~22~

25 7 17
                                    

Sanemi elini havaya kaldırdı ve Giyuu'nun yanağına bir tokat attı.

Sanemi: Bende kolay bir hayat yaşamadım.

Giyuu: ... Benim kadar zor olamaz! Hiçbir zaman gay olma derdi yaşamadın!

Sanemi: YAŞADIM!

Giyuu irkilir.

Sanemi: Benim de siktiğimin hayatı kolay değildi! Her zaman sanki bir başkası gibi davranmak zorundaydım! Sanki hiçbir problemim yokmuş gibi ve mükemmel birisiymişim gibi! Sanki gerçekte erkeklerden hoşlanmıyormuşum gibi kızlarla ilişki yaşadım! Hepsi gerçek yüzümü saklamak içindi! Sanki siktiğimin bir kitabında baş rol ikinci erkek gibiyim! Kimliğimi gizlemek zorundaydım çünkü diğer kişiler beni böyle kabul edebilirdi! Bu sanki bir drama romantizim kitabından çıkmış gibi dursada gerçek! Bazı insanlar diğer insanların dediklerinden kaçınmak için kimliklerini gizlerler! Sahte gülümseme ve düşünceler, davranışlar ve görünüşler! Herşeyimiz sahte bizim! Çünkü gerçek kişiliğimiz bok gibi ve bu dünyada o kişiliğe sahip olan kişilere yer yok!... Ama Giyuu sen... Benim herçek kimliğimi görmene rağmen bana aşıktın. Benim insanaları nasıl arka sokaklarda dövdüğümü, arkadaşlarımdan uzakken rol yapmak zorunda kalmadığında nasıl kaba birisi olduğumu, günün her saniyesi gülümsemediğimi ve nasıl ahlaksız birisi olduğumu gördün. Ama yinede... Yinede beni sevdin...

Giyuu: Sen... Gerçekten delirmişsin. Ben seni sevdiğim için sen beni seviyorsun. Benim başka hiçbir şeyim ilgini çekmiyor. Sen benim seni hayla sevdiğimi mi düşünüyorsun? Düşünüyorsan birşey söyleyeyim. Sevmiyorum. Hiçbirşeyin artık hoşuma gitmiyor.

Sanemi:... Demek öyle...

Sanemi elini cebine uzatır.

Sapığım Mı Var?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin