Hatırlatma
Kendime gelmeye çalıştım vay arkadaş bakalım Mardin' de beni neler bekliyor.
Şuan mardindeydik hatta konağın önünde yanımda girayla beraber dikiliyordum.
4 abi 1 ikiz ve 1 kardeşim vardi evde ve hepsi erkek hatta tek kız bendim.
Giray biraz tedirgin olduğumu düşünmüştü galiba elini sırtıma koyup beni yürütmeye başladı.
Oha konağa bak amk çok büyük
Şey cavidan 7 çocuk yapmış kadın yani kendilerini sayarsak 9 kişi bir evde yasayacak sence büyük olması normal değil mi?
Haklısın
İkinci adım haklı benim
Hayır Minel
Komik değildi.
Ceylin hanımlar eve girmişti bile girayda beni eve sokmuştu. Evde bana bakan 4 çift göz vardi ve bunlardan 3 çift göz bana nefretle bakiyor.
Ay hapsamlar sizinlede uğraşamayacagim yani inşallah sizde benimle ugrasmazsiniz
Bakışları pek öyle demiyor ama sen bilirsin
Haklısın.
Ceylin hanım hemen önümdeki 4 kişiyi tanıtmaya başladı.
"Kızım bak bu en buyuk 3. Abin Kuzey kendisi Mimar"
Kuzey dedigi cocuga baktım oda bana bakiyordu hafif baş Selamı verdim oda aynı şekilde karşılık verdi. Bu sırada ceylin hanım hala tanıtmaya devam ediyordu.
"Buda 4. Abin Kaan oda Kuzey abinle beraber çalışıyor "
Kaana bakınca oda bana bakiyoru ama kuzeyin ki gibi boş değil nefretle bakiyordu.
Hapsam sen kim bana nefretle bakmak kim ama neysek hanımhanımcik bir kız olduğum için onada baş selamı verdim ama o gözlerini devirdi.
Bana bana göz devirdi yolarım ben bunun saçlarını
Yol kız ben arkandayım
Gaza getirme cavidan
Ceylin hanım hala anlatıyordu.
"Buda ikizin Deniz"
Cocuga bakınca bir daha bakası geliyordu insanın bu arada ikizim diye söylemiyorum (!) Çocuk taş yani alan yaşadı .
"O benim ikizim değil anne "
Valla ikizden yana yüzümüz güler diyordum da demeseydim daha iyi gibiydi
Gibiyi at cavidan oğlum ne bu şiddet celal ben bunların anasını babasını mi öldürdüm acaba.
Onların anası babası seninde anan baban biraz mantıksız oldu
Doğru
"Bak çocuk bende isteyerek gelmedim bu katil tipli getirdi beni yoksa ben istanbulda hayatıma devam ediyordum.
Bir tek hayatı değişen sen değilsin "Katil tipli bana bakiyordu kasları çatık bir şekilde bundan sonra ona katil tipli diyecektim tabii ki içimden biraz korkuyor olabilirim
Biraz
Evren kadar fln işte ya
Azıcıkmıs canım
Bu sefer adını bilmediğim ama yüzüne bakınca benden küçük olduğu belli olan çocuk konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem •Defne Mınel•
Genç Kız EdebiyatıKlasik bir Gerçek ailem kurgusudur ama en güzelleriyle:) 17 Yil hayati zehir olan Defne evlerine gelen yabancilarin onun hayatıni değiştirebileceğini kim bilebilirdi ki? Tek çocuk olan Defne birden 7 Erkegin icine duşmustu.Defne Mınel Akçıl pardon y...