7.Bölüm

477 28 2
                                    

Hatırlatma
Sonra gözlerini tekrar açtı ve bana baktı. 
Bir felaket geliyordu hade bakalım helvamı çikolatalı istiyorum. Duru telefonumu halleder zaten.

Allah rahmet eylesin

Şuan hastaneye gidiyorduk yani girayin yanına.

"Ya bakın hadi seni anladım Deniz daha önce de karıştın kavgaya Defne sen niye karışıyorsun abicim" dedi of hep bunu söyleyip duruyor. Şuan arabada Ben, Deniz, Arda ve Duru vardık.

"Bak abi bey valla bize hakaret ettiler." Diye yalakalık yapan duruya hayretler içinde baktım. Oda bana sadece omuz silkti.

"Durucum yanındaki arkadaşa da şöyle öz abisiyim ama 1 haftadır bana abi demiyor " demesi ile şaşkın bakışlarım ona döndü ama kaşımın yarıldığını unuttuğum için hafifçe inledim. Kartalın bakışları anında bana döndü sonra arda sonra ise Deniz bana döndü.

Noluyor lan

Bende bilmiyorum.

"Hayırdır kardeş " diyip göz kirptim.

"Bir şey oldu sandık " diyen denize Tamam anlamında kafamı salladım.

Bir 3-4 dakika sonra ise hastaneye gelmiş Güney abimin gelmesini bekliyorduk. Katıp tipli ise bana iki de bir iyi misin diye soruyordu.

"Katil tipli ay pardon Kartal beycigim bir susarmisin iyiyim ben sadece Kaşım yarildi, dudağım patladı çok abartıyorsun" demem ile kaşlarını çattı.

"Sen bunu abarttigimimi düşünüyorsun kızım halini görsen keske kavgaya girmeseydim dersin." Dedi bende elimi bosver anlamında salladım oradan da Duru atladi.

"Kartal bey abiciğim biz Defne ile herhafta kavgaya karışır nezarethaneden çıkamazdık o yüzden önemsemiyor " adlı açıklamasını yapınca ona bakıp sen bittin adlı bakışımı attim o ise yine omuz silkti.

Beni onlara anlatıyordu ve ben bunu istemiyordum. Sonuçta daha 1 hafta geçirmiştim onlarla.

Karşımda oturan Deniz ise Duruya bakiyordum. Ship damarım tuttu.

DENDUR

DENDUR

EN BUYUK SHIP DENDUR AY kendimi kaptırdım.

Deniz ona baktığımı anladığında bakışları bana döndü. Bende hemen kafamı çevirdim.

Şimdi ne bakiyorsun adlı konuşmasını çekemeyecegim için çektim bakışlarımı yoksa ben ve geri adım atmak.

Korktum demiyorda.

Korkmadım gotum yemiyor sad-

İkisi aynı şey of tamam korkuyormuşum birazcık

-cık eki fazla

Defol

Tekrar önüme döndüğümde Duru ve Deniz birbirine bakiyordu.

Of sonrada neden shipliyorsun diyorlar.

Dimi

Arda yanıma gelip oturdu.

"Iyimisin" demesi ile kafamı ona çevirdim başımı evet anlamında salladım.

Bu velet neden yanıma geldi çok merak ettim şuan.

"Ben sana bir şey söyleyeceğim " demesi ile daha da meraklandim.

"Beni affedermsiin" diyip köpek yavrusu bakışlarını attı.

Yapma Yapma Dayanamayız

"Nedne barışmak istiyorsun daha ilk günler yüzüme bakmıyordun hatta bu sabah bile yüzüme bakmıyordun. " demiştim. Haklıyım

Gerçek Ailem •Defne Mınel•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin