~Özel~

36 5 84
                                    

RumeysaBahsi3 (Canm ismini kısaltarak kullanıcam inş senin için sorun olmaz)

Bu ekstra bölüm istenildiği için yapıldı ana hikayeyi değiştirmiyor ve buradak karakterlere kişilikleri rastgele ben verdim. Burada iki gerçek okur geçiyor, onalrın kişiliklerini de ben belirledim :] Kş ayrımı yapmıyorum bu arada onlar istiyordu bende onları kararım dedim o kadar :/ İyi okumalar.

...

Sanemi, Giyuu'yu bodrumuna kapattığı bir günde, marketten dönerken evine bir yada birden çok kişinin evine zorla girdiğini fark etti. Panik ve stres içinde bodruma koşarak Giyuu'yu kontrol etmeye gitti. Etraf çok karanlıktı. Oturan bir silüet görüyordu fakat kim olduğu anlaşılmıyordu. Işığı açmayı başardığında, sandalyede oturan kişinin Giyuu olamdığını gördü. Ve kafasına aldığı bir darbe ile yere yığıldı. Uyandığında, karşısında üç adet kız ve Giyuu'yu gördü. Giyuu'nun yanında ki kızlar Giyuu'nun okul zamanlarında takıldığı tek arkadaşları Izumi_qwq0, RumeysaBahsi3 ve fangarqwl'dı. Şaşkın gözlerle onlara bakar.

Izumi: Belanı siktik biliyosun değil mi?

Sanemi: Ne istiyorsunuz?

Izumi: Ne mi istiyoruz. Hmm. Bakalım...

Izumi cebinden bir tasma çıkarır Sanemi'nin boynuna dolar.

Rümeysa: Dövmek?

fangarqwl: Heryerini kanda bırakmak?

Izumi: ...

Izumi, fangarqwl ve Rümeysa Giyuu'ya bakarlar.

Giyuu: ... Öldürmek...

Sanemi: Saçmalamayın da çözün beni.

Izumi, Sanemi'nin boynundaki tasmayı onu neredeyse nefessiz bırakacak kadar sıkar.

Sanemi: ... Siz şaka yapmıyorsunuz değil mi?...

Izumi tasmayı biraz gevşetir. Sonuçta onu hemen öldürmek istemiyordur.

Izumi: Hayır...

Rümeysa: Şaka? Ve biz? Güldürme beni.

fangarqwl: Biz sadece gerçek trajedilere güleriz. Sonuçta, şaka şakadır. Aslında pekte bir anlam ifade etmez. Ama...

Rümeysa: Gerçek trajediler...

Izumi: Olağanüstü birşeydir!

Sanemi: Dış görünüşleriniz çok farklı olmasa size üçüz derdim açıkcası.

Sanemi Giyuu'ya bakar.

Sanemi: Giyuu. Hadi gel beni çöz. Söz veriyorum sana daha iyi davranacağım.

Giyuu: ... Seni çözmek istediğimi kim söyledi?

Sanemi: G-giyuu ne diyorsun? Sevgilinin bu delilerin yanında bu halde kalmasına izin vermeyeceksin değil mi?

Giyuu: ... Neden olmasın? Hatırlıyor musun? Lisenin son yılında, bir etkinlik zamanında sen ve arkadaşların bana tekrar şaka yapmıştınız. Beni bayıltıp bir arkadaşınızın evine götürüp sandalyeye bağlamış, ağzım gözüm kanda kalana ve bayılana kadar dövüp, her seferinde kafamdan aşağı buzlu su boşaltıp tekrar uyandırıp tekrar dövüyordunuz. Üzerimdeki beyaz gömleğim ve dar kumaş pantolonum bedenime yapıştığında ve bedenimi gösterdiğinde fotorafımı çekip internette paylaşmak ile tehdit edip bana gülüyordunuz.

Sanemi: ... Ama... Ben sana o zaman hiç vurmadım ki! Gülmedim de!

Giyuu: Ama izledin! Sanki birisi idam ediliyormuş adına izledin! Tek bir sözünle onları benden uzaklaştırabiliceğini biliyordun! Onları dövecek gücün olduğunu da! Ama sen benim acı çekmesi izledin!

Sapığım Mı Var?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin