Giyuu, aniden gelen bir baş ağrısı ile uyandı ve etrafına baktı. Garip bir odada kilitliydi. Heryer ses geçirmeyi engelleyen kaplamalar ve zincirler ile kaplıydı. Bir sürü kutu vardı ve Giyuu içlerinde ne olduğunu göremiyordu. Ayağa kalkmaya çalıltığında Giyuu fark etti ki bir sandalyeye bağlıydı ve o sandalye de yere monte edilmişti. Giyuu etrafına baktı ve nasıl kurtulacağını düşünmeye başladı ki kapının açıldığını fark etti. Göz yaşlarını zar zor tutuyordu. Sonuöta, belki ölebilirdi, işkence görenilirdi, taciz edilebilir yada ölene kadar çalıştırılabilir di. Giyuu ilk kez gerçekten korktuğunu hissetti. Kapıdan giren kişi onun sapığıydı. Fakat Giyuu'yu şaşırtan bir şey vardı. Sapığı, Giyuu'nun 3 yıl önce okulda çıkma teklif ettiği ancak reddedildiği kişiydi.
Giyuu: Sanemi?...
Sanemi: Beni özledin mi Giyuu?
Giyuu: Bu siktiğimin şeyi de ne? Kamera şakası filan mı? Öyle ise hiç komik değil. Lütfen beni çıkar buradan.
Sanemi: Bunu yapamam Giyuu. Seni bidaha bırakamam.
Sanemi Gşyuu'ya yaklaşır ve tam önünde oturur. Kafasını Giyuu'nun bacaklarının üzerine koyar ve kollatınj Giyuu'nun beline sarar.
Sanemi: Sonsuza kadar birlikte olacağız~❥
Giyuu titreyen bedenini ne kadar Sanemi'den uzak tutmak istese de olduğu yerden kalkamadığı ve kafası hariç hiçbir uzulvunu hareket ettiremediği için sadece orada, çaresiz birşekilde oturmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapığım Mı Var?
Historia CortaBir kafe'de barista olarak çalışan Giyuu bir gün çok şüpheli birisi tarafından izlendiğini ve takip edildiğini fark eder.