8.Bölüm

432 24 0
                                    

Baslıyoruzz Oy ve Yorum yapmayı unutmayın. Öpüldünüzz

Hatırlatma
Korhanlarin yanında çok gülüyorum umarım 'çok gülen çok aglar ' sözü korhanlar içinde geçerli değildir.

Şuan arabadaydik. Duruyu havaalanina bırakmış eve gidiyorduk. Duru bugun tatile gidecekti .Arabada Ben, Arda, Deniz, Kartal, Giray vardi. Ara sıra hepsinin bakışı bana değiyordu.

Araba çok sessizdi.

Niye bize bakıp duruyorlar acaba

Bilmem sorsak mi

Çok bile bekledik.

Doğru ben bu merakla çok bile beklemiştim.

"Niye bana bakıp duruyorsunuz Korhan family" demem ile Katil bey amca disinda hepsinin bakışları bana dönmüştü.

Ya valla bıktım vallahi billahi bıktım yani ne bana bakıp duruyorsunuz ağlayacağım şimdi.

Salaklaşma Minel

Peki bir dakika ya senin bana peki demen gerekiyordu roller karıştı.

Doğru.

Doğru Off git be kafam karıştı.

"Ya of kimse söylemiyor ben söyleyeceğim " Aradnin konuşması ile daha da meraklandim.

"Ya bizim Akrabalar geliyor seni görmeye sadece baba tarafı geliyor 3 amcam 2 halam var."

Efenim şimdi benim 3 amcam 2 halam vardi hepsininin en az 3 cocugu olsa bizimkiler malum ortada 7 çocuk vardı.

Konuyu değiştirme

Bir dakika dur hepsinin en az 3 cocugu olsa 3+3+3+3+3=15 kuzen demek oluyo- bir dakika ney ney 15 kuzen mi oha benim eski ailede 4 kuzenim vardi toplam.

Ay bir de en az diyorsun en fazla olursa

Bir dakika hemen hesaplıyorum. Şimdi en fazla 7 tanedir.

7+7+7+7+7=35 tane kuzen demek oluyo- Oha oha oha hayır kesinlikle hayır olamaz .

Bence de olamaz imkansız eğer öyle bir şey varsa kaçıyoruz

Tamam kaçıyoruz da eve gidersek kacamayiz .

Salak sorsana

Ay arabada onlar da vardj dimi ben unuttum onları.

"Kız gitti Minel abicim iyimisin acep- Ay bu benim kafamı karıştırdı. Minel iyi misin abicim cevap versene kızım " diyen Girayla kendime geldim.

"Kaç kuzen var " Hepsi rahatlamış bir ifadeyle bana baktı katil bey amca disinda o bana sırıtarak bakiyordu.

"Of kızım bende bir şey oldu sandım. Akif amcamin 3 cocugu Serkan amcamin 4 cocugu Hakan amcamin 3 cocugu Emel halamin 4 Nurgul halamin ise 4 cocugu var. Bu siralama da dogmadilar merak etme " diyen Deniz ile göz göze geldik.

Peki tamam rahatla 35 tane yok en azından

Haklısın

"Hadi geldik inin arabadan " Kartalın söylemesi ile hemen arabadan indim.

Benden sonra Girayaskim sonra Deniz ve Arda indi.

Gurayaskim hemen yanıma geldi. Kolunu omzuma atıp beraber yürümeye başladık.

"Hadi çok beklemeyelim " Giraya baktım of en fazla ne olabilir ki dimi Cafer ses ver

Gerçek Ailem •Defne Mınel•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin