Bu bölüm, ana hikayenin beşinci bölümünden sonra geçiyor. İyi okumlar.
...
Giyuu, artık takip edilmekten bıktığı için, en sonunda polislere gitti ve onu takip eden sapığı şikayet etti. Bunu yaparken tekrar izlenildiğini fark etti ve polislere onu izleyen kişiyi gösterdi.
Giyuu: Bu o!
Gizemli kişi kaçmaya başalrken polisler hızlı bir şekilde hareketlendi ve onun peşinde koştular. Gizemli kişinin şansına birkaç polis devriyeden dönüyordur. Diğer polisler onu yakalamasını söyleyince devriyeden dönen polisler adamın üzerine atladılar. Gizemli adama yakalandı. Giyuu gizemli kişinin kimliğini öğrendiğinde şaşkınlık içinde ona baktı. Fakat çok birşey demek istemiyordu. Çünkü o kişi ile bir kelime bile sohbet etmek istemiyordu. Çalıştığı kafe'nin ve yaşadığı mahellede ki kamera kayıtlarını polisler inceledi ve bu şahız olduğundan emin olduklarında onu soruştumaya aldılar. Sonuç olarak, insan'ın kişisel hayatını ihlal etme sonucunda Sanemi Shinazugawa Giyuu'dan uzaklaştırma yedi ve hapse atıldı. Giyuu artık mutlu bir şekilde ondan uzak bir yerde yeni hayatına başladı ve bütün geçmişi unuttu.
...
~Son~
Eğer polislerin bir gram aklı olsaydı kitap altınca bölümden biticekti sj. Artık bu kitabın sonuna geldik. Diğer kitabımı da incelemeyi unutmayın ;) seviliyorsunuz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığım Mı Var?
Historia CortaBir kafe'de barista olarak çalışan Giyuu bir gün çok şüpheli birisi tarafından izlendiğini ve takip edildiğini fark eder.