13

26 2 4
                                    

Y/n pov.moi lapset tässä on taas vähä hardcore sisältöä

Herään aamulla ja minulla oli ihan hirveän kylmä ,koska Tommi ei ollut lämmittämässä minua. Hetkisen maattuani sängyssä päädyn nousemaan, menen ensin Olo huoneeseen tarkistamaan että onko Minea oksentanut kertaakaan yöllä ja onnekkseni ei ollut. Katson Tommia ja Mineaa joka on siirtynyt nukkumaan tuon kainaloon yön aikana ja ovathan he nyt lutuisia.

Päätän juoda nopeasti aamukahvin ja lähteä sitten aamulenkille koska ei ole lenkeillä tullut käytyä pitkään aikaan. Puen päälleni oman t-paitani ja legginsit ja ainoat mitkä olivat puhtaita tai eivät olleet rikki olivat ne jotka korostivat persettäni epä mukavan paljon. Pistän hiukseni nutturalle, puhelimen taskuun ja lähden ovesta ulos.

Juoksen normi lenkkini eli kaksi Kilometriä ja matka meni aika nopeasti kuunnellessa musiikkia, vain pari juoppoa yritti iskeä minua tai katsoi minua oudosti joten lenkki meni ihan hyvin. Kun pääsen kotiin menen mahdollisimman hiljaa sisälle jotta en herättäisi ketään jos joku nukkuikin.

Menen käymään suihkussa jotta en haisisi ihan hirveältä. Kun menen suihkun jälkeen pukemaan tunnen keskellä pukemistani Tommin kädet lantiollani "Huomenta rakas" Tommi kuiskaa samalla kun painaa pieniä pusuja kaulalleni joka saa minulle perhosia vatsaani. "Huomenta kulta" Sanon kuiskaten. Tommi päästää minusta irti ja istahtaa sängylle, puen loppuun ja menemme sitten Tommin kanssa keittiöön.

Istuskelemme keittiössä ja juttelemme kunne kuulemme kun oveen koputetaan. Menemme ovelle ja oven takana seisoikin Olli ja Aleksi ja molemmilla kaulat täynnä fritsuja, yritän olla nauramatta asialle koska kaikillahan fritsuja saa olla mutta heillä on tainnut mennä vähän intesiivisemmin viimeset pari yötä.

Katson Ollia ja Aleksia hetken vuorotellen" Moi Allu ja Ollu" Sanon rikkoakseni hiljaisuuden "Moi" Aleksi sanoo iloisen kuuloisena "Moi Y/n ja Tompza"Olli sanoo normaalin väsyneen kuuloisena. "Tota Minea nukkuu yhä nii tulkaa peremälle ja juokaa meijjän kaa aamukahvit" Tommi ehdottaa, Olli ja Aleksi nyökkäävät ja tulevat sisälle.

Menemme kaikki keittiöön ja Tommi alkaa keittämään kahvia kaikille. Istun hiljaa pöydän ääressä ja luen uutisia eipä sielläkään mitään ihmeellistä. Minea juoksee jossain vaiheessa keittiöön ja tulee suoraan minun luokseni, nostan tuon syliini istumaan " Sä ja minea tuutte näköjään hyvin toimeen" Aleksi hymyilee "Joo tullaahan me ihana lapsi tää kyllä on" Sanon ja letitän minean tukkaa.

Tommi saa kahvin keitettyä ja kaataa sitä neljään muumimukiin. Tommi tuo kaikille kupin kahvia ja maito purkin. "Ainii mun pitäis maksaa teille tästäki" Aleksi muistaa ja kaivaa puhelimensa "Ei sun paljoo tartte maksaa ku ne hellokitty laastarit kelpaa ihan hyvin" Tommi toteaa, Aleksi vain pyöräyttää silmiään.

Kun saamme kahvimme juotua pistän astiat tiskikoneeseen "Tota Tommi sulla on ny sun sähköpostissa hotelliin varattu huone yhelle yölle ja kans ravintolaan joka on siinä samassa hotellissa ja varattu aika vielä hierontaa koska te tosiaan ansaitsette sen kaiken" Aleksi sanoo Tommille pitäen Mineaa sylissään "No kiitos Ale mut pakko sanoo toi saatto olla ehkä vähän liikaa" Tommi sanoo ja mutisee vielä jotain siihen perään. Menen noiden luokse ja halaan Tommia hellästi takaa päin.

Olli, Aleksi ja Minea olivat lähtemässä eteisessä ja minä olin pakkaamassa tätä iltaa varten ja vaihtamassa vaatteita, kun olen saanut kaiken tehtyä menen eteiseen sanomaan vielä noille heipat ennenkun he lähtevät.

Kun Aleksi,Olli ja Minea lähtevät menen sohvalle löhöhämään ja Tommi tulee viereeni. Kiipeän Tommin syliin hajareisin ja tuo alkaa silittelemään kylkiäni "No komistus mihis aikaan lähetään sinne hotelliin" Kysyn Tommilta flirttailevalla äänellä"No itsees voitais lähtee noin puolen tunnin päästä koska sit päästäis sinne hotelli huoneeseenkin" Tommi toteaa. Kierähdän pois tommin päältä ja menen makuulteni.

Tommi alkaa säätämään jotain tavaroidensa kanssa, en tosin kiinnittänyt paljoa huomiota että mitä tuo pakkasi koska olin puoli unessa. Taisin nukahtaa hetkeksi aikaa koska tunsin Tommin silittävän minua. "Y/n rakas voitais kohta alkaa lähtee" Tommi sanoo minua hellästi silittäen "mmh joo mennää" Sanon ja nousen.

Haen tavarani makkarista ja suuntaan sitten eteiseen, kyyristyn pistämään kenkiä ja tunnen kun Tommi läpsäisee persettäni. "Hei ei oo hauskaa" Sanon ns.vihaisena "No onhan ja sullahan on ihan täydellinen perse" Tommi sanoo huvittuneena "Jahas mut mennää jo" Sanon juoksiessa autolle.

Lähdemme ajamaan hotellille ja automatka meni nopeasti kun lauloi ainakun tuli joku laulu radiosta jonka tiesin.

Kun pääsemme hotellille se oli hieno viiden tähden hotelli "Miten"Kysyn ihmeissäni "No Aleksi on kultalusikka perseessä syntyny ja se on muutenki saanu Dj urasta ihan saatanasti rahaa" Tommi vastaa huvittuneena pyöräytän silmiäni huvittuneena ja menemme sitten sisälle.

Menemme hotellin tiskille ja näytämme varausta, Hotellin työn tekiä katsoi minua ja Tommia vuorotellen ja alkaa hymyilemään oudosti. Hotellin työn tekiä selittää jotain ystävälleen ranskaksi joka oli aika outoa koska olimmehan suomessa mutta en kiinnittänyt paljoa asiaan huomiota.

"Elikkä viides kerros ja huoneen numero on 232 ja tässä on sinne avain jolla pääsette sisälle ja teillä on myös varattuna hieronta ja päivällinen tälle päivälle" Hotellin työn tekiä selittää ja ojentaa meille avaimet, kiitämme ja lähdemme sitten hissille. Tutkailen avainta ja sen mukana tullutta lappua "oho mitä täähän on maksanu ihan saatanasti" sanon ja katson Tommia hieman järkyttyneenä "Joo nii varmaa onki mut jos Ale sano että ansaittiin tää nii sillon ansaittiin" Tommi toteaa.

Menemme hissiin ja painamme hissin nappia oikeaan kerrokseen, pysähdymme ensin neljänteen kerrokseen jossa hissiin astuu ihmisiä joilla oli Blind channelin merchiä. Nuo katsoo Tommia hetken ihan ihmeissään ja kääntää katseensa minuun toinen noista katsoi minua ihan vinoon ja toinen hymyili minulle.

Jäämme vihdoin viidennessä kerrokksessa matka tuntui kestävän ikuisuuden. Lähden kassieni kanssa juoksien etsimään huonettamme. Pysähdyn huoneen 232 eteen ja Tommi tuli persässäni ja avasi meille oven. Potkaisen kengät pois jalastani ja tiputan tavarani lattialle "wau miten tää on näin luksus katto kruunu ja muuta" Sanon ihan ihmeissäni ja katson ympäri huonetta "No Allu tietää parhaimmat hotellit koko suomessa" Tommi toteaa ja laskee tavaransa maahan.

Käyn Hotelli huoneen joka ikisen huoneen läpi tutkisellen mitä kaikkea siellä on, kun vihdoin palaan Tommin luokse tuo on vain koko aika istunut sängyllä joka oli aivan massiivinen. "Tommi rakas mitäs me tehtäis nytte ku meillä on vasta tunnin päästä se päivällinen" Kysyn ja menen Tommin syliin istumaan hajareisin "No aattelin et voitais tehä jotai kivaa" Tommi sanoo selvästi viettelevästi "Jaa sellasta sitte" Virnistän ja suutelen Tommia intohimoisesti.

Suutelemme hyvin hyvin pitkään kunnes Tommi siirtyy kaulalleni joka saa minut huokaisemaan. Tommi avaa hupparini vetskaria ja samalla menee alemmas ja alemmas vain kaulaani ja päätyy sitten jotenkin aivan rintsikoideni rajalle. Vedän Tommilta paidan pois ja tuo availee rintsikoitani ja tottakai autan tuota. Tommi vilkaisee minua ja alkaa sitten suutelemaan ja jättämään jälkiä rinnoilleni. Alan availemaan Tommin vyötä ja housuja.

(MOI POOKIEWOOKIES tota koska olen hyvin ärsyttvä nii jätän tän bitchassin ny tähän et love ya'll mut anygays tätä tulee kyl lisää huomenna ehkä jopa)

vain sinun || Tommi Lalli x y/nWhere stories live. Discover now