljen oven perässäni ja menen suoraan käymään suihkussa.

Suihkusta tullessani kuulen, kun ovi pamahtaa kiinni pelästyn hieman ja juoksen makkariin "Kimi älä tuu makkariin mä vaihdan vaateita okei" huudan makkarista. "joo en tuu" Kimi sanoo. Olin hieman hämmästynyt miten Kimi oli niin tyyni ,kun aamullaa hän oli ihan seko.

Kun saan vaatteet päälle katson itseäni peilistä minulla oli kaunis sininen mekko. Menen takaisin vessaan kuivailemaan hiuksiani. Katson poskeani joka punottaa yhä hieman Kimin lyönnistä. Koitan peittää jäljen mahdollisimman hyvin meikillä, koska en halua huolestuttaa ketään.

Kun saan vihdoin meikin tehtyä ja hiukset laitettua menen eteiseen Kimi kävelee minun perässä sinne. " Minne oot menossa kun pukeuduit noin kauniisti ja hiuksetkin laitettu" Kimi kysyy "ihan Ainon kanssa elokuviin" valehtelen, koska jos olisin sanonut meneväni Tommin kanssa Kimi olisi kilahtanut ja tehnyt minulle jotain.

En sano mitään, otan kassini ja lähden ulos. Kaivan kassistani puhelimen ja soitan Tommille joka vastaa melkein heti. "Moi y/n miten menee" Tommi sanoo "Moi aattelin että jos tulisit hakee koska mulla kestää aika kauan täältä sinne elokuvateatteriin" sanon." Voin tulla hakee olin muutenkin menossa autolla sinne" Tommi vastaa "kiitos ja tuu äkkiä koska meijjän elokuva alkaa kohta" sanon hieman hoputtaen. Tommi sanoo moikat ja lopettaa puhelun.

Odottelen hetken talon edessä kunnes huomaan Tommin jo ilmestyvän autonsa kanssa pihaani. Menen autolle ja avaan auton oven "Moi Tommi" sanon iloisena ja istun autoon. "Moi y/n kiva taas nähä ja toi mekko todella sopii sulle" Tommi hymyilee hennosti "Voi kiitos" sanon ja punastun hieman mutta sitä ei nää kaiken meikin alta.

Ajamme täydessä hiljaisuudessa elokuvateatteriin, koska ei puheen aihetta lötynyt. Katselen ikkunasta ulos siellä oli kaunis auringon lasku ja jotenkin minua vaan hymyilytti koko aika. Aina välillä katsahdan Tommia, hän näytti hyvin keskittyneeltä ajamisen joten sain hyvin katsottua häntä ilman että tuo huomaisi asiaa kunnolla.

vihdoin päästyämme elokuvateatterille nousen autosta ja suljen auton oven hellästi toisin kun Tommi joka vaan huolettomasti paukauttaa auton oven kiinni. Katsoin Tommia vähän ihmeissäni, tuo huomaa katseeni "nii?" Tommi sanoo kysyvästi "e ei mitää"änkytän. Tommi nyökkää vastaukseksi ja menee elokuvateatteriin. Kävelen Tommin perässä ja katselen uteliaana ympärilleni sillä en ole koskaan käynyt näin isossa elokuvateatterissa.

"Haluutko poppareita y/n?"Tommi kysäisee, katson häntä ja nyökkään. "mä voin kyl maksaa mun omat popparit ei sun tartte maksaa" sanon hiljaa "Ei sun tartte mä tarjoon kyl ihan mielelläni" Tommi sanoo hymyillen. Annan vain Tommin maksaa koska en halunnut haastaa riitaa tuon kanssa.

Eväät ostettuamme menemme salin eteen odottamaan, että pääsemme elokuvaan. Vihdoin saliin päästyämme istumme alas ja venailemme että elokuva alkaisi nojailen Tommiin. Hän ei taitanut välittää siitä että nojailen häneen. Ennenkun elokuvan oli edes ehtinyt alkaa nukahdan Tommiin nojaten.

vain sinun || Tommi Lalli x y/nWhere stories live. Discover now