~24~ (Final)

32 7 12
                                    

Bir hafta sonra, Sanemi'nin komşuları, Sanemi'nin evinden kötü kokular geldiğine dair bir ihbarda bulunup polisleri çağırmıştı. Normalde böyle bir ihbarı umursamayacak olan polisler aynı konu hakkında birden fazla ihbar gelince harekete geçmek zorunda kaldılar. Sanemi'nin evine zorla girdiklerinde ve yatak odasına gittiklerinde, gördükleri şey miğdelerini bulandırdı. Beyaz saçlı bir adam, çıplak siyah saçlı bir adam ile yatakta yatıyordu ve siyah saçlı adam kalbinden, beyaz saçlı adam ise boğazından vurulmuştu. Siyah saçlı adam üzerinde hiçbir kıyafet olmamasının yanında birde boynunda zincir ile yatağa hapsedilmişti ve zncirin uzunluğu odadan çıkamayı bırak, pencereye bile ulaşamayacağı kadar kısaydı. Bu, kendisinin kilidi açmadan çıkarmasının imkansız olacağı bir zincirdi. Kesinlikle ağır kas ve deneyim isteyen el aletleri kullanılarak yapılmıştı. Fakat onun bu narin pürüssüz elleri o aletleri kullanmak için çok zayıf görünüyordu. Bu, onun başkası tarafından hapsedildiğini ve madur olan taraf olduğunu kanıtlıyordu. Polisler hemen dedektifleri çağırıp o alanı soruşturmaya aldılar. Dava sonucu, Sanemi Shinazugawa isimli birinci şahıs, Giyuu Tomioka isimli ikinci şahısı öldürmüş, Giyuu Tomioka isimli ikinci şahıs ise Sanemi Shinazugawa isimli birinci şahısı, "kendini koruma/intikam alma" amacı ile Sanemi Shinazugawa isimli şahısı öldürmüştü. Dava sonunda dosya, "Çifte Cinayet" sonucu ile kapandı.

~SON~

(Son iyi oldu mu emin değilim ama umarım kitap hoşunuza gitmiştir. Biraz bekleyin ve ekstra iki bölüm gelicek.)

Sapığım Mı Var?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin