~23~

33 7 47
                                    

Sanemi: Şunu bilmeni istiyorum Giyuu.

Sanemi cebinden çıkardığı silah ile Giyuu'nun kalbine ateş eder.

Sanemi: Bu kalpte bana yer yoksa, kimseye yer olamaz.

Giyuu: A-a...

Giyuu şaşkın&gergin&korkmuş&sinirli gözlerle Sanemi'ye bakar.

Giyuu: Orospu çocuğu...

Giyuu, göğüsünün sol orta kısmında açılan deliğe ve akan kırmızı sıvıya bakar. Gözleri korkudan dolayı göz yaşları ile dolar.

Sanemi: ... Anneme küfür etmene gerek yoktu.

Giyuu: ...

Giyuu, kalan son gücüyle Sanemi'nin eline vurur ve silahı ondan alır, elinden geldiğince hızlı bir şekilde silahı Sanemi'ye doğrultur ve tetiği çeker.

Giyuu: Ben ölüceksem... Sende ölüceksin... Piç...

Giyuu, sözünü bitirdikten birkaç saniye sonra, gözü kararır ve kan kaybından dolayı bayılır. Sanemi, şaşırmış bir şekilde boğazında açılan deliğe elini uzatır. Deliği hissettiğinde şaşkınlığı daha da artar. Canı çok acıyordur fakat kafası o kadar karışıktır ki acıyı düşünemiyordu bile. Sanemi birkaç saniye sonra yüzünü yumulatır ve sakince gülümser. Giyuu'nun ölü bedenine sarılıp yatağa uzanır. Kendiside nefessizlikten ve kan kaybından birkaç saniye içinde bayılacaktır. Bunu biliyordur. Bu yüzden yaptığı son şey, Giyuu'yu öpmek, ve ona sıkıca sarılmak olmuştu.



Sonraki Bölüm Final



(Aslında Giyuu ve Sanemi birbirlerini bıçaklayacaklardı ama bir okur daha fazla ukenin bıçaklanmasını istemediğini söylediği için yorumlarda silah olarak değiştirdim. Evet, hiçbir bok fark etmedi.)

Sapığım Mı Var?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin