10.Bölüm

418 29 8
                                    

Hatırlatma
Kapıya geldigimde hızlıca kapıyı açtım.
Koltukta uyuyan kardesimi gördüm.
Kardeşimi bulmuştum ve bir daha onu asla kaybetmeyecegim.

Defne Mınelden Devam

Şuan nedense kendimi uçuyormuş gibi hissediyorum sen ne düşünüyorsun cafer

Valla bu sefer bende böyle hissediyorum acaba ucuyormuyuz?

Böyle bir şey olabilir mi salak benimde aklımı karıştırdın

Gözlerini açarsan ne olduğunu anlarız aslında ama sen bilirsin yani yapmak istersen diye söyledim.

Bak ben ne buldum. Gözlerimi açarsam her şeyi anlayabiliriz nasıl sence.

Aşırı iyi harikasın canım

Öyleyimdir sağol neyse

Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalışıyordum ama dediğim gibi sadece çalışıyordum.

En sonunda gözlerimi açtığımda karşımda beni taşıyan bir adet Giray beklemiyordum.

Nassiktir

Oha amk ne uyku varmış sende biz naisl uyanmadik bu kadar sese

Şuan bende bunu düşünüyorum neriman

Bir zahmet düşün minel

Tamam sus

"İndir beni" Girayin gözleri beni buldu.

Bir ara girayaskimizdi o bizim

Eskilerden bahsetmeyelim lütfen

"Uyandın çok şükür biraz daha uyanmasaydin seni çıkarttığım hastaneye geri götürecektim. "

Ney dedi o çıkarttığım mi

"Ne dedin sen biz hastanede değil miyiz?" Bakışlarını tekrar bana cevirdi.

"Değiliz eve geldik."

"O eve girmeyeceğim abi bozuntusu" kaşlarını çattı.

"Girayaskim nerede" utanmadan bunu sordu .

Ebende demek vardı ama ben hanımefendi kişiliğimi bu salaklar yüzünden bozamazdim.

"Ben sevdiklerime lakap takarım sen o kategoriye girmiyorsun" Bu sefer çatılı kasları düz bir hal aldı. Tamam biraz ağır oldu ama bana o imayı yaparken kimsenin bir şey dememesi bana da ağır gelmişti.

"Özür dilerim kardeşim sadece tepkini merak etmiştim. Sonrasında da böyle bir tepki beklemediğim için şaşırdım Haklısın zaten Kartal abim çok sinirlendi sen gittikten sonra"

Vay arkadaş katil tipli bey amca bizim için endiselenmis

Ben şok, Sende bim ikimiz olalım A101

Komik değildi.

Komiklik olsun diye yapmamıştım zaten neyse

"Umrumda degil Giray bırak beni kendi başımın çaresine bakarım."

"O yüzden seni bizim hastanemizde buldum dimi güzelim "

O ambulans şoförünü bulursam keseceğim haberi olsun.

"Ne yapabilirim ambulansı kullanan abi beni sizin hastaneye getirmiş yakın diye yoksa bahane sizin hastanenizden başınıza çalın hastanenizi"

Girayin kırgın dolu bakışları değişmişti. Şuan hem biraz sinirli hemde biraz saskin bakiyordu.

Gerçek Ailem •Defne Mınel•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin