9.Bölüm

401 28 5
                                    

Merhaba bu bölümün yarısını Giraydan okuyacaksınız. Öpüldünüzz.

Giraydan

"Kusura bakmayın yada bakın Umurumda değil size de meraklı değilim merak etmeyin gidiyorum zaten " diyip evden çıkan Defne ile herkes şok olmuş bir şekilde bir birlerine bakiyordu.

Uğurun kız kardeşi eskiden kardeşimiz olan Ahsen yüzünden olmuştu.

"Defne bilmiyordu senin bir kardesin olduğunu ve bunu bilmeden söyledi ona nefret beslemeyin " demem ile  Efe atladi.

"Oda onun gibi geceleri dışarı çıkıyor baksana neden onu savunuyorsun.

"Onu sinirlendirdiniz oda benim gibi sinir hastası evet benimki gibi sık sık olmuyor ama oda sinir hastası ve şuan dışarı da onda bu hastalık nasıl oluyor bilmiyorum. Kriz mi geçiriyor yoksa kendi canına mı zarar veriyor bilmiyorum ve sizin yüzünüzden başına bir şey gelirse hepinizi yakarım " diyen Kartal abime baktım.

Aslana bak be ne güzel kardeşini koruyor dimi  .

Evet o hepimizden çok defneyi seviyor ve değer veriyor sadece bunu göstermek istemiyor .

"Neden o gittikten sonra onu savunuyorsun Kartal gitti işte sizden bırak ne hali varsa görsün gebersin Umurumda ol-" Erayın sözünü kesen Kartal abim tarafından ona atılan yumruktu.

"Ben onu bir daha kaybetmeyecegim eray bunu o aklına sok " Abim gerçekten sinirliydi. Sakin olması gerekiyordu çünkü o sinir hastasiydi ve gerçekten kendine de çevresine de zaraf verebilirdi.

"Kartal haklı bulun bana torunumu onu kaybetmeyecegiz tekrardan " diyen dedeme gülümsedim .

Defne olsa seni sevdim tontis derdi. Ama  Defne yoktu.

Bende telefonu mu alıp defneyi arıyordum.  Annem çok fena olmuştu. Yengemler onu hava alsın diye dışarı çıkarmıştı babamlarise oturup bize bakiyordu.

"Deniz defnenin arkadaşını ara " dedi Kartal abim evet adı neydi duruydu galiba Defneyle baya yakınlardı. Bu 10 metre öteden bile belli oluyordu. Şuan evde Kuzey yoktu buyuk ihtimal ile oda çok üzülecekti Defneyi oda seviyor ama sadece alışmaya calisiyordu.

"Alo Duru Defne yokta nerede olabilir. "

Telefonda cızırtı sesleri geliyordu büyük ihtimal ile oda yatıyordu.

"Ne oldu da ortadan kayboldu. Biri laf mi etti."

Neden bu kadar iyi tanıyordu onu anlamış değilim.

"Evet " dedi sadece deniz

"Ne dediler" Neyi sorguluyor du.

"Ne önemi var " dedi Deniz

Durunun derin bir nefes aldığını duydum.

"Bak Defne sinir hastası onu etkileyecek şeyler var bana yardımcı ol ve ona ne dediklerini söyle "

Ben ise hala kendi telefonumdan defneyi arıyordum acmiyordu.

"Orospu iması yapıldı." Deid Deniz nedne bu kadar rahat söyledi bende bilmiyorum.

"Başka bir şey dediler mi"

"Hayır sadece ima edip göz devirdiler başka bir şey yok" Deyince duruda birden patladı.

"Bok başka bir şey yok gerizekali iyi halt yediniz kapat şunu he birde defneyi aramayı bırakın daha da sinir etmeyin gelirse gelecektir zaten." Diyerek telefonu kapatti.

Gerçek Ailem •Defne Mınel•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin