Sanemi, parmaklarına kayganlaştırıcı sürdükten sonra bir parmağını Giyuu'nun deliğine sokar.
Giyuu: A-ahng!
Sanemi: Hoşuna gidiyor mu Giyuu?
Giyuu: A-acıyor-
Sanemi Giyuu'yu öper ve Giyuu'nun alt dudağjnı ıssırır.
Sanemi: Şşşşşhhhh. Yakında geçicek. Ve tek hissettiğin şey içinde hareket eden sikim olucak.
Sanemi ikinci bir parmak ekleyip daha fazla hareket ettikçe Giyuu daha ffazla inliyor ve titriyordu.
Giyuu: ... Yeter... Sok işte sikini...
Sanemi şaşırmış bir şekilde Giyuu'ya baktı. Fakat gülümsedi ve hemen parmaklarını ondan çıkardı.
Sanemi: ... Sen nasıl istersen prensim.
Sanemi kendi sikini Giyuu'nun deliğine yerleştirip sürterek onun deliğini huylandormaya başladı.
Giyuu: Haah... S-sok işte bekleme yapma...
Sanemi Giyuu'nun boynunu ıssırır.
Sanemi: Tabikide sabırsız prens.
Giyuu: Fakat biraz nazik ol. Bu benim ilk sefe-
Sanemi ani bir hareket ile Giyuu'nun deliğine sikini sokar. Giyuu çığlık ile karışık bir inleme çıkarır ve gözleri dolar. Ve hemen kafasını Sanemi'nin omuzuna gömer.
Giyuu: Çok acıyor! Nazik ol demiştim!
Sanemi: Yakında geçer.
Sanemi Giyuu'nun bedenini öpücük ve ıssırma izleri ile kaplamaya devam ederken elini deliğine götürür ve bir ıslaklık hisseder.
Sanemi: Benim için çok ıslaksın Giyuu. Bak-
Sanemi, elindeki kanı görünce donar.
Sanemi: Ha?
Sanemi hızlı bir şekilde Giyuu'nun kafasını kaldırır ve bayıldığını görür.
Sanemi: İşte bu iyi olmadı...
Sanemi delirmiş bir yüz ifadesi ile gülmeye başlar.
Sanemi: Bu mükemmel oldu! İlk seferin olduğumu hiç bilmiyordum Giyuu... Bu beni daha çok azdırıyor!
Sanemi, Giyuu'nun bayılmasını umursamayarak onu sikmeye devam etti. Saatlerce. İşi bittiğinde Giyuu'yu temizledi, yaralarını tedavi etti ve onu yatağa yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığım Mı Var?
KurzgeschichtenBir kafe'de barista olarak çalışan Giyuu bir gün çok şüpheli birisi tarafından izlendiğini ve takip edildiğini fark eder.