12.Bölum

414 35 10
                                    

Hatırlatma

Sakın ol güzelim ben halled-" sözünü benim ona attığım dirsek böldü. Girayin inlemesi ile bütün gözler atadan bana döndü. Hızlı adımlarla atanın önüne durup ona bir yumrukta ben cakmistim.

İşte kavga şimdi başlıyordu.

Şuan herkes oturmuş bana bakiyordu bende sakın bir şekilde koltukta yayılmış bir şekilde oturuyordum.

"Senden hiç beklemezdim De-" Bunj diyen Nurgul halaydı.

"Defne değil Minel " demem ile Ata histerik bir kahkaha attı.

Akıllanmamamıs bu keşke sadece 4 tane yumruk atıp 4-5  defa da tekmelemekten fazlasını yapsaydın.

Şuan bende bunu düşünüyorum keşke yapsaydım. Pişman olduğum tek nokta keşke biraz daha yumruk atıp sinirimi tam olarak atabilseydim.

Keşke.

"Ayrica benden neyi beklemiyordunuz nurgul hanım yeğeninizin bana dediklerinin duydunuz benden buna sessiz kalmami beklemeyin." Demem ile nurgul hanım kızardı ne dedim amk yeter artık gerçekten.

"Bana ne hadle hesap sorarsın sen diyip yerinden kalkıp yanıma doğru adimladi.
Kutayda onunla beraber yanıma geldi. Kutayin yanıma gelmesi halasını sakinleştirmekti.

"Sana diyorum bana ne hadle hesap sorarsın " diyen nurgul hanıma baktım. İfadesizdim.

"Hadsiz sana ne diyorlarsa haklılar sen erkeklerin içinden gelmişsin aynı o kız gibi davranıyorsun."

Hoppa buna ne oluyor ya. Bende onun gibi ayağa kalktım karşısına dikildm.

"Haddini aşma nurgul sana ne oluyor ayrıca otur oturduğun yere" diyen cihan beye baktım.

Kusura bakma ceylin mommy favorim

Sağol anlamamıştım.

"Sen karışma " Civan beye bağıran nurgul hanıma baktım.

Bu bizi çiğ çiğ yer

Haklısın.

"Hey ne oluyor size ne diye birden böyle davranmaya başlıyorsunuz anlamadi-" sozumu kesen şey yüzüme inen tokatti.

Bana tokat atmıştı buna bir kez o baba demeye böle iğrendim adamın yapmasina izin vermiştim. Bir daha da kimse bana el kaldırmamisti.  Tabi o şerefsiz yine yapıyordu yapacağını.

Kuzeyden yine hiç beklemediğim bir şekilde yanıma gelmişti.

"Hala ne yapıyorsun o karşındaki senden küçük biri"

Şuan bana nefretle bakan kuzenlerin gözlerinde bile acıma vardi tıpkı o günkü gibi bakiyorlardi bana hayır şimdi değil ağlamayacağım bunların karşısında değil.

"Bu kuz geldigindne beri ailemiz mutsuz gormuyormusun ataya ne yaptığını ailemizi dağıtmaya gelmiş."

Civan bey ve Musa dedenin ne zaman geldiğini görmemiştim ama onlarda yanımdaydı. Diğer yanımda yine ne zmana geldiğini fark etmediğim abim ve Ceylin hanım vardi. Her zaman annem olsun istemiştim ne olurdu sanki olsaydı .

Var ya salak ben burda hüzünleniyorum araya başka şeyler sokma

Seninle uğraşamam şuan kaos en yüksekte ve benim cekirdegim yok.

"Ne yapıyorsun nurgul o snein çocuğun yaşında ben snei böyle büyütmedim." Musa dedenin sözleri ile daha da sinirlenmisti.

"Gormuyormusunuz kız ailemizi birbirine katıyor buna izin vermem" Gerçekten bir an da ne oldu bilmiyorum.

Gerçek Ailem •Defne Mınel•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin