මම අයෙත් නැගිටල කම්මැලිකමේ ඉද්දි සිතාර අයිය ගියපු ගමන් මැසේජ් එකක් දාන්න කිව්ව ඒක මතක් උනා.මම ඉක්මනට අර කොළ කෑල්ල හෙව්වා.එකේ මොනවද ඇට ජාතියකුත් තිබ්බ.මම ඒවගේ සුවද බැලුව..
"අහ්..ලැවෙන්ඩර් මල් සුවඳයි..."
ඔව් එයා මට ලැවෙන්ඩර් ඇට ටිකකුත් ඒ නම්බර් එකත් එකක්ම දිල තිබ්බ.මම ඒ ටික පෝච්චියක් අරන් පැලකරා.ඊට පස්සේ මම ෆෝන් එක අරන් නම්බර් එක ගහල එක සිතාර අයිය කියල සෙව් කරා.ඊට පස්සේ whatsapp එකට ගිහින් එයාගේ චැට් එක open කරල මොකක්ද දාන්නේ කියල කල්පනා කරා.
"Hi,මම මියුරු.අද නම්බර් එක දුන්නේ මැසේජ් එකක් දාන්න කියල"
මැසේජ් එක දාපු ගමන් එක delivery උනා,delivery වෙලා තත්පර ගානකින් ඒ මැසේජ් එක seen උනා.
"Hey,මම දන්නවා විස්තර..මියුරු කියල කිව්වම ඇති" සිතාර කිව්වා.
"මම අහන්න හිටියේ අයියේ ඔයාගෙන්,ඔයා කොහොමද දන්නේ මම කරන සබ්ජෙට් ගැන..?"
ඒ ගමන් ටයිප් කර කර හිටපු එක නැවතිලා ආයෙත් ටිකකකින් ටයිපින් කියල පෙන්නුවා.මමත් කුතුහලයෙන් බලන් හිටිය.
"එක ඔයාට වැඩක් නැ,මම උදෙත් කිව්වනේ,ඒක මගේ දෙයක්.මගේ දේවල් ඔයාට ඔනි නැ නෙ.."
"මට ඔනි"
"ඕනි නම් ගන්න..මම නවත්තන්නේ නැ ඔයාව.."
"මේ මිනිහා මොන බයිලයක් කියවනවද මන්දා,මූ එක්ක කතා කරන්න ගියොත් පේපර් එකක් ලිව්වා වගේ තමයි " මම මටම කියා ගත්ත.
"හා හා ඕනි නැ,මම හොයාගන්නම්කෝ.ඒක නෙවයි මට මැසේජ් එක්ක දාන්න කිව්වේ ඇයි..?"
"ඇයි මැසේජ් කරන එක කරදරයක්ද මම,කෙල්ල එක්ක චැට් කරන්න තියෙනවද..?"
"අනේ මේ මට ඇති කෙල්ලෙක් නැ.අනික මම ඇහුවේ හදිස්සියක් වෙන්න ඇති කියල ඔහොම අහන අහන එකට හරහට උත්තර දෙන්න එපා.පොඩ්ඩක් මනුස්ස්සයෙක් වගේ කතා කරන්න සිතාර අයියේ.." මම කිව්වා..
"හරි හරි ඒක මම බලාගන්නම්.දැන් රෑ වෙලා යනවා ගිහින් නිදාගන්නවා.දකින අය හිතයි මල් කඩනවා කියල මහ රෑ තිස්සේ ඇහැරන්..good night මියුරු❤️"
YOU ARE READING
Lavender (ලැවෙන්ඩර්)
RomanceA/l සඳහා අලුත් පාසලකට ගිය මියුරුට 13 වසරේ සිතාර ගැන ඇති වෙන ආදරය,දෙමාපියන්ගෙන් සිදුවූ බලකිරීම් මැද මේ දෙන්නගේ ආදර කතාව මොන විදිහට ඉදිරියට යයිද..? Bl story