Giyuu artık gerçekten kafayı yemek üzereydi. O gizemli adamı o kadar çok evinin etrafında görüyordu ki sanki komuşuymuş gibi hissediyordu. Artık buna bir dur demek istediği için evinin dışına gücenlik kameraları taktırdı. Bu sayede polislere iletmek için yeterli delili olucaktı. Birkaç gün sonra polise gidip görüntüleri onlara vererek onalrdan birşey yapmalarını istedi. Fakat yaşadığı alandaki polisler çok umursamaz oldukları için onu görmezden geldiler. Giyuu polislerden bir hayır gelmeyeceğini anladığında polis merkezinden ayrıldı ve evinin yolunu tuttu. Evine vardığında tekrardan o gizemli adamın kapısında dikildiğini gördü. Giyuu artık o kadar çok sinirlenmişti ki, hızlıca o adama doğru koşup bacağını tekmeledi. Adam yere düşünce onu etkisiz hale getirmek için kollarını dizi ve eliyle, kafasını da diğer dizi ile sabit tuttu.
Giyuu: Kimsin be sen!? Neden haftalardır evimin etrafındasın?!
Giyuu yavaşça adamın şapkasını çıkardı ve beyaz bir tutam saç gördü. Adam Giyuu'nun şaşkın halinden yararlanarak Giyuu'nun cinsel organına hafif bir tekme attı ve hemen kurtulup oradan kaçtı.
Giyuu: Siktir!
Giyuu bacaklarının arasını tutarak evine girdi. Girdiğinde ise masanın üzerinde hazırlanmış olan atıştırmalıklara baktı. Sonrada camları açık bıraktığını fark etti. Giyuu şaşkın bir şekilde atıştırmalıklar baktı ve inceledi. Fakat zehirlenme ihtimalini düşünerek hepsini çöpe attı.
Bugün Benim Doğum Günüm :) -Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığım Mı Var?
Cerita PendekBir kafe'de barista olarak çalışan Giyuu bir gün çok şüpheli birisi tarafından izlendiğini ve takip edildiğini fark eder.